Keresés

Részletes keresés

Lki1 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2796

Kevesebb benzin, több levegő. Ha jól emlékszem, annál nem lehet a benzin szintet állítani. Ha jó a szint az úszóházban, és a tű legalsó helyzetében is kormos a gyertya, akkor jön a kissebb fúvóka. Egy ismerősöm javasolja, hogy tegyél bele olajjal kevert E85-öt. Ha kb 15%-al kap többet benzinből, mint ami kell, akkor pont jó lesz! :) Garden 2T jól oldódik benne!

Előzmény: caterpillar20 (2794)
cudar08 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2795

Sziasztok!!! Régen jártam erre felé.. Kár potlásul itt egy videó meg pár kép. :)

 

 

 

 

 

caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2794

A keverék szegényítését hogy érted? kisebb fúvóka? mert fúvókát nem lehet hozzá kapni az mz-jé meg menet miatt nemjó hozzá. Síber tűn már állítottam de az  nem rontott én nemjavított rajta. Én sem értem miért cserélte le az előző gazdája azt hitte ezzel kevesebbet fog enni, esetleg jobban fog menni ezt én sem vágom... :S

Előzmény: Lki1 (2793)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2793

Szerintem egy jawa karbit is ugyanúgy hozzá lehet hangolni. Szegényíteni kell neki a keveréken, és jónak kell annak lennie! Pesze azért sok összetevős dolog ez. Egy elkoszolódott légszűrő, rossz irányba tudja elvinni a keverék arányát. Azt viszont meg kell hagyni, hogy az eredeti MZ porlaszó komolyabb műszer, mint a jaffáé!

Előzmény: Istvan56 (2790)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2792

Értem ,hát kérdezd meg a börzén vagy eszterga.

Előzmény: Lki1 (2787)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2791

Megpróbálom először a pancsi karbit hátha azzal jó lesz. Köszönöm a segítséged, ha nem boldogulok akkor írok! :)

Előzmény: Istvan56 (2790)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2790

MZ karbi kell ? Van egy ismerős lomokban áll nála a motor, nem tudom Mz-je van de ha érdekel megkérdezem.

 

A Jáwa karbi sztem tuti nem jó rá.

 

István

Előzmény: caterpillar20 (2789)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2789

Hát kinek milyen élménye volt melyik motorral. Nekem pl mikor még motor ként ment gondom nem volt vele soha, motorja nem csörgött nem kellett hazatolni stb. Kistraktorként erejével sincs semmi bajom csak a nem megfelelő karburátor miatt sokat eszik és kormolja a gyertyát. Mióta nálam van Jawa 350es karbi  van rajta én erre gyanakszom, hogy ez nem a legjobb rá. Egy pannóniá-é van még nekem nem tudom érdemsebb lenne-e kicserélni?

Előzmény: Istvan56 (2788)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2788

Az az igazság annó pár Mz-t koptattam de azok közül bármelyik is akkor volt 19LE amikor szakadékba száguldott 110-el a végsebességével.

 

Volt forgalomba egy fajta adatait mellékelem  az tényleg volt annyi papiron 5200 fordulaton és közben már szakadt szét.  A DDR motorok teljesítménye mindig egy nagy varázslat volt mert " szétesés határán " működtetve adta le .

 

MZ TS 250

Gyártási év: 1973 - 1976
Hengerûrtartalom: 243 cm3
Teljesítmény: 19 LE 5200-as fordulaton
Max. sebebesség: 125 km/h
Súly: 144 kg

Gyártott darabszám: 110.899 

 

Ha megnézed a P10 nyomaték görbét és az Mz-t rájössz miért nem használják trakesznak az Mz-t ,a hűtés a legkevesebb gond. a P10 félgázon max nyomaték határon van.

Én kb 40.000 km-t motoroztam 2 MZ-vel akkor  / 1975-83/éreztem magam ezekután motoron amikor 175 CZ Jávára ültem .

Nem is beszélve megbizhatóságukról ami hát....

 

 

István

 

 

 

Előzmény: caterpillar20 (2786)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2787

A ventillátor belseje, amibe a görgők kapaszkodnak meg be van rágódva, és akadozva nem adja át a hajtást.

Lehet teszek fel képet róla.

Előzmény: iskra (2782)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2786

Igen a pancsi 16 pacis az mz meg 19 :)

Előzmény: Istvan56 (2785)
Istvan56 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2785

Valami nem stimmel az adataiddal

 

"Pannonia P10. Hengerek száma: 1. Henger űrtartalom: 247 cm3. Teljesítmény: 16 LE "

 

Nekem ilyen van

 

 

István

Előzmény: caterpillar20 (2784)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2784

Igen több Pannónia blokkos gép van ez amiatt mert mz-nek nehezebb megoldani a kényszerhűtést és akkumulátor kell az üzemeltetéséhez emiatt nem szeretik. Lóerőbe több mint a pancsi 3le-vel.

Előzmény: kék1 (2780)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2783
Előzmény: iskra (2782)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2782

Most láttam nézz át ide itt van komplett bontott berántó,vagy az a hüvely kell ?

Előzmény: Lki1 (2759)
iskra Creative Commons License 2012.02.17 0 0 2781

A 4hp-s függőleges tengelyű klasszikus tipust igen ,volt alkalmam szerelni.

