Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 618

Hali!

Egyik se. Az enyém még készül... :)))

Előzmény: Jay2005 (617)
Jay2005 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 617

Na most melyik a tied? :-)))))))))))

(C4 tuning-ról tudsz linket küldeni?)

Előzmény: Kolbi99 (614)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 616

Az eredeti WRC első löklap. Szép.

Előzmény: Kolbi99 (612)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 615
Viszont a spoilerek hiányoznak, de nagyon mutatós így is. :)))
Előzmény: Kolbi99 (614)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 614

Ez igen!

19"-os kerekek, cróm Alba felnik, állítható futómű, 2 színű fényezés ( bár ez lehetne fantáziadúsabb ) és VTS!!

 

 

Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 613

Újabb próbálkozás... :)

Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 612

Látom "kapós" lesz ez a löklap. :))

Érdekes a színe. Tetszik.

Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 611
De kiállításra menni gyári kerékkel... :(((
Előzmény: Kolbi99 (610)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 610
A "srácok" megcsinálták a C4 WRC lökapot előre. Jól néz ki. :D
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 609

Látom Ők sem tudtak mit kezdeni a visszapillantó tükörrel... :))

 

Nekem kicsit "sok", de szó mi szó mutatós darab. :D

Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 608
Szerintem is nagyon komoly. Már nem így néz ki... ördögi morcos lett... :DD
Előzmény: Leadfoot (607)
Leadfoot Creative Commons License 2005.10.11 0 0 607
Ördögi! :-D
Előzmény: Kolbi99 (606)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 606
Esti kép... :)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.11 0 0 605
Semmi életjel? :(
Kolbi99 Creative Commons License 2005.10.05 0 0 604

Hali!

Láttam már mindkettő spoilerezését, most ezek futnak a neten. Biztos lesznek még cégek akik folyamatosan adják ki a dolgokat hozzá.

Én nem rendeltem. Itthon megterveztem, megvalósítottam géppel és egy barátom nagyon nagy könyörgésére megcsináltuk, mert iszonyat időidényes pepecs munka ez. Ezeket csak saját magunknak csináljuk ezért nem másnak. Így lesz egyedi. :)

De jók a toldatok is, csak mindenkinek olyan lesz és akkor már nem egyedi az autód. Legalábbis én ezért nem rendelek ilyen helyről. :( Így persze egyszerűbb... :)

Kormány: azt hiszem utóbbi, már régen ültem a kocsimban, de kívülről megmondom az utólsó patent helyét is azt már vágom 7 hét után lassan... :))

Üdv

ui: de ha ilyet akarsz és tetszik egyből érdemesebb tőlük rendelni, mert közvetítőn keresztül még többet fizetsz... :((

 

Előzmény: Jay2005 (603)
Jay2005 Creative Commons License 2005.10.04 0 0 603

Hali!

 

Ismét kösz az infókat!

Hát igen, ezen én is elgondolkodtam elég alaposan. Mármint a spoiler szett árán. Nem kevés lóvé!

Igazából per-pillanat két esélyes van, ami közül választanék: az olasz Lester (www.lester.it) és a német Clemens (www.clemens-motorsport.de). Nekem ezek jönnek be (főleg a német!). Az persze egy más kérdés, hogy itt hozzá lehet-e jutni vagy külön meg kell rendelni. Te honnan és milyen toldatokat szereztél be? A neten megtalálható? (Esetleg cím?) Ha te már amúgy is jártas vagy ilyen ügyben, országon belül honnan érdemesebb beszerezni ezeket?

Az autódban a kormány középen hány kapcsoló található? Négy (bal-felső, bal-alsó, jobb-felső, jobb-alsó) vagy kettő (bal-felső, jobb-felső)?

Előzmény: Kolbi99 (602)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 602

Hali!

Akkor ennyi spoilerrel igen a zsebbe kell nyúlnod... :)) Nem lesz olcsó. :) Csak toldatokat tudok C4-hez amit árulnak de az már egy rakás pénz... :(

Neonom van StreetGlow egyenesen amerikából Halálos Iramban című filmben is ilyenek voltak a kocsik alatt, nekem lila van ebből nagyon kemény. :)

 

Hifivel nincs gond a renómban is összehoztuk a távvezérlőt nem azzal van a baj.

