Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A lelakatolt ajtó nyitját keresem én is lázasan....gondolhatod hogy én is benéznék de nagyon. Egyébként jó a tippem hogy HÁP lehet? Ez az egyetlen ilyen komoly ajtóval védett földalatti építmény van a laktanya területén!
Ha konkrétan érdekel a hely akkor írj privát a csillagz@externet.hu címre.... a többit megbeszéljük. Legalább egy profival is bejárhatnám a helyet.
P-14 ről nem tett említést az informátorom...de hát attól még lehetett ott, majd konkrétan rákérdezek. Egyébként Te tudod hogy melyik dombon konkrétan mi lehetett telepítve? Mert az nekem laikusnak is feltűnt hogy a dombok és fedezékek különböznek egymástól nem is kicsit.
A bolgár 605-re még nekem sem sikerült rátalálnom /és a többi bolgár BARS-ra sem/,nem tudom,hogy arrafelé mi maradt belőlük...azért bízom benne,hogy előbb-utóbb azért csak lesz valami nyom...
Végignézve a képeket már mondani akartam,hogy meglepően tűrhető állapotban van a bázis,még az ajtók is a helyükön,amikor a végén olvasom,hogy őrzik a helyet.Azért a lelakatolt ajtó mögé szívesen benéznék...
Ma sikerült eljutnom Fertőszentmiklós(Pregens) 54/6 rt. század kihalt laktanyájába.
Sok időm ugyan nem volt(mint mindig)....de néhány kép azért készült!
Ha az információim igazak és valósak akkor itt működött egy PRV-17, egy Kaszta-2 és egy SZT-68U(aminek állítólag csúnya vége lett....nemes egyszerűséggel valami hiba folytán leégett). Ha valaki tud infót illetve az enyémet cáfolja azt megköszönöm mert én hangsúlyozom továbbra is egy kis lelkes amatőr vagyok a témában.
A lelakatolt ajtó (talán HÁP) lakatjának nyitját megpróbálom kideríteni...... a többit meglátjuk. Működött itt még egy Ciklo is, de az a laktanyán kívül volt....ill. a maradványai vannak....legközelebb ha lesz több időm akkor.....mert lesz legközelebb az tuti, akkor azt is megnézem. Egyébként a helyet őrzik, de korrekt és normális őr volt aki nem fafejű szabályzatmoly....tehát nem kell kerítés akrobatika....lehet menni a főbejáraton.
Robinson R22-helikopter, elbírna többet is , de... nem férek jól bele , ha bekötöm az övet már nem nagyon érem a magasságmérő beállítóját... , és az egyedülrepülésnél az aszimetria is nagyon sok. előírás szerint 103 kg lehetne max... de ez egy másik történet. http://www.videogizmo.hu/index.php?vcmd=show&nid_object=11239 J.
Éppen volt csak mindkét kezem és lábam foglalt volt , :) a heli már csak ilyen. Gyakorlatbantartót repültem , mert kihagytam egy hónapot , oktatóval, talán a jövő héten lesz szerencsém újra , akkor a feleségemmel megyek és arról már film is születik! de addig fogynom kellene... felkaptam vagy 8 kilót a disznótor - karácsony -szilveszter -pravoszláv karácsony ( ez 6.án jön anyóséknál, és a trakta óriási , sértődés lesz ha nem eszek "méretemhez" illően) Ezeket folyamatosan dolgoznom kell lefelé... Megígérem , hogy csinálunk filmet ha sikerül reppenni , nagyon szép havas - zúzmarás volt minden ! Az a kár , hogy a feleségem nem épp operatőr , nehézkesen kezeli a kamerát , én meg két kézzel dolgozom , tehát nem tudok segíteni neki. (mielőtt valaki mondaná "rögzítsd a kollektív kormányt és lesz egy kezed pluszba" annak mondanám , hogy a hegygerinc felett közvetlenül, alacsnyan repülve igazán a szép látvány , és az nagy odafigyelést kíván a változatos szélviszonyok miatt, ezért nem megy másként csak ha mindkét kezem ottvan a kormányokon. J.
Volt szerencsém ma 12.30 kor a pilistető felett elrepülni , szép , havas volt , és sokan voltak fent. Nem is olyan kihalt , mint mondja a topik címe. J.
Köszönöm mindenkinek a helyesbítést, sajnos a tulajdonomban lévő dokumentumok nem teljesen részletesek, és francia nyelven íródott...
Egyébként a szentesi R-420-asok közül az egyiket még az oroszok építették, a másikat már a magyarok rakták össze. Ebből mi igaz, mi nem?
A bulgárok egész jól felhasználták az R-420-asukat, kicsit feljavították, és már C-sávon mikróhullámoznak vele, majd utána nézek milyen felülettel borították be.