Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Grg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2671
Vagy csak simán Kalos tulajokra? :)
Előzmény: mephysto (2670)
mephysto Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2670
Nem kéne átnevezni a topikot Daewoo / Chevy Kalos tualjdonosokra? :)
Grg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2669
Viszont fordulatszámmérő meg nincs...:(

Meg elég érdekes az oldal egyelőre....pl az 5a Kalos PLus, a teljesitménynél 3db 1,2 8V-van, a megjelenésnél 2db 1,4 16V.... ráadásul a 3féle 1,2-es kivitel nincs is megkülönböztetve...
Előzmény: Grg (2668)
Grg Creative Commons License 2004.09.24 0 0 2668
Vizsont ahogy elnézem a Kalos Direct-ben (alap Kalos) többminden van mint Daewoo-s korában, pl. rádió, vezető oldali légzsák....

Személy szerint a Chevis hűtőráccsal már a külön indexes orr rész is elfogadható, de azért remélem, hogy mégiscsak az eddig 5ajtós dizájnt viszik tovább, és a weboldalakon csak a régi képek miatt van fent más....
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2667
chikan: 2540-es hozzászólás
Előzmény: Rozsdaboglya (2666)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2666
De ez is chevy emblémás. Amit láttam, s már előttem ketten is említették itt, az daewoo logos. Tök ugyanaz mint a Lacetti. 4 ajtósban is van olyan.
Előzmény: Négyesi (2665)
Négyesi Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2665
Itt egész jól látszik az eleje és szerintem csereszavatos a régivel.
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2664

 

Nem tudom mi látszik belőle, de ilyesmi...

Előzmény: Rozsdaboglya (2663)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2663
Ja, és ez nem az, ami a chevrolet.hu-n látható (ott már az embléma is chevy). A daewoo németországi (biztos máshol is van) honlapján látható lacetti hűtőrácsa ilyen. Az autó orra, ezt kivéve, ugyanaz mint az eddigi 5ajtósaké.
Előzmény: Rozsdaboglya (2662)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2662
Múlt héten voltam pótkesztyűtartó beszerelésen, a szalon közepén volt kiállítva egy 5a-s Kalos az új hútőráccsal. (Gombos a  Szentendrei úton). Sajnos nem volt nálam a fényképezőm. Rákérdeztem, azt mondták, hogy a sedan is tök ugyanilyen. Márpedig ennek az eleje az én eddigi 5ajtósomra hajaz, csak a hűtőrács más. Szebb...
Sarkany Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2661

No, akkor most mi az igazság? :))

 

Tartok tőle marad a bárgyú hűtőmaszkom! :((

Ha igaz, amit ionic írt, akkor a randa megoldás tuningolásának irányában indult el a gyár. Ellenben, ha Sezlony kollega vizuális élménye a helytálló, akkor az új hűtőmaszk nem kompatibilis a régi négyajtós hűtőmaszkjával. 

Egyiknek sem örülök... :((

Sezlony Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2660
Nem, jól láttam. A 4a, azaz szedán külön-(alul)indexes orra, és enyhén bárgyú hűtőrácsa helyett az 5a oldalsó, háromcsíkos indexes lámpája volt rajta, bár szedán volt. Nagyon megnéztem, mert korábban gondoltam rá, hogy ha ilyenem lenne, milyen jó lenne kicserélni az elejét - de az meg milyen drága művelet volna..:)
Lehet, hogy törték, de Jxx-es uniós rendszáma volt (mondjuk ez még nem zárja ki a gyors lezúzást), és a B oszlop is feketére volt "tuningolva". Ez nagyon jól néz ki, nem is értem, gyárilag miért nem feketítették be mindkét változat ajtókereteit.

Na mindegy, érdekes.
ionic Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2659

Íme:

 

 

ionic Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2658

Sarkany, nézd meg te is a www.chevrolet.hu -t.

Elfelejtették az eddigi szép 5 ajtós orrt.

Szerintem Sezlony kolléga vagy nem jól látta, vagy nem jól írta, vagy nem gyári megoldást látott.

Jajj de jó hogy nem most vettem!!!

Előzmény: Sarkany (2656)
ionic Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2657

> szedán Kalost az 5a orrával.

 

Nem fordítva?

5 ajtóst a 4 ajtós orrával?

(Feltéve, hogy gyári volt.)

 

Csak mert a www.chevrolet.hu -n a 4 és 5 ajtós Kalosok orra egyaránt az eddigi 4 ajtós szedán orrára hasonlít jobban. Különválasztott fényszoró és indexcsík. Annyi a különbség hogy a motorháztető elején lévő különálló daewoo embléma chevrolet-keresztté alakult és a hűtőmaszk közepére került, annak részévé vált.

 

Szóval szerintebb a csúnyább megoldás felé húzták a dolgokat.

De az embléma maga szebb.

Előzmény: Sezlony (2654)
Sarkany Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2656

Ha valaki tud, tegyen be már egy fotót.!

Nekem 4 ajtósom van és nagyon rühellem a hűtőmaszkját. Ha lehetőség kínálkozna lecserélném. Eddig az ötajtós hűtőmaszkjával nem volt kompatibilis...

Előzmény: Rozsdaboglya (2655)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2655
Gyári. A hűtőrács már egyforma az 5a és 4a -n is. Közepén egy bazi nagy daewoo emblémával. Sztem is sokkal jobban néz ki.
Előzmény: Sezlony (2654)
Sezlony Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2654
Ma láttam egy fehér szedán Kalost az 5a orrával. Ugyanazok a lámpák, de a hűtőrács kicsit már másmilyennek tűnt: mintha nagyobb lett volna a logó.
Gyári volna? Eddig csak az eleje miatt nem jött be a 4a modell, de így klafa. Vagy csak megtörték?
twk004 Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2653
Üdv!

