Keresés

Részletes keresés

Aron_son Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14366
Én a maximális számú 160/260-t amit összeszedek. És 237, 206 kiegészítéseket olykor-olykor.
Előzmény: Törölt nick (14360)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14365
délután volt kint 7-esen
Előzmény: ksly435 (14363)
MBen Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14364

25-ösön elírtam 16-39-et, a helyes rendszám 16-29.

 

96/296: 03-11, 12-03.

104/204: 03-21, 06-72.

124: 00-68, 01-90, 10-16, 16-06.

125: 01-93, 10-13, JLA-160.

225: 00-74, 06-20.

Előzmény: MBen (14336)
ksly435 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14363
Reggel a 19-41 161-esen volt.
Előzmény: Törölt nick (14346)
BPO725 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14362

Üdv.:

11:15-06,15-08

90:13-28,13-55,13-56,13-66,15-13

102:15-04

105:05-16,05-20,07-15,07-31,07-70,07-71,07-78

128:07-21(netán 102-esen is?-végre:D)

178A:10-66

190:13-70,13-81

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14361
és kimaradt a 86,137,206,218,237 elnézést ha kicsit túllöttem a célon
Előzmény: Törölt nick (14360)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14360
oksa akk én írom a 7,7E,11,114,150E,173,173E,213,214,233E,239 és még a 160/260-as egy részét reggel és délután a többi vonal 08-72 topictársé

Előzmény: Aron_son (14359)
Aron_son Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14359
Bocs, egésznap kapirgálom össze a buszokat, összeset összegyűjtöm, majdnem mindennap. Ezért is írtam be. Ugyan te beírtál-beszoktál írni egy-kettőt, de gondoltam így egészben bedobom már, ha egésznap sasoltam. Semmi probléma. :)
Előzmény: Törölt nick (14356)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14358
Valahogy el kéne dönteni, hogy ki írja a 160-asokat. Szerintem az volna a legjobb, ha csak akkor írnátok be, ha mindet láttátok egyszerre. Vagytok 4-en, valamelyikőtöknek csak összejön ;-)
Előzmény: Törölt nick (14356)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14357

15: 05-10, 07-75, 07-76, 07-77, 07-81, 07-83, 10-10, 12-20

75: 205, 240, 252, 273

133: 07-42, JUX-019

K: 03-01 (16.30 Lehel térnél befelé)

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14356
bocsi hogy szólók de egy kicsit olvass vissza köszi ne haragudj jóindulatú akartam lenni
Előzmény: Aron_son (14351)
daveszka Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14355
Igen:DD
Előzmény: piros 20-sa (14354)
piros 20-sa Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14354
Fel púposodott a sín a Lehel tér felé és az miatt volt villamospótlás.:) Jah és nem 837, hanem 817.:)
Előzmény: daveszka (14353)
daveszka Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14353
kieg.

5:I384
25:JUX014
32:I807,967
96/296:O054,352,375,KTK392
104/204:O604,JUX021
105:I510
121:O304
124:JUX024
170:JUX015
220:O350
231:I059
G: 7:15-kor 1 oldalsó azonosító nélküli busz a Szilas pataknál müv kp. fele
G:O728 14:35-kor Szilas pataknál gar felől ment 5-ösre,táblákkal
G:O672 17:07-kor a Hubay térnél 121-es végáll felől ment Szentmihályi útra

O365 ma össze vissza járkált.14:30-kor indult 126-os treffjéről táblák nélkül,emberekkel a 14-es vill. vonalán majd 14:50-kor már 126-os vonalán tért vissza,de 14:50-kor tett még 1 ilyen kört.16:50 körül táblák nélkül beállt Mogyoródi patakra táblák nélkül.Majd 17:07-kor a kp-ba parkolt kp-i tart. helyén:)))

14V(váltó eldeformálódott a kp-nál):I837(7E-ről),I930(20E-ről),I967(32-esről)

Előzmény: MBen (14336)
GABORBP Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14352
Vagy csak simán Pstadionok tartalék.
Előzmény: buszkedvel (14350)
Aron_son Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14351
160/260: 00-25, 00-26, 08-42, 08-50, 08-68, 08-72, 08-75, 08-76, 11-93, 17-08, 17-23, FKU-918, FKU-919, FKU-921
buszkedvel Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14350
lehet a kiállitás miatt sűrités...

más :


5 : 0159,0665,1297
104/204 : 0340,0604
124 : 1639
125 : 0154
Előzmény: BPI-964 (14348)
VT42 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14349
40: KXM-017, KXM-021
53: KLN-097
103: 05-53
139A: 11-42
150: 12-10
153: 02-12, 10-68, 11-98
187: 12-01
240E: HSJ-447, HSJ-462, KXM-009, KXM-020, KXM-036
272: FLR-701
BPI-964 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14348
31: 00-29
32: 17-67
46: 03-54, 06-64
67: 00-61
100: 04-79 Troli ad a 100-asba? :O
174: 01-77
276E: 00-77
T: 05-13 (17:00-kor Örs-Kőbányán)
Előzmény: BPI-964 (14339)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14347

30/30A:

F1B: 04-84

F2B: 04-78

F3: 08-23

F4: 08-22

F5B: 04-79

F6: 04-55

F7B: 04-46

F8: 04-47

F9B: 04-69

F10: 04-43

F11: 04-62-->Lerobbant és F14B, 04-84 lett rá kihozva.