Mivel gyárilag meg van szabva, hogy mit vezérel. A renyóba Blaupunkt és Philips vezérlés van, C4-ben sorry már nem emlékszem, majd megnézem. De ez nem gond, ügyes ember kell hozzá és megoldható, nem egyszerű de nem gáz. A gáz a központi computerrel van, mivel a magnó össze vannak kötve vele, mert a magnó vezérlő funkciót lát el a C4-ben és ezt kell kiiktatni. Ezzel nagyon kell vigyázni, mert központi computer 600 kiló körül van ha elszáll, ezt mindenkép szakszervíz csak!!

Chiptuning jó, gyárit adnak hozzá, az megéri, már láttam én is, de engem ez nem érint.

Az alu mint írtam 19-esig ( 235/35/R19 ) kopp rámegy semmi alakítás nem kell, le a régi és fel az új. 20-nál kell már.

18-sal már jóval keményebb megérzed, de nem a futómű hibája a keménység hanem a gumi fala annyira vékony, hogy szinte nem tompít hisz van súly is 1200 kg üresen a C4+Te+tank+cuccok... :( Ezért írtam, hogy a 17-es a legjobb vétel. Szép is, és nem üt akkorát hisz tompít is.

Üdv

ui: köszi, remélem 1-2 hét és elvezhetem megint azt az érzést, hogy oldalra fordul a busz ha megállok mellette... :DDD Imádok, szép autót építeni, persze a sajátomból... :DDD

 

  

 

Előzmény: Jay2005 (601)
Jay2005 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 601

Nagyon köszi az infókat!

 

Igaz, most vettem észre, hogy nem voltam eléggé pontos a leírásban, de majd megteszem most.

Igen, nekem is a dizájn van első helyen és semmiképp sem szeretném ha valaminek is a róvására menne, szóval inkább tegyünk hozzá, mint elvegyenünk belőle.

Amilyen tuningra én gondoltam: spoiler szett (elől, hátul, oldalküszöbök, hátsó-felső légterelő), alufelnik + szélesebb gumik (amiről már írtam), ültetés, kis neon az aljára + a beltérben hátul és hifi (amiért nagyon meg vagyok őrülve az egy Alpine multimédia szett, ami olvassa a legtöbb lemezformátumot (sajnos eléggé borsos az ára :-() -nemrég láttam valamelyik autós lepban 325.000 Ft-ért és ez akciós).

Motorhoz egyelőre semmiképp nem nyúlnék, úgy érzem az 1.6-os dízel minden téren kielégíti elvárásaim. Bár láttam már a neten, hogy létezik chip-tuning (http://www.speed-buster.de/chiptuning/chiptuning_CITROEN_C4.html), ami kb. 29 + lóerőt ad, de igazából még annnyira nem ájultam el tőle. Talán majd később. :-)

 

A futóműnél arra szerettem volna rátappintani, hogy a kerékfelfüggesztés igényel-e nagyobb (!értsd súlyosabb!) kerekek esetében valamilyen ráerősítést, vagy csak úgy simán ráteheted semmi probléma nélkül a 225/40R18-asokat? De ahogy írtad, tényleg odafigyeltek a franciák a futóműre, ezt már mástól is hallottam.

A 225/40R18-asokkal mennyire ráz? Tudom már régebb írtad, hogy nagy meglepetésedre nem is ráz, de most azt említetted, hogy kemény. Szóval?

 

Hifi: rákérdeztem a márkakereskedésben és azt a választ kaptam, hogy ha más cuccot pakolok a gyári helyett, a kormányról már nem tudom majd vezérelni. Vagy csak részlegesen. Belegondolva jobban a témába ez érthető is, de remélem van erre is ésszerű megoldás igaz? Te mire jutottál?

 

Kösz még1szer mindent és ... jó munkát a "nagy alakításhoz"!!!

Előzmény: Kolbi99 (595)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 600

Hali!

Igen néztem is, de írtam be és több hétig senki sem válaszolt. :(((

Pedig örülnék, ha ott pörögne a forum. :) De így... :(

De tetszik az oldal, csak érted, ez gáz, biztos új meg minden...

A "kacsa" meg ilyen ( remélem nem fogtok utálni ) de nem "fekszik", még ha citroen is. Én a C-s sorozat, meg a xaso,xsara ilyenek ok, de a old-okat inkább kihagynám...

