Hát ezt igazán sajnálom, de örülök, hogy meg vagy elégedve vele. (szép autó a Bravo)
Sajnos, mint minden márkának vannak típusbetegségei: - Rádió vétele gyenge (sokszor recseg), van akinek lefagy (cserélik gariban) - Stabilizátor pálca elkezd kopogni (cserélik a garfüzetben megadott időintervallumon belül) - Kormányburkolat nyüszög (kormány bőrözése, illetve 1-1 alátét csökkenti, megszünteti) - Műszerfal tetején lévő légbeömlő kiugrik a helyéről (cserélik garban) - SW-k rendszámtábla világításának sarkaiban lehorzsolódik a fényezés (fényezik garban)
A régi Süba,most Csillagvárban nem tudom melyik kereskedés van,ott mondta nekem a srác,hogy nem lehet állitani a kormányt.Mostmár mindegy,Bravot vettem és nagyon szeretem,talán legközelebb,bár nagyon hozzászoktam a turbóhoz,de a hét év kecsegtető...Egyébként hogy működnek,van-e valami általános hiba,műanyagok nyöszörögnek?
Ez baromi érdekes... nem lehet, hogy szarul volt beállítva az üléspozició? A cee'd kormányát kel-le, illetve ki-be is lehet mozgatni. Legfelső állásban pedig olyan magasan van, hogy a kormány karimája a műszerfal fölé ér. A facelift-es cee'd-ben a középkonzol kapott két "majré-vasat", amivel szerintem kényelmetlenebb lesz az üléspozició.
Azért a biztonság kedvéért menj el egy szalonba és próbáld ki újra. Van nálam magasabb klubtagunk is (pl.: solarys), de ő sem panaszkodott még ilyenre.
Én kereken 200 cm vagyok,anno egyszer már vezettem egy ProCeed-et,de nem igazán tudtam hova tenni a térdeimet,nagyon bezavart a középkonzol(mondjuk ez majdnem mindenhol így van sajnos,a jelenlegi autómban is) és a legrosszabb az volt,hogy nem lehetett állítani a kormányt,nagyon lent volt és fékezésnél elakadt a kormányba a lábam,úgyhogy csak bokából tudtam megállni.Gyorsan vissza is adtam az értékesítőnek.(Aki mellesleg állította,hogy sajnos a kormányt mindegyik modellben csak ki-be lehet állítani,amit nem hittem el,de annyira rossz élmény volt a bokából fékezés,hogy nem is érdekelt tovább a modell.)Amiért rákérdeztem erre,mert a facelift nekem tetszik és meg akartam kérdezni,hogy a helykínálaton valahogy javítottak-e?
"van köztetek 2m körüli user?Érdekelne,hogy miként fér el benne"
inkabb a magamfajta melynovesueknek (168 cm) problemas ugy beallitani a szeket hogy a kuplungot is ki tudjuk nyomni de a kozepkonzol se verje a terdet... magasabbaknak nem gond.
Bocsi az kimaradt.... Egyedül az LCool-ban nem volt mélységben állítható (ha minden igaz), a térdem pedig nem ütődik a középkonzolba (kényelmes akár 7-800 km-en is)
Én 192 vagyok, és tökéletesen elférek benne. Ha teljesen hátratolom az ülést, nem érem el a pedálokat :) Ehhez a magassághoz beállított vezetőülésnél pedig a hátsó traktusba is zárt lábbal tudok beülni, úgy, hogy a térdem nem éri el a háttámlát.
sztem pontossan összefoglaltad: "Azt pedig sajnos én is tapasztalom, hogy sokan lenézik/leszólják a KIA-t pedig nem is próbálták az új típusait."
A KIA-Hynadainak a 2éves CEED az első "jó" kocsija. Az emberekben még a fehér-piros hibás szériás F Astra rohadási teljesítményét nyujtó KiaHyndai (pl Accent) él. Ugye a CEED az első amit rendesen mártva cinkeznek. (Ez az első amire pont ezért 10év rohadás elleni gart mernek adni....)
