Keresés

Részletes keresés

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14878

950: 11-71, 19-53, 19-90

15: 07-80, 07-81, 07-82, 07-83, 10-18, 10-57, 10-63, 10-64

32: 04-75, 17-98, FKU-901, 931

75: 204, 205, 207, 229, 261, 273

133: 05-06, 06-64, 07-43, 16-61, JUX-021

G: 01-62 (02.44 Váci úton kifelé)

M: 13-96 (15.15 Váci úti felüljárón befelé)

      DUH-598 (15.22 Sporttelepről a Népfürdő utcán kifelé)

.BPO-346. Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14877

122:

F1: Délelőtt HDA-224, délután DZA-044.

F2: DZA-037

F3: DZA-050

F4: JID-094

 

126/126A:

F1: 03-46

F2: JUX-016

F3: 03-41

F4: 03-68

BPI-779 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14876
66: CLV-112, meg még egy sárga, frsz-t nem láttam sajna, az oldalsó táblatartói közül az előbb lévő hajaz a kőbányai zárható táblák elhelyezésére (ebből talán beazonosítható lesz)

SzV: 11-87 (eredetileg 36-os, még most is itt van, PE., Baross utca, Csepel irányában, a megálló kellős közepén)
11-88 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14875
Kettő szám így naggyorsan:

96/296: 00-63
130: 12-02

Valószínű lesz még több is :)

Valaki tud esetleg róla, hogy 11-86 ott van-e 173E-n ma? Ha jól láttam előbb, a 103-ason nincs...
vid-334 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14874

112 @ 12-45 (10 óra magasságában le is lépett a vonalról)

 

cmexpress Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14873
Az az R-735 nem lehet, hogy 736? Én reggel annak láttam...
Előzmény: BPI-553 (14872)
BPI-553 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14872

93: 16-15, 01-62, JGD-732

136E: 19-10, 19-57, 05-39, 05-41, 05-72, 05-82, R-715, R-735

166: 16-32

182: 12-63, 15-24, 15-31, 15-34, 16-13, 16-31, 16-34, 16-41, 02-22, 02-48, 02-50, 03-36, JLA-161

183: 13-92

184: 15-46, 02-18, 02-46, 02-53, 06-48

193E: 12-61

198: 00-47, 00-69, 01-19, 02-61, 03-12, 03-32

217: 02-54, 02-62, 06-18

217E: 16-09, 06-15

254E: 15-62

266: 03-02

282E/284E: 15-44, 15-49, 15-66, 16-11, 16-26, 16-28, 16-68, 01-85, 03-07, 03-08, 03-29

VIZSGA: 11-59

1433 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14871

Tegnapi:

 

150A: 12-69, 12-98

BPI-964 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14870
44:
F1: 19-70
F2: 19-66
F3: FJX-204
F4: 19-98
F5: 01-64
F6: 19-44
F7: 19-64:)

244:
F1: 08-46
F2: 01-88
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FJX-198

16: 14-12, 02-02
31: 18-16, 19-78, 19-79, 19-86, 00-08
32: 17-98, 18-53
45: 12-53, 17-57, 18-26, 18-31, 18-33, 19-61, 01-06, 01-93,
67: 03-20
105: 13-61, 05-16
121: 03-55
131/231: 10-30, 10-62, 12-96, 01-74
144: 00-43, 03-22
174: 03-18, 03-45
276E: 00-51, 01-09, 01-26, 01-47
277: 12-12
lapaj74 Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14869
68 : 16-29 !, 17-01 , 19-82 , 17-68, 00-24 , 11-90, 18-10

85 : R - 711 , 715 , 732 , 743 , 18-34 , 18-49 18-50 , 17-62 , 05-71

85E : Ci : 19-90 , 17-86 , 19-69 , 00-20 , DP .: 18-47 , 08-73 , 18-29 , 08-30
MBen Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14868

14V: 00-03, 00-04, 00-15, 00-31, 08-32, 08-37, 08-52, 08-72, 08-79, 17-31, 17-82, 18-11, 18-18, 18-30, 18-48, 19-76.

20E: 08-02, 17-69, 17-76, 17-92, 19-62, JOX-714, KVW-967, 968, 969, 970, 972, KWY-462, KWZ-189, 217.

25: 00-35, 12-27, 12-76, JUX-020, 026, 027.

96/296: 01-41, 12-03.

104/104A/204: 03-17, 03-23, 03-49, 03-64, 06-34, KTK-400, 402.

120: 03-44, 03-81, 06-37, JLA-158, JUX-017.

170: 01-75, 03-11, 15-23, JUX-025.

196/196A: 00-07, 00-19, 01-5103-24, 04-64, 08-01, 08-45, 08-63, 08-76, 17-71, 18-01, 19-39, 19-51, 19-94, FKU-940, 941, 942, 945.

