5:KTK396,397,O733,I517 14V:I731 14:30-kor lerobbanva állt Mogyoródin,szerelőkocsi kinn volt. 16:00 körül már forgalomban volt. 20E:X217!!! 96/296:O168,326,KTK399 125:I231 G:O604 18?32.kor kp-ban Óbuda fele. G:O664 17:30 körül Görgeyn 133-as táblával Palotai MÁV állomás fele.
Ez már nagyon gáz Cinkota részéről, nagyon-nagyon gáz. Most tartunk úgy 14-15 szólónál csuklós vonalon, és ugye mennyi nincs beírva.. Még a végén kiderül, hogy 20-30 szóló szaladgált Pesten csuklós számban, hála Cinkotának...
"Meddig tart ez a Csömöri úti útfelujítás?Mert emiatt nem mehet munkanapokon Volvo a 31-en és a vonal Volvoi a 32-esen vannak amik egyre unalmasabbak már..."
Teljesen logikus, nem? Azon számokba adnak Volvot, ahova nem kell, ahova kell, oda meg nem.
Meddig tart ez a Csömöri úti útfelujítás?Mert emiatt nem mehet munkanapokon Volvo a 31-en és a vonal Volvoi a 32-esen vannak amik egyre unalmasabbak már...
66: CLV-112, meg még egy sárga, frsz-t nem láttam sajna, az oldalsó táblatartói közül az előbb lévő hajaz a kőbányai zárható táblák elhelyezésére (ebből talán beazonosítható lesz)
SzV: 11-87 (eredetileg 36-os, még most is itt van, PE., Baross utca, Csepel irányában, a megálló kellős közepén)