Adj magasfeszültséget arra a kábelvégre és hőkamerával pásztázd, hol izzik át a kasztni. :-) Szerintem menj be, majd beajánllak Csacskának, megkérem hogy ne kopasszon meg nagyon. :-)
olyan helyre megy belole a kabel, amerre ember nem jart meg! azt mar megallapitottak nekem, hogy a biztositeksor amibe megy, az a webastoe, de tovabb megy a kabel a motorvezerlobe is, meg a legtomegmerohoz, ott meg mit keresne a webasto...... nincs mas hatra be kell vinnem a webastohoz ugy erzem, csak felek az oradijtol :D
Sztem is inkább üzemanyg probléma lesz. Közben sikerült az enyémet elindítani. Külön tartálya van és víz került bele ezért nem akart begyulladni a benzin. Lehúztam a benzincsövet , úgy indítottam és csak később dugtam rá, hogy az izzítástól kicsit kiszáradjon. Egyből indult, járattam háromnegyed órát, aztán leállítottam. Megnézheted, nem-e neked is összegyűlt vhol egy kis víz. Vagy dugulás. Lehet, hogy a tank nem szellőzik rendesen.
Most nem azért, de ha megteheted (elfér), akkor szerintem igen. Én is rühellem ezt az akksi-parát, mert nem 50+ km-eket járok, hogy mindig fullra feltöltődjön.
Üdv az Uraknak! Kérdésem, valakinek van az állófűtése mellett, használható akkuvédelme? Már másodszor szívat meg reggel az autó! Vagy tegyek be egy + akksit? (a kályha 2000 évj. Webasto, termo top z/c) Üdv
Már megrendeltem rá a gyári hangtompítót, ha azzal is kialszik, szétszedem darabokra és kitakarítom.. Esetleg még azt mondták tippnek hogy az üza cső bekötéssel lehet gond -hogy pl. nem jó helyre van kötve- esetleg levegősödik, de mivel már az előző kályhámmal ugyanitt évekig nem volt gond, nem hiszem h ezzel lesz a baj.. Ha végképp nem jutok semmire, elviszem egy szervízbe.
Ha neked volnék én megtapogatnám a dobozhoz menő vezetékeket, esetleg végig követheted hogy merre vezetnek. Esetleg nyisd fel és pillants bele, jó eséllyel biztosítékokat találsz benne. Ha kihúzod és nem megy a kályha akkor összetartoznak.
Nekem eber van, de az is csinál hasonlót. Néha nekem is kialszik, utána ha újraindítom, megy. Most meg nem is indul. Befúvás megy, szivattyú megy, izzítót nem írja be hibának. Én sem tudom, mi a baja. Nekem a kipufogóm gyári, de a szívóoldalon nincs semmi, csak egy flexi cső.
Rámértem, nálam 10-11v körül van a feszület és nem csökken bár az én rendszerem sem maga a tökély. A hőfok szenzor is okozhatja szerintem, elvileg ha ideiglenesen beteszel helyette egy 900 ohm körüli ellenálást akkor kiváltottad a szenzort, nálam legalábbis segitett.
A probléma a következő: Van egy Fiat Ducato teherautó kb. 15m3 zárt szigetelt raktérrel. Az autót munkára és benne alvós hosszabb kirándulásokra használjuk. Most, hogy hidegebb az idő szeretnék bele állófűtést, hogy télen is kihasználható legyen.
Ki néztem a Webasto Air Top 2000-es típust. Elmentem egy céghez akik lakóautó beépítésekkel foglalkoznak és azt mondták, hogy az autó aljára szerelnék fel (erre a célra készített fémdobozba), mert hangos és ha esetleg szivárog valami, nem fulladunk meg bent az autóban.
Ezek után találtam az Interneten 20%-kal olcsóban ugyanazt a készüléket egy másik szervizben, de ott azt mondták (ők főleg buszokba szerelnek), hogy kívülre nem szerelhető a készülék, még zárt dobozba sem, mert nem vízhatlan, visszahűl a bevezetett meleg levegő stb. Ráadásul azt is javasolták, hogy az eggyel nagyobb Air Top EVO 3900-es készüléket tegyem be, mert nem lesz ereje a kisebbnek felfűteni ezt a teret. De az csak a raktérben a padlón férne el. Nekem, meg ott útban van, és még lehet, hogy hangos is, nem lehet mellette aludni.
Kérdés:
Mennyire hangosak ezek a készülékek? Lehet mellettük aludni?
Biztonságos az, ha az alvótérben üzemel?
Lehet kívülre szerelni vagy nem?
Mit javasolnátok, mekkora teljesítményű készülék kell ide?
Köszönök minden infót és segítséget előre is!
Lehetséges olyan, hogy dől a füst az állófűtésből? Mikor indítóztam, és megfeküdt az akksi, nem tudott beindulni a moci, egyidejűleg elkezdett mindenhol szürke füst jönni a kocsi alól. Arra gondolok, hogy hirtelen a Thermotopnak is kevés volt az áram, valamit "elrontott", és tökéletlen égéssel gyártott egy kis füstöt. Utána (bikázva indultunk) már semmi gond nem volt, azóta is rendesen üzemel.
Tavaly télen nekem is leszopta az akkumulátort az állófűtésem! Elvileg le kéne kapcsolnia ha gyenge az akksi, már csak azért is mert a készülék csak 5-6 éves és úgy tudom hogy ezek már figyelik az akksi állapotát. Azóta havonta egyszer ráteszem töltőre!
pont tegnap délután tapasztaltam én is hogy miközben megy a kályha, kicsit lassabban teker az önindító a megszokottnál és este rá is akasztottam a töltőt. ez a negyedik tele ennek az akksinak és a harmadik hogy benne van a kályha. szerintem 2000 ccm-es dieselnél nem csoda...
Na faszán leszopta ma az akksit, és baszott lekapcsolni a gyengülő akksinál, pedig elvileg kéne neki ilyet. Még szerencse, hogy volt ott másik autónk is...
Üdv Csacska! meg tudnád nézni mennyibe lenne egy kieg.fűtés átalakítás programórával vagy 100-as távkapcsal? és az is érdekelne, hogy nagykanizsán vagy környékén van-e szerviz aki meg is csinálja? az autó egy 2008-as diesel vw turan. motorkód:BXE alvázszám eleje:WVGZZZ1TZ8W. előre is köszi
Szia+ A D3W Z-t kézi diagnosztikával lehet nézegetni,estleges hibát törölni! A javítása sac/kb.: 10000-30000 között várható! Sz.tem én nagyon kiesek neked,Balatonfüred mellett vagyok...