A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Az egy évvel korábbi állapothoz képest az üzemelő gépeken látni némi javulást, a motorcserék és felújítások javítottak az állapotokon. Az elöregedő elektronika, elektropneumatikus fékelemek, a bizonytalan működésű lépcső viszont még gyakran gondot okoz, főleg, ha valaki nem tudja, ilyenkor mi a teendő.
Elég jól tartja magát, régóta közlekedik. A 009 tűnt el, 2019 decemberében kamiont fogott, 2020 májusára helyreállították, régen láttam dolgozni. Az utóbbi napokban a 026 és 032 támadt fel (ők még bordók).
Marketing :) És láthatóan bejött, hiszen ha ugyanezeket a megszokott műveleteket (huzatcsere, fényezés) a szokásos színvilággal végzik, a kutya sem vette volna észre, így viszont mindenki ráugrott. Sulinetesek hada kergeti őket Palócföldön, KB-vel az élen. Zseniális.
Na látod. Azt sem értem. Ugyanazon műszaki tartalmat minek átfestegetni. Ettől a mellékben ugyanúgy szabályozhatatlan hol meggyulladsz-hol megfagysz fűtés marad, meg a motorkocsi is ugyanúgy teli fűtés+légkondi kombóval fog közlekedni nyáron, mert nem bírja a motor. Kékesítés ide vagy oda. Szar szaloncukorpapírba csomagolva. Mindezek ellenére én szeretem az off gépet meg az ontopik masinát is. Jobb, mint hajtánnyal járni. :)
Na látod ezt én sem, biztos nem megoldhatatlan feladat, csak nem adnak rá pénzt fentről ugye. A 130-as vonalon, ami ugye egy fővonal, meg nem mellesleg az Uzsgyik hazája Szentes miatt, lassan nem marad egy darab Uzsgyi sem, nagyrészt BZ-kkel járnak, de azok is fogynak, egyre rövidebbek a szerelvények. Szolnokon mindezt tetézik még azzal is, hogy két egymás utáni nap sem megy ugyanarról a vágányról semmi, lehet sakkozni, hogy 1-16-ig melyikről indul a kecske. Ott is csak a nyíregyházi személy fix, a többit(nem érdekes, hogy személy, IC, nemzetközi). állandóan variálják, főleg a menetrendváltás óta, de előtte is ment ez, csak nem ekkorában, úgy, hogy sokszor 5-10 percekig be sem mondják, hogy mi merről megy. Mintha direkt ki akarna baszni a forgalomirányítás mindenkivel. Tiszta szégyen ez az egész meg más is a vezetőség részéről, csak az IC+ baszdmeg, minden más le van szarva. Illetve az IC+ is le van szarva, csak a sajtóban más a látszat.
MÁVINFORM ma 8:27: "A Lajosmizséről Kőbánya-Kispestre 8:41-kor induló 2957-es számú és a Kőbánya-Kispestről Lajosmizsére 11:33-kor induló 2924-es számú S21-es vonat helyett – járműhiba miatt – pótlóbusz közlekedik."
Eddig a csörgős ingák voltak szapulva ezen a 142-es vasútvonalon, na de most majd jönnek az Uzsgyik is... :/
iEmig térkép szerint a 035 és a 040 dekkol épp Mizsén.