Sokan vezetnek adatbázisokat az egyes ex. volánok kocsiparkjáról, de a változások minden topikban külön kerülnek beírásra. A könnyebb tájékozódás és keresés érdekében ide lehet beírni azokat, rendszám, dátum, és az illetékes közlekedési központ megjelölésével.
Hááát... Raktárról könnyű lesz gyorsan kiszórni őket... Szerintem a szerződéskötési moratórium lejárta után egy nappal már mehetnek is értük a leendő gazdáik... ;)
"Azokkal a MOS-okkal elég rosszul járnának vidéken..."
Nem tudom elképzelni azt az elhanyagolt állapotot, ami vonzóbbá tesz, egy mai napig fordás HGR-753-at, egy HZE-182-őt, vagy egy HXU-115-öt bármilyen leharcolt 7900-ashoz képest... ;)
"Bár itt szentségtörés külföldi buszra ilyet mondani..."
Elvileg Pest megyébe is terveztek adni új csuklós Credót.
Azokkal a MOS-okkal elég rosszul járnának vidéken.Bár itt szentségtörés külföldi buszra ilyet mondani,de nagy részük teljesen elhasznált,lerúgott,selejtérett állapotban van.
Nem hinném, hogy szándékoznak valamit a MOS-okkal meg az elöregedett helyis járműparkokkal. Sorra kapják a roncsszökevények az újabb műszaki engedélyeket itt-ott, lásd Győr, Salgótarján, Várpalota, Szolnok és sorolhatnám..
A 47 darab elővárosi csuklós Credo Econell Next leosztását már ismerni lehet? Olvasva a megyei csoportokat többen írták GYMS és Zala megyét. Persze logikus lenne a nyugati megyékbe helyezni az új buszokat közel a gyárhoz, viszont részben kiszúrás is a sofőrökkel, főleg akik a szintén új M.A.N. buszokról ülnének át. Annyi régebbi helyközi csuklós pedig nincs ott.
Olyan scenario nem született, hogy a helyközi forgalomban lévő helyi kivitelű buszokat (pl. 4 ajtós MOS) váltanák ki vele (részben), amikkel ki lehetne váltani (részben) az elöregedett helyi csuklós állományt? A legrosszabb megoldás az lenne, hogy ha minden megye kapna 2-3 darabot, így mindenhova kellene még további csuklós, ami lehet egy +1. típus lenne.
Ekkora egy dilettáns céget, komolyan. Most indítják meg az eljárást, amikor már 1 éve tudták, hogy kellene........ Elkövették Nyíregyházán ezt a hibát, és elkövették megint.
"Dinamikus beszerzési rendszer létrehozása gáz üzemanyag beszerzésére CNG autóbuszok üzemeltetéséhez, tankolási lehetőség biztosításával. A rendszer teljes időtartama 36 hónap, tervezetten 1.139.928 kilogramm / 12 hónap mennyiségben."
Aha, tehát ha nem lehet egy buszban klímával fűteni, akkor az már egy "fapados szar". Ha meleg van benne, akkor nem mindegy neked, hogy mivel van felfűtve? Otthon is klímával fűtesz mindig?
De, pont ugyanolyan ülés van azokban is. Illetve ugyanúgy klíma, "ablak", eletronikus utastájékoztató rendszer, stb, nem tudom mit szeretnél még. Néha azért rászánhatnál kemény 2 percet az életedből, hogy rágooglizol a dolgokra és akkor talán nem írnál ennyi hülyeséget.
Most, hogy ez is megvolt, a következő probléma mi lesz? Hogy az SL223 akkor is szar, bezzeg a használt oslói? :D