Nekem eber van, de az is csinál hasonlót. Néha nekem is kialszik, utána ha újraindítom, megy. Most meg nem is indul. Befúvás megy, szivattyú megy, izzítót nem írja be hibának. Én sem tudom, mi a baja. Nekem a kipufogóm gyári, de a szívóoldalon nincs semmi, csak egy flexi cső.
Rámértem, nálam 10-11v körül van a feszület és nem csökken bár az én rendszerem sem maga a tökély. A hőfok szenzor is okozhatja szerintem, elvileg ha ideiglenesen beteszel helyette egy 900 ohm körüli ellenálást akkor kiváltottad a szenzort, nálam legalábbis segitett.
A probléma a következő: Van egy Fiat Ducato teherautó kb. 15m3 zárt szigetelt raktérrel. Az autót munkára és benne alvós hosszabb kirándulásokra használjuk. Most, hogy hidegebb az idő szeretnék bele állófűtést, hogy télen is kihasználható legyen.
Ki néztem a Webasto Air Top 2000-es típust. Elmentem egy céghez akik lakóautó beépítésekkel foglalkoznak és azt mondták, hogy az autó aljára szerelnék fel (erre a célra készített fémdobozba), mert hangos és ha esetleg szivárog valami, nem fulladunk meg bent az autóban.
Ezek után találtam az Interneten 20%-kal olcsóban ugyanazt a készüléket egy másik szervizben, de ott azt mondták (ők főleg buszokba szerelnek), hogy kívülre nem szerelhető a készülék, még zárt dobozba sem, mert nem vízhatlan, visszahűl a bevezetett meleg levegő stb. Ráadásul azt is javasolták, hogy az eggyel nagyobb Air Top EVO 3900-es készüléket tegyem be, mert nem lesz ereje a kisebbnek felfűteni ezt a teret. De az csak a raktérben a padlón férne el. Nekem, meg ott útban van, és még lehet, hogy hangos is, nem lehet mellette aludni.
Kérdés:
Mennyire hangosak ezek a készülékek? Lehet mellettük aludni?
Biztonságos az, ha az alvótérben üzemel?
Lehet kívülre szerelni vagy nem?
Mit javasolnátok, mekkora teljesítményű készülék kell ide?
Köszönök minden infót és segítséget előre is!
Lehetséges olyan, hogy dől a füst az állófűtésből? Mikor indítóztam, és megfeküdt az akksi, nem tudott beindulni a moci, egyidejűleg elkezdett mindenhol szürke füst jönni a kocsi alól. Arra gondolok, hogy hirtelen a Thermotopnak is kevés volt az áram, valamit "elrontott", és tökéletlen égéssel gyártott egy kis füstöt. Utána (bikázva indultunk) már semmi gond nem volt, azóta is rendesen üzemel.
Tavaly télen nekem is leszopta az akkumulátort az állófűtésem! Elvileg le kéne kapcsolnia ha gyenge az akksi, már csak azért is mert a készülék csak 5-6 éves és úgy tudom hogy ezek már figyelik az akksi állapotát. Azóta havonta egyszer ráteszem töltőre!
pont tegnap délután tapasztaltam én is hogy miközben megy a kályha, kicsit lassabban teker az önindító a megszokottnál és este rá is akasztottam a töltőt. ez a negyedik tele ennek az akksinak és a harmadik hogy benne van a kályha. szerintem 2000 ccm-es dieselnél nem csoda...
Na faszán leszopta ma az akksit, és baszott lekapcsolni a gyengülő akksinál, pedig elvileg kéne neki ilyet. Még szerencse, hogy volt ott másik autónk is...
Üdv Csacska! meg tudnád nézni mennyibe lenne egy kieg.fűtés átalakítás programórával vagy 100-as távkapcsal? és az is érdekelne, hogy nagykanizsán vagy környékén van-e szerviz aki meg is csinálja? az autó egy 2008-as diesel vw turan. motorkód:BXE alvázszám eleje:WVGZZZ1TZ8W. előre is köszi
Szia+ A D3W Z-t kézi diagnosztikával lehet nézegetni,estleges hibát törölni! A javítása sac/kb.: 10000-30000 között várható! Sz.tem én nagyon kiesek neked,Balatonfüred mellett vagyok...
Vateráról ismertük egymást, aztán intéztél nekem a webastomhoz kábelköteget, telestartot, távirányítókat, keringetőszivattyút a német ebayról.. Az üzapumpám is tőled származik.. (Gabo007)