F12: 04-70

F13: 17-94

F14B: 04-71

F21: 17-92

F22: 08-41

F23: 08-37

F24: 00-15

F25: 17-69

Törölt nick Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14346
üdv!
7:BPI-119,BPI-166,BPI-941,FJX-186,FJX-196,FJX-199,FJX-213,FKU-942
7E:BPO-430,BPO-431,BPO-436,BPO-485,BPI-183,BPI-790,BPI-817
11:BPO-507,BPO-515,BPO-720,BPO-751,BPO-752,BPO-753,BPI-362,BPI-507
39:BPI-388,BPI-398
86:FKU-914
118:BPO-309,BPI-271
137:BPO-372
160/260:BPO-025,BPO-026,BPO-842,BPO-850,BPO-872,BPO-875,BPI-193,BPI-708
173:BPI-116,FJX-197,FJX-223,FJX-224
173E:BPO-426,BPO-429,BPO-437,BPO-438,BPO-445,BPO-450,BPO-463,BPO-483
206:BPI-191,BPI-194
218:BPO-853,BPI-188
233E:BPI-115,BPI-117,BPI-151,BPI-161,BPI-163,BPI-781
239:BPI-148
250:BPI-335
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14345

Maiak:

29: 07-68

34: 08-40 (hamar visszajött Kf-ről...)

65: 15-17

118: 03-09, 03-81, 12-21

137: 03-70, 03-72

160/260: 00-25, 17-08 ...

218: 08-53, 08-58, 11-88, FKU-917

237: 07-92, 14-00

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14344
147: JUX-018
Előzmény: .BPO-346. (14343)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14343

96/296: KTK-401

147: 03-22; 03-73

BPI-553 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14342

93: JGD-732, 15-45, 15-63, 16-12

136E: R-714, R-715, R-748, 05-49, 05-74, 19-03

166: 12-63

182: 12-68, 15-22, 15-40, 16-30, 16-31, 16-44, 16-66, 00-60, 02-48, 02-50*, 02-61, 03-06, 06-06, HLN-325

183: 01-97

184: 12-61, 16-21, 02-22, 02-26, HLN-327

198: 15-20, 00-63, 01-04, 01-09, 01-66, 03-32

217: 16-14 =P, 02-46

217E: 06-18, 06-59

254E: 16-35

266: 15-34, 15-54

282E/284E: 15-21, 15-49, 15-66, 16-26, 16-68, 01-62, 03-02, 03-08, 03-39

 

*02-50 olajfolyás miat megint le lett cserélve. Ma 16-44-re (16-44 bu.-s számon volt reggel, az első rész végeztéével adták ki 02-50 cserekocsijaként)

GABORBP Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14341
45: 00-05
44: F1: 00-03, 9-kor ért a garból az Örsre.
Ó-4 pedig át is szerelt 100-asra.
Előzmény: BPI-964 (14339)
lapaj74 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14340
85 : R 732 , 735 , 738 , 747 , 08-71 , 18-50 , 17-87 , 18-34 , 18-25

85E : 18-29 , 18-49 , 08-30 , 17-75 , 19-90 , 17-70 , 19-92 , 00-09
BPI-964 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14339

31: 19-76, 19-78, 19-79, 19-86, 00-23

32: 18-01, 08-46, FKU-931

45: 12-53, 17-99, 18-26, 18-53, 19-61, 01-23, 01-88, 06-57

67: 01-37, 03-20

131/231: 10-59, 10-62, 12-96, 01-74, 06-01(pótlás, 7:30 körül érkezett Örs-Zuglóra)

144: 10-54, 01-83

174: 00-40, 00-47

276E: 16-33, 00-64, 01-25, 01-68

277: 12-12

 

44:

F1: ??? 19-46 egy kör erejéig pótolt (6:34-kor indult a Centiről, a következő körben nem volt pótlás)

F2: 19-98

F3: FJX-207

F4: FKU-945

F5: 00-04 (100-as táblával a busz belsejében)

F6: 05-67

F7: 19-64

 

244:

F1: FJX-209

F2: 18-15

F3: 11-85

F4: 00-01

F5: 19-97

F6: FJX-210

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14338
Már 25-ösbe is ad Cinkota, vagy csak pótlás a 01-76?
Előzmény: MBen (14336)
kovacszol Creative Commons License 2009.04.01 0 0 14337

240E: HSJ-445, HSJ-460, HSJ-475

150E: 06-53

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!