220: 03-10, 03-40, 03-50, 06-04, JUX-015, KTK-393.

cmexpress Creative Commons License 2009.04.15 0 0 14867
7 : FJX-215
7E: 11-81
33E:04-56
66E:19-53
103:08-40 , 08-81 , 17-80 , 18-22 , FJX-222 , FKU-936
114:KOE-130
136E:05-62 , 05-82 , FLR-736
173:FJX-199 , FJX-212
173E:04-29 , 04-37
194:02-52
214:HSJ-448
233E:11-66 , 17-64
BPO-341 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14866
Ott pont :):):) Elírtam, bocsi :$
Előzmény: MBen (14863)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14865
Hát igen! A BX 72-13 már sajnos nem érte meg az átrendszámozást. Pedig szépen fütyült a turbója. Tudnám anno miért selejtzetek ennyi BX 72-est?
Előzmény: MBen (14863)
MBen Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14864

5: 05-17, KTK-390, 396.

7E: 11-79.

12V: 01-05.

14V: 00-04, 08-09.

20E: KVW-968, KWZ-189.

25: 00-74, 06-43, 06-69, 16-29, JUX-021.

104/204: 03-10, 03-23, 03-49, 03-58, 03-65.

120: JLA-158.

125: 10-60, 12-97.

147: 00-52, 12-58.

170: 03-11, 03-26, 15-23, JUX-014. 

173E: 04-69, 04-72.

220: 03-50, KTK-394.

Előzmény: MBen (14845)
MBen Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14863

Azt a 06-50-et megnéztem volna. :D

Jó lesz az szerintem 06-90-nek is. :)

Előzmény: BPO-341 (14854)
FKU-911 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14862
40E/188E-ről ugrott át.
Előzmény: EcoLife AP2000 (14856)
BPO 662 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14861

Üdv.

256 : 07-18; KXM-033; KXM-041...

57/257 : 06-63; 06-67; 15-47; KXM-004; 07-18; 06-02

63 : 03-35; 15-59...

157 : 03-13; 03-25; 06-66

64/164 : 06-02; 06-61; 06-62; 06-68; 06-70; 15-42; 15-43

Tart : 06-02

Aron_son Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14860
160/260: 08-75, 17-08, 17-69
Előzmény: Aron_son (14857)
MBen Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14859

Igen, most láttam én is negyed órája ezt.

Az viszont tuti, hogy 4:55-kor Palotáról FKU-946 indult.

Előzmény: 11-88 (14850)
Törölt nick Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14858
off
bakker, vagy ki vagy be!:)
on
Előzmény: EcoLife AP2000 (14856)
Aron_son Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14857
160/260: 00-26, 08-42, 08-44, 08-53, 08-72, 17-23, FKU-918, FKU-914
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14856
15: 12-07
Előzmény: EcoLife AP2000 (14839)
BPI-964 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14855
44:
F3: 19-61 (délután)

244:
31-esről: 19-78
Előzmény: BPI-964 (14852)
BPO-341 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14854
16/16A/116:
02-00; 02-02; 02-05; 13-87; 14-02; 14-13; 14-14;
39:
06-50; 14-20;
90/90A:
05-08; 13-54; 13-55; 13-59; 13-60; 13-66; 13-77;
190:
07-83; 13-50; 13-70;



cmexpress Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14853
07E: 04-32 , 04-82
33: 11-18
33E:17-64
93: JGD-732
99: 16-14
66E: FLR-716
103: FJX-213* , FJX-215 , FLR-704 , 08-40 , 17-15 , 18-45 , 18-46 , 19-95
136E:05-71 , 05-82 , 19-05 , FLR-715
199: JNG-724
254E:12-61
G.: KXM-021
U: 04-48
* Népliget után: Üdvözöljük utasainkat, a Finommechanikai Zrt következik:)))
Majd a kijelző is végig Gyáli utat írt utána...
Előzmény: cmexpress (14837)
BPI-964 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14852
"85E: 19-64"

Remélem holnap már 44-esen lesz.

Maiak:

44:
F1: FJX-207
F2: 00-03
F3: 19-96
F4: 19-43
F5: 19-67
F6: FKU-945

244:
F1: FJX-206
F2: 19-66
F3: 19-90
F4: 00-01
F5: FJX-210

7: 11-69
31: 18-31, 18-33, 19-75(délután), 19-78, 19-79, 19-86, 00-09, 00-20
32: 18-01, 19-97, 00-08, 08-56, FJX-204, FKU-931
45: 18-00, 19-75(reggel), 19-76, 19-92, 19-94, 00-06, 00-07
92: 01-23
124: 03-47
125: 10-60
131/231: 10-25, 10-30, 12-31, 12-55, 01-49, 01-74
144: 10-24, 00-39, 00-43, 00-51, 01-61
161: 11-37
173: FJX-231
174: 01-22, 03-04, 06-51
Előzmény: BPI-968 (14849)
Aron_son Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14851
Tegnap:
160/260: FKU-915, FKU-918, FKU-921, FKU-928, FKU-930, 07-74
11-88 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14850
Nem, ő a 948 volt:

Előzmény: MBen (14846)
BPI-968 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 14849

33->273->32:  00-08

67:      00-68, 01-46, 01-83, 01-89, 10-36

85E:    19-64

92:      01-77, 10-29

97E:    11-24

161A:  08-46

176E:  00-59, 00-78

276E:  00-64, 00-77, 01-04, 01-29, 01-41, 01-72, 01-82, 10-12, 10-49, 10-53

277:    00-70, 00-75

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!