A kombi c5 amúgy se nagy kanyarvadász, pláne velem. :))
Múltkor viszont a Mcdrive teteje alá kb. 2 centivel fértem be. X5-bringa kombó már fennakadt volna. :))
Mert bénán csinálod. Én 2 tartóra (ennyi fér a box mellé) teszek fel 4 biciklit, megfelelően egymásba fűzve és spaniferekkel térhálósítva. Azt az erőjáték-komplexet még a tésztahíd-világbajnokok is megcsodálnák, nem nyeklik-nyaklik ott semmi, mert esélye sincs rá...! :-)))))))))))))
Most volt lehetőségem megismerkedni a magyar adó "logikával":
- ha megfizetted az áfát vételkor (pl. új autót vettél), akkor eladáskor áfamentes számlát állíthatsz ki
- ha áfamentesen vetted (pl. használtan), akkor eladáskor áfás számlát kell adnod
Antera szerintem még paragrafust is tud hozzá.
Erről a továbbképzésről viszont áfás számlát kell mindenképpen küldenem neked és a könyvelő tábornak. :)))
Szerintem nem egészen. 2007/CXXVII. tv. 87.§ b. és a hivatkozott 124. §. d. De persze csak szerintem, nem én vagyok a könyvelőtábor-fődemokrata... :-)))))
a Ferrari pont annyival ment mint én, de érdekes módon előle mindenki lehúzódott.
nekem meg múltkor egy ősrégi oktáviás papával kellett MadMax kiszorítóst játszani (vissza kellett mennem mögé, mert jöttek szembe), mivel a tükörből végig engem nézve nyomott padlót, mikor éppen előztem. még egy adag füst is jött a kipuffjából, annyira paszírozta neki.
aztán mikor az emelkedőn elfogyott a lendülete, otthagytam a faxba.
Mert nem mondhatja el mindig, hogy "ugyan csak 16 litert fogyaszt, de 18,5% rá a kamat". Egyszerűbb és császáribb azt mondani, hogy "ez 20-at eszik." És így végül a csapattárs is kipróbálhat egy apró, de gecinehéz autót legalább! :-)))))))))))
A szgk áfa az egyik legtalányosabb bug a hazai adórendszerben. Vásárláskor vissza nem igényelheted, eladáskor mégis meg kell fizetned. Hiába nulla 5 év elteltével a könyv szerinti értéke. Sőt akkor b@szol csak rá igazán.
A nyílt végűben is ott a kockázat: ki lép tulajdonba a lezáráskor?
Olyan nekem is volt anno, hogy néhány napos városi motorozás után a Grandéval is megszokásból el akartam menni a sorok között. Nem is nagyon néztek hülyének, hogy mit is akarok...
Erről az áfa visszaigénylésről nyílt végű lízing esetén a lízingcégek úgy vélekednek, hogy az ő hasznuk lesz. Így kaptam én is 18,5% kamatos ajánlatot az új A5 vásárlásához.
Mivel angol rendszámos volt, ezért buszsávtól kezdve ment az mindenhol, csak padlógázon miután bemelegedett a blokk, és kihasználva, hogy rövid, keskeny, a csíkokat is csak jelzésértékűen kezeltem. EZ nem volt szép tőlem, nem is büszkeségből mondom, csak valahogy azt hozta ki belőlem, mintha motorral lennék. Az meg négykeréken nem vicces :)
MOndjuk az is igaz, h állandóan attól rettegtem, h a motor vagy a turbó mikor adja meg magát, nem volt rugózás, a favoritnál szarabbul kanyarodott, télen nem fűtőtt, és már az M0-án is idegesítően kevés volt az egyenesfutása 120 körül... Nem sokszor mentem azzal dolgozni Szentendrére, amikor ott volt a cápa is... Meg a Mazda6:)
Az egyik kedvencem volt, de azt vezettem a legidiótább módon a városban. Imádtam, ahogy pörög a háromhengeres, triumph/wartburg hang, turbó fütyül, röbötváltó, üvegtető:) El is lehetett benne férni, egy szemely+egy bringa:) Egyébként pont azokat néztem ma, kabrióban az M3 helyett. Olyan 1m körül már van egy csomó, szóval nem is irreális:)
Amíg távol voltál, fenn volt a hahu-n:) Pár fórumozón és álmodozón kívül, akiknek azóta sincs új autójuk, se M3, se más, nem volt érdeklődő. Aztán így egy idő után levettem, leszervízeltettem, vettem rá új cuccokat (pl. gyári, BMW kerékpárszállítót:)), és letároltam a garázsba. A magyar autóvásárló nem elég igényes az Univerzum (etc, stb) legjobb M3-asához:)))
Meg ugyan nem használom, de mindig jóleső érzés egy saját M3_asnak támasztani a karbont, amíg kinyitom a tárolót. De szerintem ezt az érzést ismered az A8 kapcsán. :)
Mindig meghat a szerénység ahogy az M3 kérdést kezeled. Valóban sokkolná a világot, ha Európa legjobbja mellé felkerülne a hahura az Univerzum (és csatolt részek) legjobb állapotú M3-a. Felverné az árakat, a befektetők M3-ba menekülnének, a globális tőzsdepiac összeomlana, kész lenne a baj. Jobb ezt tényleg elkerülni. :)))