Nekem a Daewoo Óbudával kapcsolatban csak pozitív élmények vannak. A megrendelés, az átadás, az 1500-as ingyenes szerviz, és az olajszűrő miatti reklamáció alkalmával semmilyen probléma nem volt. Egyetlen apróság volt: az utolsó alkalommal 11-re volt megbeszélve, hogy odaviszem az autót (akkor szórta az olajat a szűrőnél), de a munkafelvevő csak 11.30-kor került elő, mikor már a kollegái rátelefonáltak. De korrektül elnézést kért, és megindokolta, hogy a műhelyben volt, reklamáció miatt. Részemről ezzel el volt intézve...

twk004
Előzmény: Atomed (2651)
Négyesi Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2652

Szia!

Javaslom a váci szervízt.A szervíz vezetőt személyesen ismerem.Korrekt megbízható csapat.

http://www.daewooclub.hu/    Fórumon sokat olvashatsz.A daewooclub támogatói.

Ha belépsz a clubba a támogató szervízek,üzletek ár kedvezményt adnak a tagoknak./szinte már az első szervíz alkalmával vissza jőn tagdíj/

A fórumba beszélhet Kornéllal/ő a szervíz vezető/megbeszélheted vele az időpontot,az esetleges hibákat.

http://www.daewoovac.hu/index.php

Szia Négyesi

Előzmény: Atomed (2651)
Atomed Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2651

Jó reggelt Kalozosok!

 

Megvolt az első házi szervíz. Ma reggel munkába menet mindkét első izzóm felmondta a szolgálatot, és cserélnem kellett (mellékhatásként élvezhettem a budapesti reggeli dugót). Ja, és kb. 1,5 hét múlva viszem kötelező 15 e km-es szervízre, remélem megúszom 30 e alatt. Szerintetek hova érdemes elvinni:

 

1. óbudai szervíz (itt vettem)

2. gödöllői szervízbe

3. váci szervízbe vagy

4. a nemrég nyílt Schiller féle szervízbe, a Dráva utcába.

 

Kb mennyi időt vesz igénybe egy ilyen kötelező szervíz?

 

 

extekergo Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2650
Köszi a választ! Persze a virust és egyéb fikciókat nem gondoltam komolyan.
Előzmény: Grg (2649)
Grg Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2649
Ha végiggondolod, akkor csak a hiba marad, illetve, nem feltétlenül kell hibának lennie, egyszerűen csak újabb verzió, ami többet/mást/máshogy tud.

Meg azért ne haragudj, de szerinted hogyan lesz egy autó szoftvere vírusos?

De pl. ha visszaolvasol többször is emlitik, hogy az 1,2-es Kalosok szoftverét azért frissitik, mert az újban más határértékek vannak, igy nem villogtatja állandóan a check lámpát.
De mondhatnám példának apám Mégane-ját is, abban is frissitettek és láss csodát joban megy és kevesebbet fogyaszt azóta.
Előzmény: extekergo (2648)
extekergo Creative Commons License 2004.09.23 0 0 2648
Tőled és mástól is kérdezem: mitől válik szükségessé a szoftwer frissítés? Vírusos lesz vagy kitörli magát vagy eleve hibás?
gyasza Creative Commons License 2004.09.22 0 0 2647

Üdv!

 

Tegnap megvolt a pécsi software frissítés. Bevittem, és 10 perc múlva már kaptam is vissza a kulcsot. Láttam mentek vele próbakört is. Azóta nem tudtam előidézni azt, hogy egyfolytába rángatva menjen, szóval lehet megjavult. Viszont azért 1-2szer amikor rálépek a gázra, még mindig nem egyenletesen kezd gyorsulni, hanem egy picit rángat, de aztán megy.. Hát talán jobb lett. Pénzbe nem került, és még a szervízkönyvbe sem írtak semmit..

fargo Creative Commons License 2004.09.21 0 0 2646
De, az, csak a 155/70 meg a 175/70 az meg az oldalfal magasságát mutatja meg: ebben az esetben a futófelület széleségének 70%-a.
A két kerék között átmérőben 28 mm különbség van, ami elég sok...
Előzmény: KODI (2644)
gelber80 Creative Commons License 2004.09.21 0 0 2645
Hat ez nagyon tuti! Marmint az uj belsoje!
Előzmény: passziva (2637)
KODI Creative Commons License 2004.09.21 0 0 2644

a 155 az nem a futófelület szélesége?

mert én így tudtam persze lehet, hogy rosszul.

 

Kodi

Előzmény: fargo (2642)
pkri Creative Commons License 2004.09.21 0 0 2643
A tűzet elfelejtettem,igy oké.
Előzmény: Sarkany (2629)
fargo Creative Commons License 2004.09.21 0 0 2642
Az autód nagyon jól fog gyorsulni tôle, de a végsebessége alacsonyabb lesz, (a kisebb átmérô miatt).
A felnijeidet jobban fenyegetik a kátyúk a kisebb oldalfalmagasság miatt és ez érezteti hatását a mnetkomfortban is, a kocsi pattogósabb lsz alattad. A tapadásod rovására megy a keskenyebb gumi, aminek csak viszonylag nagy hóban látod hasznát. (Az már régen nem állja meg a helyét, hogy télre keskenyebb gumit kell feltenni. A mai gumik mintázata már olyan, hogy hóban nincs elônye a keskenyebb futófelületnek. Ellenben az úton töltött idô 95%-ában, amikor nincs hó, a szélesebb kerekek nagyobb tapadása sokat jelenthet.)

Én nem tenném fel...
Előzmény: Grg (2641)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!