Keresés

Részletes keresés

Aron_son Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14764

103: 11-86, FKU-932, FLR-703, FLR-704

160/260: 08-32, 08-72, FKU-919, FKU-926, FKU-927

173E: 04-28, 04-58, 04-63

 

914: 17-23, 05-57

960: 03-57, 07-51, 15-17

 

U: FLR-701 (4.ajtó elromlott, Kosztolányin ment KLF felé 16:45kor)

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14763
44:
F3: 04-65

31: 01-37, 03-28, 04-19
32: 19-38
100: 19-41
131/231: 01-00, 01-73
144: 10-54, 00-62, 00-70
45: 19-28, 19-40
46: 00-78
276E: 16-33, 00-54
Előzmény: GABORBP (14756)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14762

Maiak:

34: 05-06, 07-24, 07-32, 07-44, 07-60

134: 07-25, 13-61

160: 08-32, FKU-926

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14761
44:
F3: 01-92
Előzmény: GABORBP (14756)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14760

30:

F1: 08-61

F2B: 04-55

F3: 08-23

F4B: 08-22

F5: 04-84

F6: 08-45

F7: 04-43

F8: 17-94 

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14759

126:

F1: 03-41

F2: 03-46

F3: JUX-020

F4: 03-63

BPI-968 Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14758

53:      02-17, 10-67, 13-30, 13-53

87:      HSJ-476

139:    11-29, FJX-232, FJX-234, FKU-938, FLR-702

140:    13-70

153:    07-73, 10-68, 10-69

240:    02-27, 02-32, 02-35, 02-36, 13-10, 13-35, 13-36, 13-37, 13-39, 13-40,

            15-01, 15-13, 15-15

250:    HSJ-457

272:    11-49, 11-61, 11-72, FLR-701

288:    12-66

GABORBP Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14757
Jav.: 202 helyett 203.
Előzmény: GABORBP (14756)
GABORBP Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14756
44: (kicsit bonyolult a helyzet)
F1: 19-30 (garba), 06-72, 19-31 (cserekocsi)
F2: X208
F3: X202 (BPI-964 topiktárs megfigyelése alapján, vele is történt vmi, mert nem láttam az Örsön műszakizni)
F4: 19-28

45: 19-33, 05-65 (keretek megvannak)
31: 15-23
276E: 00-68, 01-44
67/144: 00-70
144: 01-57
FKU-911 Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14755
Most már délután meg kell csípnem a 19-67-et.:)))
Előzmény: MBen (14752)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14754
115: 07-80, 07-82, 07-83, 10-18, 10-31, 10-56, 10-64
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14753
Jó, én is láttam, csak véletlen elírtam. :) :S
Előzmény: ksly435 (14748)
MBen Creative Commons License 2009.04.11 0 0 14752

12V: 01-24, 01-35, 03-11.

14V: 00-01, 00-03, 08-05, 11-90, 17-02, 17-91, 18-42, 19-67.

20E: KVW-967, 968, 969, 970, 972, KWZ-217.

25: 01-39, 12-27, 12-96, JUX-027.

96/296: 00-63, 03-47.

104/104A/204: 03-13, 03-40, 03-49, 12-21, 12-64, KTK-393, 395.

120: 06-49, 06-56, JUX-019.

147: 07-57.

170: 03-05, 07-57, 15-53, JUX-014.

196/196A: 00-06, 04-64, 04-75, 08-63, 18-33, 19-66, FKU-924, 942, 945.

220: 07-57, 15-05, JUX-025, KHZ-884.

11-88 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14751
A menetrend szerint nem alacsonypadlót pótol.
Előzmény: piros 20-sa (14750)
piros 20-sa Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14750
196-oson 04-63 pótolja valamelyik buszt.:)
Előzmény: 11-88 (14749)
11-88 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14749
Üdv mindenkinek!

46: 01-31
96/296: 01-52, 06-72, 12-03, KTK-390, 392
124: 01-49
130: 01-32, 01-87, 03-75
131/231: 01-74
175: 01-78, 10-29

+ egy gyrost is láttam este, valamelyik 96-on.
ksly435 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14748

Nem gondoltam hanem láttam. És különben is 435 specialista vok. :D 11-33 Dél-Pest 19-33 Cinkota

Előzmény: BPI-553 (14747)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14747
Jól gondoltad :)
Előzmény: ksly435 (14745)
BPI-964 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14746
44:
F6: 19-98
Előzmény: BPI-964 (14743)
ksly435 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14745
66/66E 19-33 helyett 11-33
Előzmény: BPI-553 (14744)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14744

