Tegnap óta sok-sok BKK-kék hybridbusz koptatja Gödöllő és térsége útjait, a T&J Budapestről (off shore miatt) száműzött buszai a Volánbusz alvállalkozásba kiadott vonalain álltak forgalomba, ahol senkit nem zavar az offshore.
[...] Bővebben!Tovább »
Color Tours rendszeresen járt úgy régebben, hogy Eger-Bp között fogyott ki valahol az üzemanyag... az express lement a pályáról Gyöngyösre tankolni a mátra telephelyre... párszor küldtünk mi is utánuk ide-oda nagy kanna gázolajat ellenőrökkel vagy épen avval aki ráért...
"...ha a haver becsődöl akkor ki fogja elvinni az utasokat?"
OFF
Egy megyével arrébb az egyik alvállalkozónak az az elve, hogy első a különjárat, második a szerződéses, utolsó az alvállalkozás, az érintett KK-nak. Amikor az alvállalkozós busz műszaki okok miatt megáll (pl. azért, mert kifogy belőle az üzemanyag), akkor ott lenne a különjáratos busz, akár még a telephelyen, de arra tiltás van ilyenkor, nem lehet bevetni. Inkább fizetik a kimaradt járatonként felmerülő, több százezer forintos kötbért... Szóval az általam említett példában a válasz a fenti kérdésre: senki. (Esetleg egy jobb érzésű, egyéb feladat miatt ugyanott közlekedő másik buszos.) (Céget szándékosan nem írok, bár ismerve a környéket, máshol is el tudom képzelni, hogy így történik.)
Ezért nem kell a haveroknak kijátszani a pénzeket egy alvállalkozáson keresztül mert ha a haver becsődöl akkor ki fogja elvinni az utasokat? A VB? Hát nem hiszem mikor a saját járataira sincs elég kocsija.