 

Előzmény: Leadfoot (598)
Törölt nick Creative Commons License 2005.09.30 0 0 599

az is valami?

:))))

én egy száz kilométeres szakaszon egyszer letoltam a torkán 11 liter.

nem városban, országúton.

pedig még hatodikat is kapcsoltam neki, igaz, csak ritkán és akkor is csak 200-nál.

na?

sok az a 8,2 városban? szeretetből, inygyér' nem megy...

:))))

Előzmény: Speibl és Hurvinyek (588)
Leadfoot Creative Commons License 2005.09.30 0 0 598
PSA topictalik és COCH találkozók (gondolom nem sértődnek meg, ha klubon kívüliként megy oda valaki) szoktak lenni viszonylag nagy rendszerességgel. Ás van egy újonan szerveződő, még elég kezdetleges állapotban lévő klub, ami kimondottan az újabb Citroenek tulajait igyekszik tömöríteni:

http://www.citroen-club.hu/
Előzmény: Kolbi99 (597)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 597

Tényleg Citroen talik szoktak lenni?

Mert hát hiába kérem én legyen C4 tali szerintem nem sokan lennénk még... :(

Kolbi99 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 596
Ja, a fogyit kihagytam, de mint lejebb írtam 0,5-nél nem eszik többet a 18-as kerékkel. Szerintem 2-3-4deci ,mikor mennyi. Az igazság eleinte mértem, most már nem, de lehet, hogy megmérem megint hátha más. :) Én tankolok és hajrá. Ritkán mérek, a fedélzeti meg nekem néha olyan hülyeségeket mér, hogy inkább rá sem nézek... :))) 
Előzmény: Kolbi99 (595)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.09.30 0 0 595

Hali!

Örömmel olvasom, hogy C4 coupe-t veszel. Nekem nagyon bejött.

Én optikai örült vagyok, így a C4-et is kezelésbe vettük. Festőhöz megy most a munkákkal készen vagyunk. Ezért képet később. Szó mi szó nem egyszerű eset ez a francia modell. :(

Az optikához hozzátartozik a jó kinézet miatt a futómű tuning is.

Két választásod van : vagy rugó ezt 3,5 cm-est és 4 cm-est kapsz ( 45.000-86.000 Ft-ig ) tipusa válogatja.

A másik a komplett állítható futómű ez jelen pillanatban 260.000Ft körül jön ki, ez elől 6cm-ert, hátul 7 cm-ert enged lejjebb a kaszniból maximum.

Megmondom öszintén én sokaltam a futóműt nekem rugó került bele H&R márkájú természetesen TÜV engedéllyel! A rugózás meglepő volt számomra, szinte semmit sem lehet belőle észrevenni, nem ráz, nem kemény, nem kopog. Az bizti, hogy a C4 futóműve ott van a szeren, dolgoztak vele a srácok... :)) Ugyhogy csak pozitívat tudok mondani az ületetőrugóról.

Alu: gyárilag amit lehet katalógus szerint 19-es 235/35-ös gumival. Szerintem átalakítással ( peremezés, nyomtáv... ez-az ) a 20-as ami alámegy kasznialakítás nélkül, persze már nagyon peres gumival. :(

Szerintem a C4-re a legjobb választás a 17-es a magyar utakra, a 18-as már bevállalós a nagyobb meg már örültség az csak fanatikusoknak... :)) Nekem az autóm kiállításokra fog járni külföldre ide-oda, ezért is akartam minél nagyobbat, csak a gyárban nem volt 19-es csak 18-as, és 4 hónapot meg nem akartam várni. Így lett a 18-as nálam, de nem tettem le a cseréről ( volt vevőm rá ) majd talán később, most egyenlőre elvagyok vele. De kemény, ezt jobban érzem mint az ületetést. Minden úthibát megérez a 40-es gumi, mert 225/40-es van rajta. Nem gáz annyira, de ha egy picit a design felé húzol és jobban számít a biztonság, a kinézet és lemondasz a kisebb fogyasztásról és a kényelemről akkor hajrá.

