MOndjuk az is igaz, h állandóan attól rettegtem, h a motor vagy a turbó mikor adja meg magát, nem volt rugózás, a favoritnál szarabbul kanyarodott, télen nem fűtőtt, és már az M0-án is idegesítően kevés volt az egyenesfutása 120 körül... Nem sokszor mentem azzal dolgozni Szentendrére, amikor ott volt a cápa is... Meg a Mazda6:)
Az egyik kedvencem volt, de azt vezettem a legidiótább módon a városban. Imádtam, ahogy pörög a háromhengeres, triumph/wartburg hang, turbó fütyül, röbötváltó, üvegtető:) El is lehetett benne férni, egy szemely+egy bringa:) Egyébként pont azokat néztem ma, kabrióban az M3 helyett. Olyan 1m körül már van egy csomó, szóval nem is irreális:)
Amíg távol voltál, fenn volt a hahu-n:) Pár fórumozón és álmodozón kívül, akiknek azóta sincs új autójuk, se M3, se más, nem volt érdeklődő. Aztán így egy idő után levettem, leszervízeltettem, vettem rá új cuccokat (pl. gyári, BMW kerékpárszállítót:)), és letároltam a garázsba. A magyar autóvásárló nem elég igényes az Univerzum (etc, stb) legjobb M3-asához:)))
Meg ugyan nem használom, de mindig jóleső érzés egy saját M3_asnak támasztani a karbont, amíg kinyitom a tárolót. De szerintem ezt az érzést ismered az A8 kapcsán. :)
Mindig meghat a szerénység ahogy az M3 kérdést kezeled. Valóban sokkolná a világot, ha Európa legjobbja mellé felkerülne a hahura az Univerzum (és csatolt részek) legjobb állapotú M3-a. Felverné az árakat, a befektetők M3-ba menekülnének, a globális tőzsdepiac összeomlana, kész lenne a baj. Jobb ezt tényleg elkerülni. :)))
Ha Sió megunja, akkor akár hamarabb is. Persze ahhoz el kell adni az M3-at.:) Egymás után vezettem a kettőt, és a Merci az átlagtempómhoz képest lassított, és csökkentette a vérnyomásom, az M3-as meg fordítva. És öreg vagyok már az állandó stresszhez :)
És kb. olyan alapossággal ismerik, hogy mindkét piros autómról tudták, hogy mennyiért volt hirdetve - 2000-ben :))) Mondjuk ahogy haladok, szerintem egy jó 200cdi-re fogok vágyni 2-3 éven belül :)))
Az E36 fórumon van egy-két srác, akik szinte az összeset ismerik, ők nem tudnak igazán jó E36 M3-ról. 5-6 éve még volt, de azok azóta versenyautók lettek, motorcserések, vagy töröttek...
Hahun ami volt, azt mind ismerték, átépített vagy törött autók. Még jó, hogy már Mercit vennék helyette, abból sokkal több az 1-2 gazdás autó, még a nagyobbak és erősebbek között is...
"Magyarország legszebb és legjobban megkímélt E36-os M3-as Bmw-je! Az autó túlzás nélkül makulátlan, gyári állapotban van, melyet a képek is jól tükröznek."
Most csak ez az egy van eladó, csak nem emlékszem, h mit mondott rá az, aki ismeri, hogy egy átépítet 28i, vagy törött volt. De azt tudom, h ez messze áll a valóságtól, amit írnak:))
itthon szerintem, és tudomásom szerint nincs is olyan E36 M3, ami kifogástalan lenne, mondjuk az is igaz, hogy a kifogástalan E36 az a németeknél is 5-7 millió forint. Míg itthon a 4m-es E46 M3-asra azt írják, h tökéletes... Pedig azok az autók sokat tudnának mesélni:)
Lehet, nem mondom, h nem lehet kifogni, csak mondjuk hasznaltauto.hu-ról ilyet vadászni elég reménytelen, hacsak nem ismered az illetőt. És még akkor is, tudnék nem publikus dolgokat mesélni :)
És még mindig a legnagyobb visszatartó erő az E50-nél drágább, és ennyiért volt már fullos, faceliftes E430 is, 2001-ből...
Na de most úgysem veszek, az M3-at eladni 450ft-os benzinár mellett, piros színben - szinte lehetetlen, még 2m körül is...
Azért, mert a mobile-n van 1 db, és ott van egy elméleti irányár, az nem legyen már döntő. Tudod jól, hogy lehetnek speciális források, ahonnan elérhetőek jó autók... Az adott kereskedés egyébként zömmel tényleg érdekes autókat árul, és néhányat magam is ismerek, és tényleg igaz. Pl az M6-os is.
Tényleg, csak két bajom van vele: melegen a motor még mindig rángat kis fordulaton (1500-2000 között, a saját autónk az nem), pedig már a gyújtás volt cserélve, meg vákumcsövek is, meg szét lett szedve egy csomó minden a motor körül. Illetve, hogy nem automata, ami a dugóban gond (nem tudom a kuplungot kezelni :))). De az, h ütött-kopott egy kicsit az nem baj, mivel így nem kaptam szívinkfarktust, amikor belém jöttek, vagy a múltkor valaki a sarkát megnyomta a parkolóban. Illetve a kilométer sem érdekel, mivel jön-megy, 7-et eszik, mást nem várok tőle:) Belülről tiszta, a zörgések 95%-át már felszámolta a szerelő, így csendes is.
Mondjuk utólag elismerem, hogy a jobb autót kellett volna megvenni :)))
De bízom benne, h hátha lesz egyszer egy automata, vagy valami más érdekes darab, pl. egy Golf :))))
Nem, nem baj, sőt sokkal jobb, ha magadnak hozod. De kereskedelmi célra a legjobbat vennéd-e meg? És hogyan adják olcsóbban, mint a kinti ára, vagy ugyanannyiért, ha a szállítás mondjuk egy százas, egy kis regadó, meg még keresni is akar rajta, mert végülis üzlet? A mobilén érdekes módon csak egy ilyen autó van (112km. 300TD kombi), az 6000 euró, kb 1.8m. 350 körül van a regadó. Meg a forgalomba helyezés. Meg hazajött valahogy. Meg keresni is akarnak rajta.
Szóval nekem ez az autó ezért nem hiteles...
Biztos van az a kategória, ahol ez remekül működik, mert itthon kevesebbet adnak el belőle, mint amire igény van.