engem érdekelne a kályhád, ha valóban megvan hozzá minden. Tudnál küldeni képet nekem az összes alkatrészéről? Megmutatnám a webastó szervízbe, hogy mi a véleményük erről a kályháról, mert ezt a típust nem ismerem. Hány éves a kályha?
Srácok ma elkészült a kályha halkítás egy teljesen egyedi megoldással!:-)) A kipufogóba be lett hegesztve egy robogó hangtompító amitől teljesen elnémult a hangja, a kályha meg be lett borítva hangszigetelő anyaggal! Holnap reggel tesztelem a banyát!:-)) Íme a munkánk gyümölcse képekben:
Nem tudtok fellelhetőségi helyet a fagydugóba szerelhető vízmelegítőkhöz?Nagyon jó dolog tudtommal,a defa a profi cucc,de nem adnék érte 40 rugót,ha nem muszály...Az se baj,ha használt,csak valamilyen jó lenne,tekintettel nem akarom gyötörni szegény motort,ment már eleget a kicsike.45 mm-es a fagydugó,ha számít..és a motor M21-es 2,4 td..Köszi előre is!
webasto thermotop T dw50es 2500cm3 ig jó telestart távirányítóval és programozható órával kompletten kipróbálható állapotban alig használtam évek óta csak megjárattam néha, a mostani kocsimba nagy nem fér bele könnyen beköthető, nemigényel semmi extrát
Igen, az Altómnál egy kartonnal az orrára belülről meg is oldottam a téliesítést, kintről nem látszott, elindulás után meg jóval hamarabb melegedett a motor, hogy nem érte a menetszél.
Ettől független, abban még volt vízhőfokmérő, nem melegedett picivel se túl sose télvíz idején, 5-6 fok körül meg már nyáriasítottam vissza.
Itt a Splashnél gondoltam csak, hogy egy kis rásegítést elinduláskor, a vizet melegíteni. Télen tavaly sikerült 10-15km-t megtenni 3 részletben 12 literes átlagfogyasztással...
Mennyiből jönne ki egyébként egy ilyen legolcsóbb kiegészítő fűtés? Ilyen vízmelegítős? (Nem kell csak a fűtőszál beépítve, meg egy kapcsoló, hogy bekapcsolhassam és ki :) - max érzékelő esetleg, hogy úgy döntsön, hogy most ki kell kapcsolnia, mert ő túl meleg már.)
Van egy gyárilag beépített Thermo Top Z/C kályhám Rover 75 ben. Voltam ma webastos szervízben de nem tudták kiolvasni mi a baja. Amit észrevettünk hogy amikor a kályha bekapcsol megy kb 30mp ig de az üzemanyagszivattyúja nem kattog, viszont ha 12v kapcsolunk a szivattyúra akkor meg kattog.
Akinek volt hasonló vagy tudja mi lehet a baja légyszíves írjon.
Ja és hogy működik egy ilyen kályha pontosan? A lépésekre gondolok, hogy előszőr szellőztet stb stb.... és az üzemanyagszivattyúnak mikor kellene indulnia.
Természetesen nem új! 2001-es mint az autó! Aki átalakította nem mondta, hogy valami baja lenne szerinte átlagos a hangja is lehet a szomszédom túl érzékeny! Mindegy lehalkítjuk és mehet a búzsba!
Tudna valaki segíteni abban,hogy a Webasto Z/C-D 5 kW-os kályhákat a VW T5-be kieg. fűtésnek rakják gyárilag avagy állófűtésként üzemelnek e,és hogy ezek CANBUS indításúak e?
Gyanús nekem az a hangtompító (kipufogó), nem kellene olyan hangosnak lennie. Én először hangtompító nélkül indítottam be, akkor volt olyan hangja, mint ahogy leírtad. Utána rátettem a gyári eber hangtompítót és így teljesen halk lett. A hangtompító és a kályha között legaláább 20cm-es cső kell, hogy legyen, lehet, az is számít.
Olyasmi rendszert nézegettem, ami csak ilyen kisebb teljesítményű, ilyen kiegészítő fűtés. Láttam olyat, amit dízelekhez szoktak beszerelni, elektromos fűtőszállal segít a motornak hamarabb elérni az üzemi hőfokot.
Így téli időben ilyesmi dologra gondoltam én is. Mit gondoltok, egy kisméretű benzines motor esetében megéri a költséget? (Most, -1-2 foknál 1-3km kell a bemelegedéshez).
(Előző kiskocsimnál télire a hűtőrács nagy részét lefedtem, így a lassú felmelegedés hamar megoldódott, de itt nem akarnék ilyen módszerhez fordulni.)
Ok megnézem a szívócsövet is bár az autómban a küszöbből szívja a levegőt a kályha! Ma este voltam a Pusztaszabolcsi srácoknál kályha halkítási ügyben. Megbeszéltük, hogy hétvégén teszünk egy burkolatot a kályha köré valamint egy dobot (megpróbáljuk egy kicsi robogó dobbal) a kipufogóba! Remélem ez már banyahatár alá halkítja cuccot!