Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vbandit Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23535
én ugy emlékszem a Ex dizel ceed-be van kiegészító fűtés,ami csak hidegen és járó motornál működik!
Előzmény: krleonard (23524)
jezol Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23534
Nem rossz, nem rossz, de sajnos nappal nem hozza azt a fényerőt amire számítottam. ;)
Előzmény: drq (23531)
krleonard Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23533
köszi a kimeritö válaszolat!

még a regadó kérdéskörben várnék vmi megfejtést. tart e még kiáéknál ez az átvállaljuk a regadót történet?
GregHozta Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23532
A ceedclub.hu oldalra felkerült, a Komáromban megrendezett II. cee'Day-en készült közel 800 darab fénykép.

Kellemes időtöltést kívánok! :)
drq Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23531
Ceed led fény, szerintem jól néz ki.

http://www.youtube.com/watch?v=WWz1siBrU7Q&feature=related
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23530
Jut eszembe: úgy megy tőle., mintha GTi lenne.
Ha meghajtom, érezhetően jobban gyorsul, vagy kicsit kevesebbet nyel.
Ugye, mert ha megzavarom, azért tud enni 7-8 liter közt simán a dízel.
Először az tűt fel, hogy csendesebb lett, és később váltok.
Előzmény: micsike1 (23528)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23529
Szia!
Itt! (katt ide)

Előbb regisztrálj a lyonessen.
Ingyenes, és nem érdekem :)
Ha ott veszed, kapsz visszatérítést.
Előzmény: micsike1 (23528)
micsike1 Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23528

díler!

 

xadot hol veszed?

Előzmény: Törölt nick (23522)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23527
Hát, ha az általad leírt okok állnak fenn, akkor valóban okosabb dolog a benzinest választani. Lassan térül meg a dízel többletára. Az másik vita.

Ez a melegedés dolog.. nálam kb 5 km, és meleg a motor.
Többletfogyasztásról nem tudok beszámolni.

A párom off fiat motoros 2002-es corsa dízelje hidegen lustább, az igaz.
Ez akkor tűnt fel, amikor elláttam egy kis fémkerámia zselével a motort.(nem reklám)
Azóta hidegen ugyanúgy gyorsul, mint melegen. Ebből arra következtetek, hogy a dízel valszeg jobban súrlódik hidegen.

Annyit még észrevettem, hogy a KIA szereti az AGIP üzemanyagot.
Legalábbis itt helyben a kútnál tisztességesen beleteszik az adalékot.
Ez lehet egy külön vita, de volt róla már szó.
Előzmény: krleonard (23524)
krleonard Creative Commons License 2009.08.26 0 0 23526
és azt tudja valaki,hogy a mostani Ceed árlista árai tartalmazzák e a regadót, illetve ha nem akkor kb mennyi?
aamen Creative Commons License 2009.08.26 0 0 23525
"a dízel motoroknak komoly hátránya, hogy hidegen sokat esznek (többet mint a benzines) és mivel nehezebben melegszenek"

a hidegen hajtott dizel mocinak nem a plusz fogyasztas a fo problemaja, hanem hogy fokozottan rontja a moci elettartamat. ezert aztan jobb gyartok felaras opciokent arulnak elektromos futest ami a motor hutofolyadekaba dolgozik igy a dizelmoci is hamar felmelegszik, megjobb gyartok ezt ingyen beleteszik a dizel mociba (mert kulonben nem tudnanak bevallalni az autojukra 150e km garit).

Előzmény: krleonard (23524)
krleonard Creative Commons License 2009.08.26 0 0 23524
a minap azt hallottam h a dízel motoroknak komoly hátránya, hogy hidegen sokat esznek (többet mint a benzines) és mivel nehezebben melegszenek ezért ez az állapot akár 10 kilométeren keresztül is fennállhat, tehát ha az ember rövidebb utakat tesz, pl munkábajárás kb 20km, akkor érdemesebb a benzinest választani.

erről kinek mi a véleménye, esetleg tapasztalata?


GregHozta Creative Commons License 2009.08.26 0 0 23523
Hmmm... akkor tényleg nem értem, miért hirdetik az oldalukon a következő árakkal...

