Rossz válasz. 1. Nekem, mint utasnak az a dolgom, hogy megvegyem a bérletet. 2. A BKV-nak, mint vállalatnak az a dolga, hogy teljesítse, amit a főváros előír neki Paraméterkönyv címszóval. Ha csuklós van benne, akkor azzal. Ha x kocsit kell kiadni, akkor x kocsival, és nem x-1, x-2, ... kocsival. Amennyiben az utas tartja az 1-es pontot, akkor úgy vélem, hogy a BKV-nak is be kell tartania a kettőt. Ahogy az utas nem hivatkozhat arra, hogy nincs pénze bérletre, a BKV sem hivatkozhat arra, hogy nincs pénze járműre. Egyiket sem kell, hogy érdekelje a másik magánéleti problémája.
"Te mint utas ,felszállsz és kész.."
A járművek kapacitása véges. Nem azért van csuklós előírva egy vonalra, mert oda elég a szóló is. Ezért nem fog mindenki felférni. Persze aki nem is használ BKV-járatokat, az nem biztos, hogy túlzottan képben van.
ez már lerágott csont..szoló kocsit tudott kiadni a garázs.ennyi. örülj,hogy jött és nincs kimaradás..azon kivűl pedig a garázs ügye,hogy miért szoló ment ki.. Te mint utas ,felszállsz és kész.. szerintem..
Hát azért a 907-esen szoktak gazdagon lenni, de szerintem nem pont az Örs vezér Tere a legforgalmasabb része az útvonalának. Nézd meg az Astorián éjfél magasságában.
907: 08-61 - 5 szekus, utasszám csuklóshoz képest gyér 908: 03-18 - 0 szekus, utasszám az előzőnek többszöröse - tudnám miért az csuklós, és nem ez SZ11: 12-97 - 2 fővel, civileket természetesen nem - ezt mióta adja Troli? SZ: 01-82 - szintén 2 fővel 931: 13-51 (?)
11-59 az 11-58 akart lenni, 19-57 pedig 19-51. Köszi, hogy szóltál:
Mbennek: a 7-es családot már láttam, hogy beírtad, mert az még a lap tetején volt, viszont a Szent Gellérten míg fotóztam a villamospótlókat, villamosokat, addig két fotó között nem győztem beírni a 7-7E-173/173E, 47, 49, 19-41V-ket, szal. sokat "szenvedtem" a rendszámokért. Nem akartam magamat megfoszatni attól, hogy nem írom be őket... :)