Mire vagy kíváncsi?

Előzmény: taurus09 (2775)
kék1 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2780

Pannonia. Vagy százat láttam ebből, Mz.ből egyet sem. De ez az én hibám.

Előzmény: caterpillar20 (2778)
f600 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2779

űdv szerintem hagyd meg az mz blokot csak a karbival kel valmit csinálni mert korvasok anyagot eszik szerintem ha érdekel ven egy mz karbim sőt ven egy mz etz 125 blokk de ha csak érdekel

Előzmény: caterpillar20 (2778)
caterpillar20 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2778

Üdv! Jómagam is építettem egy 4kerekű kistraktort egy mz ts 250/1-es blokkból semmi problémám az erejével, viszont a fogyasztásával annál inkább. Egy olyan bő 20 perc alatt meg iszik a ménes közel 2 liter benzint sima járatással, a gyertyaképe száraz fekete én arra gyanakszom hogy túl sokat kaphat. Utána jártunk, hogy egy jawa 350-es Jikov karburátor van rajta a gyári mz-jéhez képest kisebb fúvókákkal (viszont a fővfúvókán kivül van egy kiegészítő fúvókája is) és kisebb levegő torokkal rendelkezik. Van egy 250-es pannónia karburátorom igaz felfogatása nem egyezik meg, de valahogy megoldanám a felfogatását, szerintetek érdemes lenne kicserélni? És mit gondoltok melyik lenne jobb egy pannónia blokk vagy ez az mz? Itt fogyasztásra és erőre gondolok. Válaszokat előre is köszönöm!

goldinis Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2777

Én is nyomtam egy 5-öst.

Ja, és jó estét a traktor-épitöknek!!

Való-világot senki nem néz?

 

Előzmény: iskra (2758)
f600 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2776

űdv tagok a 8 le rotax motorol mi a véleményetek?

taurus09 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2775

Nem elektromos szervókormány, hanem az orrba a vízvonal alákeresztbe beépített kisméretű hajócsavar, ami segíti a kis helyen történő manővarezést, ezt hajtottuk meg az  említett motorral.

A briggs motorokat ismered-e egy kicsit mélyrehatóbban?

Előzmény: iskra (2746)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2774
Lki1 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2773

2004 környékén 3500+posta volt az ára. az még kibírható szerintem....

Várom a képeket.

Nálam is lenne mit csemegézni. Most éppen lomtalanításban vagyok. Igyekszem letisztázni a dolgokat, hogy olyan cuccaim legyenek, ami belátható időn belül használatba kerül.

 

Előzmény: Bobo772 (2772)
Bobo772 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2772

Nem tudom mi legyen vele. Azt hallottam elég költséges a delejezés és nem sokan foglalkoznak vele, itt fel is adtam, lehet cserealap lesz belölle. holnap ha jó lesz az idö csinálok pár képet..és ámultok és bámultok mejd :-) a sok ócskavason...

Előzmény: Lki1 (2771)
Lki1 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2771

Fel a fejjel!

A fürge lendkereket akarod delejeztetni? Az a tag a kompatens, aki a siófoki börzét szervezi! Nekem a pannóniám annak idején a lószart felsütötte az útról, és néha még kivágta az izzót is! :)

Előzmény: Bobo772 (2769)
iskra Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2770

Azt hittem feladtad.

Akkor jól bevásároltál.

Tehetnél pár képet.

 

Előzmény: Bobo772 (2769)
Bobo772 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2769

a váltó úgy áll, fékész a keret, meghagytam a csötengelyz annak csináltam keretet de nem lett jó. Esztergálni kellene egy csapágyházat a váltó szélére a féltengelynek. Ugye a robi 151 moci ment volna rá de az nem megy, erre szereztem egy intermotor álló 4 ütemü motort az menne rá, találtam a vastelepen fasza nagy átméröjü vaslemezt ami ki van vágva középen olyan mint egy O betü széles kerettel..:-) aztán vettem egy trakit trabi motor trabi és zsiga váltóval, azt kipofoztam indul megy jó a féke , de egy vonoszerkezetet kell rá csinálni olyasmit mint a tz-4k-nal van de nem hidraulikos lesz , szereztem kettes ekét lóvontatásút. De nem tudtam rendesen huzni mert az egyik szántott a másik kifordult.És erre megvettem a robi 52öt kicseréltem ezt azt és ez se indul..Most itt tartok , az ekét kell jobban beállítanom mert kicsit szét van hajolva a 2 fej és az lehet a baj..ugyhogy a fórumon felbuzdulva már van 3-4 motorom meg szerkezetek de csak a gyári honda a jó a kétütemüek nem mennek...van egy fürge motorom is de gyenge a mágnes a lendkerékbe el vannak törve a gyürüi, meg kicsit rozsdás a belseje azzal se tudom mi lesz..ugyhogy veszem a sz@rokat és szopok sokat....végén meg kézi taligával tolom a sok kukoricát amit letörök nyáron. :-)))) kicsit hosszu lett de tömören ennyi...

Előzmény: iskra (2768)
iskra Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2768

A régi skoda váltós projektel mi a helyzet?

Előzmény: Bobo772 (2766)
Furak Creative Commons License 2012.02.16 0 0 2767

Szavaztam.

Előzmény: Istvan56 (2755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!