Keresés

Részletes keresés

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14977
31: 00-29
45: 17-12
131/231: 10-26, 15-23
144: 10-54
174: 06-51
Előzmény: BPI-964 (14953)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14976
üdv!
11:BPO-752
39:BPI-388
86:FKU-903,FKU-908,FKU-911,FKU-913
91/291:BPO-729
103:BPI-780
173:BPO-556
173E:BPO-434
206:BPO-858,BPO-859,BPI-191,BPI-192
240E:BPI-278
272:BPI-146

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14975

5: 13-61

15: 07-82, 07-83, 10-10, 10-23, 10-56, 10-58, 13-79, 15-15

75: 207, 216, 238

76: 615, 709, 907

133: 07-42, JUX-017

M3: 04-33, 04-53, 04-68, 07-56, 10-56, 11-55, 11-57, 12-09, 13-61, 15-52, 19-41, 19-56, FKU-910

**BPO-700** Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14974
Hát ja! Tették volna be a 134-esbe a csuklóst és onnan a szólót a 118-asba. Vagy ez túl bonyolult? :S
Előzmény: Dr.V.ker. (14972)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14973
104/104A/204: 12-64
Előzmény: MBen (14971)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14972

Az vicces lenne, habár reggel a gyárak felé, illetve műszakváltásnál a Szentlélek tér felé azért nem lehetne a csuklóson se leülni, na de este, meg délelőtt.... :)

 

Maiak:

118: 03-25, 03-63, 06-37, 15-47(du.->134), JGD-731

134: 12-21, 15-47

137: 03-27, 03-72, 03-81

218: 08-49, 08-53, 11-91

237: 08-00, 14-04(na ez mióta óbudai, vagy mióta üzemképes? :D)

Előzmény: **BPO-700** (14960)
MBen Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14971

20E: 08-02, 08-41, 08-76, 11-95, JOX-714, KTK-401, KVW-968, 969, 970, 972, KWY-463, KWZ-189, 217.

25: 01-59, 06-39, 06-43, 06-65, 16-22, JUX-027.

104/204: 03-17, 03-21, 03-49, KTK-392, 399.

120: 03-60, 06-49, 06-56.

121: 15-53.

170: 00-40, 00-62, 03-11, JUX-014.

196/196A: 00-07, 00-24, 04-68, 08-46, 19-62, 19-79, FJX-206, FKU-941, 942.

220: 03-09, 03-13, 03-15, 03-40, JUX-015, 025.

Előzmény: .BPO-346. (14962)
vid-334 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14970
105 @ 06-44
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14969

Hát ez az!:O Közelről láttam pedig:S

Előzmény: MBen (14968)
MBen Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14968

"125: 10-50"

 

Aligha, jó lesz a 10-60-nak is.

Előzmény: .BPO-346. (14962)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14967
196/196A: 04-64
Előzmény: .BPO-346. (14964)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14966
96/296: KTK-393
Előzmény: .BPO-346. (14962)
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14965

30/30A:

F1B: 04-70

F2B: 17-94

F3: 08-23

F4: 04-43

F5B: 04-71

F6: 04-55

F7B: 04-46

F8: 04-47

F9B: 04-65

F10: 04-62

F11: 08-22

F12: 04-79

F13: 04-84

F14B: 08-61

F21: 08-60

F22: 17-92

F23: 08-65

F24: 00-15

F25: 00-25

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14964
196/196A: 00-23; 08-63; 17-71; 17-76; 18-36; 19-51
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14963
191: 08-99, 14-00, 06-91
91/291: 03-57, 03-58, 07-29, 07-30, 07-32, 16-62, 07-15, 15-02

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14962

96/296: 01-75; 01-78; 03-04; 03-73; KTK-395

124: 01-54; 06-20

125: 10-50

175: 10-15

S91 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14961
A maradék gyrosokat mikor festik át? pl 04-34-et?
**BPO-700** Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14960

Most a 11:54-kor, Óbuda vasútállomásról induló 118-as busz is csuklós volt.

Egyre sűrűbben fordul elő.

Csuklósodik a vonal? :)

Előzmény: **BPO-700** (14950)
GABORBP Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14959
Összefoglalva tehát: diszpécserek ismét értelmes döntést hoztak, kiszedték a szóló előtti kocsit. Gondolom nem voltak sokan.
A jármű a 15 perces követésnél sem ért vissza, pótlás nulla, tehát lett 30 perces követés. Ismét gratula.
Előzmény: BPI-964 (14955)
BPI-964 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14958
OFF Ha tudsz, gyere msn-re ON
Előzmény: GABORBP (14957)
GABORBP Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14957
9:23-as indulást se láttam pedig. Nem ért volna vissza? Egyébként jó, hogy ilyen "sűrűségű" járatokról pótolnak metrót, különösen úgy, hogy nincs is rendesen kiadva.
Előzmény: BPI-964 (14955)
FAV 20 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14956

Ez egy régebbi. NOSZTALGIKUS

GA 85-85 ikarus 60 csuklós 17-es 1971.04.10.

A legszebben felújított,de lehet,hogy akkoriban készülhetett.

Feljegyzéseim szerint,a motor hangja nyers volt,talán bejáratós lehetett.

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14955
"F7: 19-64 (a 7:14-es Örsös indulása kimaradt)"

Elküldték metrópótlásba.
Előzmény: BPI-964 (14953)
1433 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14954

Tegnapi:

 

150A: 12-13, 12-82

 

Mai:

 

251: 14-11

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14953
44:
F1: 19-98
F2: 00-03
F3: FJX-207
F4: FJX-208
F5: 03-24
F6: 19-43
F7: 19-64 (a 7:14-es Örsös indulása kimaradt)

244:
F1: 00-30
F2: 00-75
F3: 19-66
F4: 00-01
F5: 19-96
F6: FJX-210

16: 14-13, 06-97
31: 18-16, 18-31, 19-94, 00-08, 00-20
32: 11-85, 18-07, 19-67
45: 12-53, 18-26, 18-53, 00-04, 00-06, 00-51, 01-55, 06-64
46: 01-33
67: 03-20
105: 15-10, 05-04
131/231: 10-30, 10-62, 12-96, 16-39, 01-88
144: 01-42
174: 01-86, 06-46
276E: 00-64, 01-26, 01-36, 03-45
277: 01-06
.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14952

122:

F1: 08-56

F2: 08-51 (vsz)

F3: 08-52 

F4: 17-74 

 

126/126A:

F1: 03-46

F2: JUX-021

F3: JLA-159

F4: 03-41

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.17 0 0 14951
914: 17-92
**BPO-700** Creative Commons License 2009.04.16 0 0 14950

A 118-ason a Szentlélek térről 19:32-kor induló busz Ik280-as volt. Rendszámot nem tudok mondani.

Onnan tudom, hogy nem garázsmeneti volt, mert láttam, hogy a Dinamó utcánál visszafordult, illetve a kiírt menetrend szerint jött vissza a Bojtár úton.

ksly435 Creative Commons License 2009.04.16 0 0 14949

Szívesen, ha van valami fontos még akkor írd meg nyugodtan, de inkább Cinkota felé tudom figyelni a buszokat a mindennapokban.

Előzmény: 11-88 (14937)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.16 0 0 14948
elnéztem:S
160/260:BPI-723(reggel)
Előzmény: FKU-911 (14936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!