9: 11-38, 11-55, 19-09, 19-43, U-940
16/16A/116: 13-85, 13-87, 13-91, 13-93, 14-02, 14-12, 14-13, 14-14, 14-17, 14-20, 02-01, 02-02, 02-05, 06-93, 06-97
23E: 17-91, 18-43
32: X-205, U-924, U-930, U931, 17-01, 19-67, 19-90, 00-23
36: 18-03
46: 10-11, 01-46
54/55: 05-60, 05-78, R-736
66/66E: 19-10, 19-33, 05-41, R-718, R-723, ELK-883
67: 10-35, 16-33, 00-61, 00-78, 01-22, 01-67
83TP: 06-58
84E/89E/94E-294E: 08-04, 08-05, 08-07, 08-09, 18-41, R-739
90/90A: 13-55, 13-56, 13-59, 13-60, 13-70, 13-72, 13-77, 13-81
92: 10-25, 01-61
93: 12-74
97E
: 17-99, 19-37, 19-41, 19-46
98: 01-33, 03-52
99: 12-61, 12-93, 15-48, 16-05, 16-13, 16-38, 06-48
100: 00-43
102/128: 13-27, 13-34, 13-65, 13-76, 13-79, 13-80, 07-80
103: 18-22, 04-56, 08-40
123/123A: 15-25, 15-29
136E: 05-74, 05-82, R-714, R-748
148: 19-50, 05-39, 05-50, 05-75, 05-76, 05-77
155/156: 02-19, 02-25, 02-28, 10-46
161: 19-04, 05-58, X-200, U-948
166: 15-26, 15-33, 16-23* (?)
168E: 00-49, 01-39, 01-60, 03-22, 10-49, 16-36
169E: 00-30, 17-98
176E: 00-37, 00-93
182/184: 15-39, 15-40, 15-62, 16-48, 16-50, 02-42, 02-50, 02-53, 02-61, 06-06, HLN-325
183: 01-35, 16-47 (műszakiztató)
190: 13-50, 13-58, 13-66, 13-68, 13-75, 07-73
194: 12-54, 12-57, 16-25, 02-43, 02-44, 02-48
198: 01-06
200E: R-716, R-742, R-747
201E/202E: 18-16, 03-08 (pótlás), 05-69, X-203
217: 02-59
254E: 15-20, 15-63, 03-12, 03-29
266
: 15-33, 15-50, 15-55, 16-64
276E: 10-06, 10-49, 10-59, 00-53, 00-54, 00-77, 01-11, 01-41, 01-51, 06-51, 06-57
277: 00-68, 00-70, 03-20
282E/284E: 00-95, 06-18, 15-34, 15-66
K: 03-03 (8:40-kor a Nemes utcán az új rendelőintézet előtt a Béke tér felé)
G: 15-30, 18-43, +egy 14V -> ők 8:40 és 9:00 között álltak be DP.-re
M: DUH-599 (fél 11-kor a Teleki László téren és a Baross kocsiszín mellett)
Cinkotai volvoban: X-204*, U-912, U-925, U-939, U-949

 

*3/4 1-re visszavitték Cinkotára

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14743
7: 11-15, FJX-192, FJX-194
7E: 04-28
44: 00-04(pótlás a bedöglött 16:42-est pótolta egy körre)
173: 19-35, FJX-198, FJX-201, FJX-215
173E: 04-19
188E: 12-09
277: 01-55

244
F6: FJX-199
Előzmény: BPI-964 (14705)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14742
15: 13-64
Előzmény: EcoLife AP2000 (14730)
fku940 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14741
Ma például 03-07-tel utaztam a 66-oson, ki volt tömve. Eléggé nagy szívás a csuklós vonalon a szóló. De fordítva azért jó tud lenni:D Szóló vonalon csuklós... Akkor mindig elgondolkodom, hogy egy-két vonalat csuklósíthatnának:P
Előzmény: BPI-964 (14721)
ksly435 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14740
Köszi csak az a baj hogy hetek óta nem láttam már egyiken se. :(((((
Előzmény: Törölt nick (14724)
MBen Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14739

5: KTK-403.

7: 05-67, 11-57, 19-25.

7E: 04-45, 04-54.

9: FKU-942.

14V: 11-24, 19-92.

32: FKU-924.

96/296: 00-75, 01-24.

104/204: 03-63.

105: 07-74.

121: 12-58.

147: 01-68, 01-93, 03-17, JUX-016.

161: FJX-200.

162: 01-02.

170: 03-47.

173: 19-17, FJX-198, 215.

173E: 04-72, 11-81.

201E/202E: 05-69, 19-42.

220: 03-23.

Előzmény: MBen (14707)
FKU-911 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14738
07-58, Batyi tartalék.:))
Előzmény: Dr.V.ker. (14733)
BPI-968 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14737

27:      14-04

40:      10-63

40E/188E:  12-09, 12-87

53:      02-29

88:      12-94, JVP-021, JVP-041, JVP-049

139A:  11-43, FKU-932

140:    12-66

150E:  00-66

153:    10-67

212:    10-56, 10-69

240E:  12-66, 12-81, 13-01

250:    HSJ-445

288:    12-81

Előzmény: JLA-158 (14731)
MBen Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14736

Lehet. :)

Az tuti, hogy 16 órakor a Keletinél állt, a tárolón 30A-ra táblázva.

Előzmény: Dr.V.ker. (14735)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.04.10 0 0 14735

Hm, lehet hogy akkor a 08-72-t néztem annak? :)

Nem figyeltem oda, mert épp Megatransokat fotóztam :)

Előzmény: .BPO-346. (14734)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!