Motorolaj: OMV BIXXOL Premium 5W40 15 582 Ft

Alkatrészek:
Olajszűrő 3 655 Ft
Tömítőalátét 304 Ft
Pollenszűrő 7 320 Ft
Üzemanyagszűrő 10 312 Ft
Fagyálló 7 000 Ft
Szélvédőmosó 0 Ft

Egyéb:
Munkadíj 33 480 Ft
Vesz. hulladék kez. 600 Ft

Bruttó összesen: 78 253 Ft
Előzmény: Törölt nick (23522)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.26 0 0 23522
Fel kell hívni, és lebeszélni, mi mennyi.
Én már másodszor megyek oda, amióta vásárlói klub kártyám van.
Mindenki ugyanannyit fizet, a kártyára visszatérítés jár utólag!

A munkalapon ez áll:
Szerviz 1.5 óra 16875Ft
Olajszűrő: 3050Ft
Alátét:370Ft
Vesz hull kezelés: 625Ft
Pollenszűrő: 7625Ft
Izzó:319Ft

Ez Összesen:28.864Ft ennyi.
Olaj:+15.00Ft volt ( én vittem, mert XADO fémkerámia adalékost nem forgalmaznak. )
Ez 43.864Ft összesen.

Ez így elviselhetőbb kategóriába tartozik manapság.

A szerviz díja 66% jön vissza, az olaj 100%-a.
(off lyoness, nem a reklám miatt)

Tudatos vásárló vagyok.
Sok mindennel ezt csinálom.
Villany, tankolás, élelmiszer, stb.


Előzmény: GregHozta (23520)
jezol Creative Commons License 2009.08.26 0 0 23521
Lehet, hogy annyi munkájuk volt, hogy kiadtak egy ilyen horror árlistát. Ez elrettenti a kíváncsiskodókat. Viszont ha egy komoly érdeklődö esik be hozzájuk akkor annak normális árat mondanak. De ez csak vizió és lehet, hogy csak álmodtam az egészet... :))))
Előzmény: GregHozta (23520)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.25 0 0 23520
Akkor azt valami iszonyat nagy kedvezménnyel kaptad meg, mert az oldalukon csak a munkadíj 33.480 forint. :-o

A teljes szervizre, olajjal, mindennel pedig 78.253 forintot írnak, amiből az üzemanyagszűrő 10.312.-
Előzmény: Törölt nick (23519)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.25 0 0 23519
29.000Ft körül valahogy.
Az olajat én vittem, mert ezt ők nem forgalmazzák. (Xado)
Üza szűrőt sem kellett cserélni.
Majd legközelebb.

A fék is még a gyári. ( nem használom :)
Előzmény: GregHozta (23518)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.25 0 0 23518
Hello díler!

Gratulálok az elért kilométeredhez. Mennyi volt az az olcsó? Persze Lyoness nélkül...

Szabóék kétségtelenül nagyon jó szervizzel rendelkeznek, de év elején úgy megemelték az árakat, hogy egy csomóan mást kerestünk.
Előzmény: Törölt nick (23517)
Törölt nick Creative Commons License 2009.08.24 0 0 23517
Sziasztok, üdv mindenkinek!

Hajjaj, de régen jártam errefelé.
Megvolt a 100.000-es szervizem.

10 piros pont a KIA Szabó-nak!!

Korrekt, gyors, óccóóó ! ( kici, kínai : )

Ráadásul Lyoness partner, visszajön 66%

díler
GregHozta Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23516
1.4 EX a forgalmi szerint: 1188 kg
Előzmény: vlevi (23512)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23515
Jaja, a pro_cee'd-en jól néz ki (bár nekem az 5 ajtóson sem ronda)

ceedclub.hu pro_cee'd teszt

Előzmény: y3k (23514)
y3k Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23514
Jo kis szin az, pro-n meg egyenesen gyonyoru:)
Előzmény: krleonard (23513)
krleonard Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23513
mondjuk ez a szín büntet..
sorry ha valakinek ilyen van :)
vlevi Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23512
Az EX ennyivel nehezebb? Nekem LX+ van, és valami 1170 kg rémlik.
GregHozta Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23511
Láttam. De azért azt mindenki tudja, hogy eredetileg nem ennyibe kerül egy EX Limited + metálfény.
Egyébként a képen egy EX van, 16-os kerekekkel ;)
Előzmény: dinyus (23510)
dinyus Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23510
azért az vicces, hogy át van húzva a 3,5 millás eladási ár és alá van írva ugyanaz akciósként :)
Előzmény: GregHozta (23509)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.19 0 0 23509
Igaz, színt már nem választhatsz, de EX Limited, 400km-rel, 3.500.000

http://www.szalonauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=3154022&command=ugras&screenwidth=1680
Előzmény: krleonard (23508)
krleonard Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23508
a megane (új) elég sokáig játszott nálam is, de aztán rácsavarodtam a ceedre. legjobb lenne egy EX limitedet kifogni 3,5 környékén és még irdatlan pofátlansággal belealkudni a metálfényt meg azt h még ők köszönjék meg :)
Előzmény: vlevi (23507)
vlevi Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23507
"de pl a távirányítós központizár hiánya itt, a 21. század elején szerintem több mint mókás,"
Szerintem is, de pl. a Fordnál sincs az alapfeleszerltséghez távirányító, csak 1-el fejlebb.

