Nekem is 1.4-van SW és teljes megelégedettséggel hajtom nap mint nap. Soha nem éreztem kevésnek a motort a kasznihoz. Hozzáteszem mindössze 40kg-mal több az SW az 5 ajtósnál!
Nem tudom miből ülsz át, mert ez azért sokat számít, de ha egy hasonló kategóriájú, vagy kisebb benzinesből, akkor szeretni fogod. Egy 2.0-es HDi vagy TDi után gyengusnak hat. De aki ezzekhez méri tudását, az gyakorlatilag valószínű a 8 általánost is estin végezte!! :))))
Durva példát azért lehet találni, pl. dízel, 5-ajtós, klímás alapmodell esetén a Hyundai testvérmodell 850 ezerrel kevesebb (persze nem teljesen összehasonlítható a kettő ereje, felszereltsége, újdonsága, de ezekből a követelményekből mégis ez jön ki).
mert ha igen akkor nem nagyon emeltek árat, legalábbis én azt számoltam h az LX+P1+P2 az kb egyenlő az EX limiteddel, és 3,6ra jön ki. de lehet h benéztem vmit
Ma már láttam az írást, köszi. Ezek szerint egy 1.4LX+ felszereltséggel egyenértékű 250-el drágább? Csúnya dolog :( Vagy a sima, fapados LX ára lejjebb ment, és ahhoz +250 kábé a mostani LX+ szintjén van? Azért kérdezem, mert a KIA honlapján még tavalyi adatok vannak fennt. Nem mintha váltani akarnék, csak úgy érdekel a dolog. Mert ha drágább lett, akkor a miénknek az ára nem esik olyan sokat. Bár szerintem 8-10 éves korára, amikor én cserélném az autót, már tökmindegy lesz :)
Viszont már LX-hez is rendelhetsz ESP-t, az EX-ben (most EX Limited) alapfelszereltség 2 zónás digit klíma, a TX-ben (mostani EX) meg van könnyűfém felni, visszagurulás gátló, hazakísérő fény, elektromosan behajló tükör, sötétített üveg, tolatóradar, tempomat, ülésfűtés, bluetooth....
A regadóvisszafizetéses akció és az áfaemelés előtti árhoz képest ez korrekt, de mégis negatív marketingtrükk ez, ha tényleg igaz, hogy a nagytöbbség igényli a klímás alapmodellt amit most így kap meg.
No... közben utánajártam a dolognak. Az LX valóban nem tartalmazza a manuális klímát, hanem 250ezer forint felárért (P1-es opció) kapsz bele manuális klímabrendezést, emelhető magasságú első üléseket derék és könyöktámasszal, aktív fejtámlákat az első üléseken. Viszont az jó hír, hogy akár ESP-t és visszagurulás gátlót is rendelhetsz az LX felszereltségű autódba... igaz a csomag ára 170ezer forint... de van rá lehetőséged.
Azért én még nem venném ezeket 100%-nak. A dokumentumok egy sablon sajtóváltozat fordítása. Angliában Pl. S, GS, LS felszereltségi szintek vannak, a press information pack-ban mégis LX, EX, és TX-ről írnak. (szó szerint megegyezik a magyar változattal) ;)
A legalacsonyabb felszereltségűről, zavaros ez nekem, de ott az az LX (bár a felszereltség listában fel van cserélve). Mostanában pedig LX PLUS volt a belépő modell? Volt korábban alatta is, de pont légkondival és vicces fapadosítással.
Legalább néhány adat kiderül a cég weboldalán, bár kicsit zavarosan, hogy az alapmodellben nincs légkondi, a dízelfelár sok és az 1.4-es motor nem lett papíron 90 lóerő.
"Csak az a bibi, ha nem akciózzák, nem is igen veszik, amikor egyfelől mindenki akciózott, másfelől most emelnek."
Egyrészt:Nem sok maradt és mindig el lehet adni avval, hogy 300.000el olcsobb mint az új de csak FaceLift.
(Pedig nem csak FaceLift. Az új Ceedben, pont a legproblémásabb tipushibák túlnyomó része(90%a) ki lett javítva. Ez nagyon nemmindegy, jó is lesz a 7év gari párévmúlva a régin.)
Másrészt: Nincs áremelkedés. EUROban ugyanannyiba kerül a CEED. A MOi áremelkedés oka a forint/euro árfolyam változása és a 20% rol 25%ra változó ÁFA. ENNYI. Hozzáteszem még ezen árazás mellett még a ki nem alakult márkakép mellett is teljesen versenyképes a Ceed.