Az a cső csak a légzsákos modellekben van, a tiédben ezért nem rémlik.
Légzsákhoz van köze (ebben ugye még mechanikus), rajta is volt valami szöveg, hogy ne bizgeráljam. Pontosan már nem emlékszem, nekem is a kékben nem volt, a feketében már igen. És valahogy kijött mellette a fütőradiátor, mert én is cseréltem. Vagy az a kékben volt? Passz, de nem úgy rémlik.
Az autóban most nem tudom megnézni, mert épp holnap megy a lakatoshoz szóval semmi sincs benne, de nekem ott egyetlen cső rémlik, de ezt mondtam is telefonban.
Mindenesetre most megnézem a doksikban mit látok. Mert ezen a képen csak egy fekete csíkdarabot. :P
S arra is figyelj, hogy a donor se legyen csapágyas. Meg ne csak úgy berakják. Érdemes átmosni az olaj rendszert.Olaj szivattyút is átnézni. S akár új hajtókar csapágyakkal össze rakni.
Akkor azt elqrták forgalomba helyezéskor, mert a 147 már Euro3-as motorokkal jött ki csak, ezért 6-osnak kéne lenni a besorolásnak.
Ami a legegyértelműbb dolog, hogy a katalizátor ne az autó hasa alatt legyen, hanem közvetlenül a leömlő alatt egy dupla. Az Euro2-esen ott csak egy Y van.
AR 32310 a motorkód, ez volt 156-ban is persze. De kíméld meg magad a nehézségektől és Euro3-as donorból vegyél, mert a 156 volt Euro2-esben is ezzel a kóddal. És ott vannak eltérések a blokk körül.
Üdv mindenkinek.Kis segítséget szeretnék kérni,azügyben ,hogy a 147 2.0 ts motor és a 156 2.0 ts motor között van e külömdség?Csapágyas lett a 147 esem.A szerelő azt javasolta ,h vegyek bele egy komplett motort.De csak 156 ost találtam.Biztosra akarok menni!Eserleg van valakinek tapasztalata?Be lehet tenni?Minden infó érdekel.Előre is kőszi.
Én ha bozonytalan vagyok akkor a forráshoz térek vissza.
Jelen esetben ez azt jelenti, hogy megnéztem a Koni katalógusban. :P A katalógus mind a Sport (sárga) mind az STR.T (narancssárga) készletnél a hátsó csillapítót ugyanannak hozza de elsőt pl. nem is hoz a 2.0-hoz csak a V6-ra:
Ismét/ még mindig a lengéscsillapító ügyben szeretnék segítséget kérni. Nagyon hajszolom, hogy egy normálisabb márka kerüljön bele és egy véletlen folytán bele akadtam egy szett "2első 2 hátsó" koni sport lengéscsillapítóba amiben 50.000km van... nagyon jutányos áron...! Egy dolog van, 3.0 24-ben volt és az enyém 2.0TS... Egyik oldalon nem tesz különbséget 3.0 vagy 2.0TS között és ugyan azt a lengéscsillapítót ajánlja míg a másik weboldalon már külön árulja a 2.0TS meg a 3.0 v6-ot... Tudna valaki segíteni, hogy jó e az enyémbe? Az én autóm 1995-ös AR16201, amiben voltak a gátlók az pedig 3.0v6 24v és 2000/12havi.
Kitöröltem a hibajeleket, és utána elindult a regen.
kb 3× lefutott egymás után, de utána helyre állt a kipuffban a nyomás is, és a hibajel sem tért vissza többet --> jó eséllyel kiégette annyira, hogy megint működőképes. De összességében kellett menni vele majd 300 km-t szünet nélkül. Utána már nem indult többet újra a regen.
Után vettünk egy negyedmillió-kilóméteres ( hengeratmoszférák : 14 , 13 , 13.5 , 14 atm ) Alfa Romeo 166 Twin sparkot . Már 2x beragadt az 5. sebességfokozat . A Szamosiéknál a 60-éves Kiss László szerelő aszondi , típushiba , nem a kupplungolaj levegős , várni kell , mig a sebességváltó kihül , azután ki lehet az 5.-ből a sebváltót szedni . Igaza is lett . Ti tapasztaltatok már ilyet ?
A "havertól hallottam, hogy jó bele"-be szoktak belehalni az emberek és szerencsés esetben nem visznek mást magukkal. Félreértés ne legyen - lehet, hogy fizikailag jó bele. De melyik? A 155-be 4 féle első lengéscsillapító létezik a motor méretétől meg egyebektől függgően plusz az elektronikusan vezérelt.
A GTV-be 5féle. ---- És ebből az ötből egyiknek cikkszáma sem egyezik a 155 egyik cikkszámával sem.
Szóval lehet, hogy méretileg belefér, de hogy más lesz a karakterisztikája az biztos. Persze ha mindig papásan vezeted akkor ez abszolút nem számít semmit, legfeljebb gyakrabban kell lengéscsillapítót vagy lengőkart cserélned, vagy még ezeket sem. De én nem szívesen jönnék veled szembe az úton, amikor egy erősen vett jobbos kanyarban mondjuk átpattogsz a szembejővő oldalra.
Hello, hát igazság az hogy voltam már úgy, hogy nem a motort tettem át :D
A minap keresgéltem a neten a GTV-hez lengéscsillapítót mert billeg mint a szaka a dögön és 6. hóban vinnem kell műszakira. Vagy nem találok csak "szart" olcsó silány vackot vagy 200e-ért konit. A koni jó lenne de még keresgélek és kérdezősködök hátha tud valaki valami jó lelőhelyet :D Azt az információt kaptam egy szintén Alfás havertól "Neki 155 van" hogy jó a GTV-be a 155 gátló. 155höz földi áron találtam Bilstein sport gátlót ami nagyon is tetszene de hol tudok ennek utána nézni, hogy valóban jó e bele? Vagy esetleg Ti hallottatok ilyet? Ha más nem, akkor marad a kiszerel, mér, összehasonlít :)))