225-tel már azért nagy kanyarvételi sebességet lehet elérni mint a gyári 205-tel, 235-ös gumi is volt ( én nem tettem rá ), de azzal már egész nagyot csal az óra, mert a váltóméret 225/40/R18 a 18-asban. De biztos még stabilabb tőle. De szerintem már a 235-245-ös gumi megfogja az autót főleg ha nem 2.0-es. Én azt szerettem volna de bemutatóban nem volt csak 1.6-os. :( Nem bántam meg legtöbbször egyedül megyek, és akkor elég szépen lehet vele utazni... :)))

Egyenlőre ennyi, bocsi ha hosszú voltam. Ha kérdésed van nyugodtan, hifivel kapcsolatban később az kedjük majd szerelni de már látjuk lesznek gondok, az sem egyszerű mutatvány lesz... :(( De megoldjuk... :))

Üdv

Előzmény: Jay2005 (594)
Jay2005 Creative Commons License 2005.09.29 0 0 594

Hali!

 

Én is nagyon szeretnék már végre beruházni egy C4 kupéba, ami nagy valószínűséggel jövő év elején lesz.

Amióta megjelent nagy figyelemmel kísérek minden erről szóló bel- és külföldi cikket, hírt, mondhatni elméletben már egészen "magamévá tettem". Ismerem jó és rossz oldalát, előnyeit és hátrányait. Egyszerűen úgy tettszik ahogy van. Persze azért -szerintem- némi tuninggal jobban fest majd.

Én is 18-as alu-t szeretnék aláadni (először még 19-est szerettem volna, de talán azzal jobban ráz majd, így inkább a kisebbnél maradtam). A lényeg, hogy szélesebb gumikkal szeretném, a gyári 205-ös helyett legalább 225-235. Bevallom, ezzel kapcsolatban engem is a fogyasztás érdekelt a legjobban, hogy mennyivel lesz ez több mint a gyári kerekekkel.

Tudsz erről bővebbet is írni? A kerekeken kívül mást futómű tuningot is alkalmaztál vagy csak úgy feltetted az eredetiek helyett?

 

*1.6-os dízelben gondolkodom (mert erről hallottam a legtöbb jót)*

Előzmény: Kolbi99 (591)
ac07 Creative Commons License 2005.09.29 0 0 593
Köszi az infókat mindenkinek!
Előzmény: Kolbi99 (590)
Leadfoot Creative Commons License 2005.09.28 0 0 592
Abból kiindulva, hogy önnön magam megerőszakolásával és tojás gázpedál alá helyezésével én egyszer megtettem a Pécs-Balaton távot (azért korántsem Alföld síkságú terep) 5,7-5,8 körüli fogyasztással, nem lehetetlen a dolog. Persze normális tempóval már az... ;-)
Előzmény: Kolbi99 (591)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.09.28 0 0 591

Ha 6,2 -őt sokalja, akkor inkább vegyen C2-őt. :))  Azzal tartható. Vagy diesel C4-et. Egyik benzinessel sem tartható szerintem C4-ből az átlag 6,2 még pályán se. :((

 

Mondjuk nekem rajta van egy 18-as alu. De annyira nem kavar bele a fogyiba. Ahogy észrevettem 2-3 decivel növeli meg a fogyit, főleg indulásnál kell egy kicsivel nagyobb gázt adni, hogy belendítse de után sima... :)

Előzmény: ac07 (589)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.09.28 0 0 590

Hali!

Normális: 6-6,5-től 7,5-8-ig ez a normális. Bár jártam már meg Pécsre 5,6-tal este végig tempomat 90-re állítva (ahol lehetett ). Más kérdés, hogy halálra untam magam... :))) Mentségemre tél volt és nem akartam nyomni.

Amit észervettem legjobban 70-80 körül fogyaszt 5-ben. Legalábbis nálam.

Amugy ha lövöd neki 12-14 is-benyeli. De az már erős paldózások.

Én 8-9 között járok, ez városban erős húzatásokkal, kinn 140-150-es utazó. A vége nekem 208 volt. Bár lehet lesz jobb is... :))

Remélem segítettem.

Üdv

Előzmény: ac07 (585)
ac07 Creative Commons License 2005.09.28 0 0 589

Á dehogy!

Szinte kizárólag az asszony jár vele, max 110 és nagyrészt autópálya. A 6,2-es fogyasztást már sokallja :))

Előzmény: Speibl és Hurvinyek (588)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!