Azt viszont, hogy az LX fapados, nem mondanám. Vagyishát mittudomén. Mert 2007 elején, amikor indult a ceed, volt LX klíma nélkül és klímával, aztán később lett LX+ , amibe állítható ülésmagasság, könyöktámasz és pár apróság került. Aztán asszem idén lett LX Cool, amiből viszont kivettek 4 légzsákot, de a klíma maradt.

Nekem ebből az LX+ van, és szerintem az elég normálisan fel van szerelve. 6 Lufi, klíma, MP3-as rádió (najó, csak 4 hagnszóró, nem 6, de nekem nincs hozzá fülem, hogy észrevegyem a különbséget). Az EX-ben jár hozzá USB csatlakozó is. Biztos meg van a helye az LX-ben is, csak még nem kezdtem el szétszedni.

Én 2 éve azért vettem meg a Ceed-et, mert megnéztem a többi autót is
- Swift. Amibe érdemes beleülni, 3.2milla Ráadásul ritkaszar, bőven 10%THM fölötti hitellel dolgoztak akkor is. Nemcsoda, ha tudtak engedni 500ezret. De akkoris röhej, egy akkora kis autóért 3milla? Viszont csodálkoztam, hogy nagyjából elfértem benne. Igaz, csomag szinte semmi.
- SX4 Kicsit nagyobb mint a Swift, de hátul alig van hely, csomagtartója sem sokkal nagyobb. És egy felessel drágább a Swiftnél
- Fabia. Alig nagyobb, mint a Swift, és egy valamire már használható motorral (1.4 85ló) már jóval 3milla fölött járunk. És a rádiót felajánlották, hogy ajándékba!!! tesznek bele. Ezek most viccelődnek?
- Opel, Ford : Ezek motorikusan estek ki nálam, 80 ló nem bírja a majdnem 1300kilót mozgatni. 1.6-os motorral pedig már 4millió fölött vagyunk
- Lacetti. Megintcsak motor. Elavult motor. Az 1.4-es gyári adat szerint 1 literrel eszik többet, mint az 1.6-osuk. Pedig az se kér keveset.
- Megane. Gondolkodtam rajta, de két éve még a kacsaseggű volt, az meg szóba sem jöhetett nálam. 4 ajtóst és kombit pedig nem akartam
- VW, Seat : Az áruk miatt esélytelenek, főleg, hogy Skoda emblémával ugyanazt kapod, kicsit olcsóbban.
- Ceed 6 lufi, MP3 (nem értem miért, de ez még mindíg extra a 21. században?), 7 év gar. (Azaz a második műszaki vizsgádon bőven is garanciás lesz még!), 3.5milla.

- Használt autók. 2-3 éves használtautók, a fentebb felsorolt típusokból, abban a felszereltségben, amibe érdemes beleülni, nyaldossák a 3 milliót.

- Ezt csináltam több, mint fél évig, végül 3.5-ért vettem egy LX+ Ceedet, amibe sikerült egész jó áron (pl. a Skoda szalonnál 300ezerrel többért) beszámíttatni a régi autómat.
Pedig nálam is úgy indult az egész, hogy nincs az az úristen, hogy én 3millió forintot adjak egy autóért, mégis ezt bőven meg kellett fejelnem, de azóta egyáltalán nem bántam meg. Néha, amikor 1-1 hosszabb útra megyek (évente 1-2 alkalom, szóval tényleg csak néha), akkor elgondolkodok, hogy a dízellel most olcsóbb lenne ez az út, de azt bőven elbuknál az egyrészt magasabb vételárban, másrészt a kissé drágább évenként szervizeknél

Előzmény: krleonard (23499)
krleonard Creative Commons License 2009.08.18 0 0 23506
ja, hát a 3,5 az már fájdalomküszöbön belül van, persze csak akkor ha ebbe még bele lehet alkudni a metálfényt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!