KIA-Hyndainak bizonyítani kell. Ha a Ceed gyermekbetegségeit alá stabirúd, rádió.... kijavítják (és pl a ráncfelvart Ceed már új rádiót kapott....) egy 4-5év és uolyan név lesz a magyar piacon mint a Toyota, Volkswagen, Honda.....
Amúgy nagy akciókra ne számíts max ami 1hónap múlva is a nyakunkon marad és ez nem lesz sok akciózzuk meg és nem nagy kedvezménnyel: Pár darab erejéig lehet téli áron (2.99+metálért alap, 3.2+metálért SW) áron Ceedet venni. Nem metáll már kvázi nincs.
Szerintem a következő hónapokban lesz egy kiszórási akció a régi cee'd-ekre, és akkor jó áron ki lehet fogni egy-egy darabot.
Azt pedig sajnos én is tapasztalom, hogy sokan lenézik/leszólják a KIA-t pedig nem is próbálták az új típusait. Soha nem hallottam még, hogy nézd már az új Astrát... oldalról olyan, mint egy Seat Ibiza... pedig jobban hasonlít egymásra az a két autó, mint a cee'd és a Mazda, vagy Honda.
Nekem 1.4-es SW-m van és nagyon szépen viszi. Mindössze 40kg a különbség a két kasznitipús között. Nem számottevő. Én szeretem az 1.4-est! És teljesen ösztom azt a véleményt, hogy nem mindegy miből űlsz át! Én egy 75 lóerős gépből költöztem át a ceedbe és tetszik. valószínű egy 2.0-es benyásból már nem tűnne akkor számnak a teljesítmény amit nyújt.
Valóban nem ír rosszakat, nekem pusztán ezzel az állandó összehasonlítgatósdi-val /szép szó lett:-)))/ akad problémám!!! A kormány-honda, középkonzol mazda, stb. Hát megnéztem, szerintem egyáltalán nem! Úgy tűnik még mindig picit "bele kell rúgni" a KIA-ba. Ilyen nehéz elfogadni azt, hogy sok márkát beelőzött, szinte egy ugrással???
Akkor itt az érzékekkel lehet baj, mert az 1.6-os érezhetően nyomatékosabb volt a próbaúton. 150ezer forint volt a különbség azonos felszereltségnél, nekem megért ennyit.
Úgy látszik, számít, milyenből ül ár az ember. Én előtte is 1.6-ost vezettem, és az 1.4-esben azért éreztem a nyomaték hiányát. (És a kombit meg sem próbáltam volna 1.4-essel...)
Ez vicces, én is próbáltam annó mindkettőt, és utánna meg se fordult a fejemben, hogy a "nagyobb" motorra lenne szükségem. Semmivel nem éreztem erősebbnek az 1.6 -t..
Winkler cikke az Index-Totalcaron a KIA Cee'd-ről. Nem ir rosszakat. Amikor két éve vettem a kocsit, itt olvastam róla és nem kis mértékben befolyásolt a döntésemben.
Mint azt a képen láthatod, nem olyan hosszú mint az általad belinkelt, de nem mertem hosszabbat bevállalni mert nem voltam biztos benne, hogy be tudom építeni. de szerencsére nem volt gond. Nem titok, hogy nem az volt az elsődleges célom, hogy "vagi" legyen, hanem a nappali fényszóróhasználatot szerettem volna kiváltani vele leginkább. Ezt teljes mértékben nem valósítja meg mert napsütésben nem kellő a fényerő. :( Illetve a ledek a beszerelésükre merőlegesen nyújtják a legjobb hatásfokot és mivel a ceed eleje a lámpáknál elég nagy szögben ível ez is ront a helyzeten. Hejo lámpái ebben a tekintetben jobban teljesítenek.