Olyan kérdésem lenne, BMW 523i F10 automata váltó 8 sebességes tiptronic autóm van, a váltógombon D mellett +- M/S az mire való? Előre is köszönöm a választ.
Szia.
Pontosan tudom hogy mennyi a km.a főnököm vette 0km el.végig láttam a használatát az autónak.végig gyári bmw be szervizelték(nem magyar szervízben)
Én is ezen a véleményen vagyok amin te.Egyenlőre semmihez nem nyúlok,csak élvezem az autót
Üdv hoci5
az baj, hogy nem tudhatod mennyi km van az autódban. a legtöbb 335d német import és főleg a kecskebaszók vették... de a karutok is tekerik vissza az órát rendesen.
Szia.
Úgy érted hogy ne várjam meg a lecsapágyasodást,hanem cseréltessem a lànccal 1ütt a csapágyakat is?140ezer van most a motorban garantáltan
Köszi hoci5
Szia! Nyugodtan cseréltesd ki a vezérmü láncot és csapágyaztasd meg a motort (hajtókar+nyugvó) és gondtalanul használhatod még sokáig.
Nem lehet megmondani mikor lesz gond vele. Gyengébbek lettek a csapágyak és erősebbek a motorok. Manapság ez a magas szerviz költség már elfogadott.
Az Ügyfeleimnek mindegyikének megtörtént ez a müvelet,mostmár nyugodtak használják az autókat.Ha nem tudod ezt elfogadni gyorsan el kell adnod a jármüvedet.
535d f10 tulaj vagyok.Sok kört futöttam már a vezérműlánccsere miatt,de nem tudom eldönteni hogy érdemes e áldozni a cserére.Több hivatalos bmw szervizt is kérdeztem,de szerintük nem kell.A másik a főtengelycsapágy téma.Többen mondták hogy ezek a motorok max 250ezret mennek el,aztán csapágyazni kell.Tényleg érdemes 200 környékén lecserélni az autót,vagy elmennek többet is?Mi a véleményetek?
Sziasztok! Ma reggel ezek a hibajelek fogadtak! Kormányt is nehezebb tekerni,menet közben pedig a sebesség mutatója 0-án áll, Head Up pedig szaggatott vonalat mutat. Ki mire tippelne? Szervizbe ma megy a kocsi.
lehet vmit félreértek, de a kulcson alapban van csomagtér nyitó gomb, nem? A menüben át is lehet variálni melyik gombra mi nyíljon, vagy pl. csak a csomagtérajtó, vagy vele együtt az összes.
Új vagyok a fórumon,eddig e60 fórumos voltam,most f11-re váltottam!Van pár kérdés amiben tapasztalatokat szeretnék kérni.
1.:az e60 után szél zajosabb az autó (2013 f11 530xd,automata,155000km,törve,javítva nem volt),esetleg valaki valami ötlet?
2.:menés,hááát,eddig kisebb csalódás(e60 530d manuál~260le,600nm chip),papír szerint nem sok a különbség (258le,560nm),de a régi nagyon durván kifújja az orrát! Vagy erre is chip (valakinek már van esetlek hosszabb tapasztalata chippel xd-n)?
3.:milyen széles és et-s felni jó rá (akár két szélesben)?(esetleg eladó valakinek?)
4.:motoros csomagtérajtót kulcsra lehet programozni,hogy gombnyomásra fel is nyíljon?
Ajjaj! Nem olvastad a kigyulladós cikkeket? A hivatalos BMW álláspont szerint azért történtek/történnek a kigyulladások, mert az EGR hűtő ereszt (eszi a hűtővizet). Van visszahívás is, nekem tavasszal cseréltek EGR hűtőt. Javaslom mihamarabb menj el egy márkaszervízbe.
Segítségeteket kérném. 2012-es 520d-m van. Előjött egy probléma az autóval. 3000 km-enként "hűtőfolyadék töltöttsége alacsony" hibát jelez. Kb 1L-t kell utána tölteni. Folyást nem látni sehol. Semmi hiba nincs az autóban. Valahol szivároghat?
Tudnátok ebben segíten mi lehet a probléma? Köszönöm szépen!