Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.24 0 0 6907

Üdv urak!

Cimbora 1,8tds.-e fura dolgokat csinál:

alapjárat ugrál, menet közben dadog, szaggat, üresbe téve beejti a fordulatot, szinte lefulladásig.

Van-e valami typfehler, vagy jótanács mi is lehet a probléma.

 

Korábban volt alapjárat baja, meg taljesítménye se volt a csúcson, akkor a vákuumcsövet cseréltük, meg a szelepet is, mert átengedett. Akkor megjavult, most nincs ötlet. Adagoló is volt cserélve nem túl rég.

Az adagolón kisebb olajszivárgás észlelhető ahol az alja, és a teteje össze van illesztve. Tudom tömítéscsere, de azt nem tudom okozhatja-e a fenti porblémát?

BMWFUN Creative Commons License 2011.01.24 0 0 6906

Csak 2000. 10. hótól. ;)

A lámpái már cserélve voltak faceliftesre.

Előzmény: baal (6901)
Tomyr Creative Commons License 2011.01.24 0 0 6905

Köszi válaszokat.

baal Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6904

nekem van egy 530D-m, 10 éves, 388 ezer van benne

a kereskedői 120-160 ezer kilométerfutás egy vicc

igen a touringokkal az a baj, hogy jóval többet futnak átlagban mint a szedan

Előzmény: Rumcice (6902)
Rumcice Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6903

Főleg nem kereskedésből.

Előzmény: Rumcice (6902)
Rumcice Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6902

A Touring diesel BMW-kkel az a gond, hogy kint cégautóknak veszik, ÁFA visszaigényelhető Németországban, és 200-300e km megy beléjük 3 év alatt, minimális belső téri kopással, utána csere. Ezek az autók az ÁFA visszaigényelhetősége miatt kint olcsók, ezért ezek jönnek be Magyarországra a neppereken keresztül, 100e km-re visszatekerve.

 

Az elsőt egy lelakott sz@r, a második jól néz ki képről, de 10 éves diesel Touring ennyi km-rel Magyarországon ennyi pénzért nem létezik.

Előzmény: Tomyr (6897)
baal Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6901

az első eléggé lepukkant

a másodiknál az évjárat kérdéses, mert 2000- től már a kerek ködlámpás verzió volt

Előzmény: Tomyr (6897)
baal Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6900

köszi a választ

Előzmény: Rumcice (6899)
Rumcice Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6899

Bal és jobb oldali közlekedés közt lehet váltani vele, hogy ne vakítson.

Előzmény: baal (6896)
Pali 325 tds Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6898

Az elsőnél egy apróság a belső képen az anyósoldalon az ajtonál lóg a gumiszegély!

Ez megkímélt állapot?

Előzmény: Tomyr (6897)
Tomyr Creative Commons License 2011.01.23 0 0 6897

Üdv minden fórumozónak!

 

Tanácsokat szeretnék kérni.BMW vásárláson gondolkodok,mire kell figyelni ennél a tipusnál?

Vannak jellegzetes hibák?

A dieseleknek mik a gyengéik?

A "d" jelölés a közösnyomócsöves turbósat jelöli?

Ezeknek voltak kezdeti gyerekbetegségeik?

Ha igen mikori évjárattól korrigálta a gyár?

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_525d_touring-4425444

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/530/bmw_530_530d_touring_automata-4319623

 

Ezeket néztem valaki ismeri, nézte már valamelyiket?

Mit vesztek észre rajtuk, tapasztalt szemmel ami nem jó?

 

A segítségeket és hozzászólásokat előre is köszönöm.

Üdv.: Tomyr

baal Creative Commons License 2011.01.20 0 0 6896

urak!

igaz, hogy nem dieseles, de BMW-s kérdés

ha felnyitom a motorházat a lámpák felett mindkét oldalon van egy elforditható kerek bigyó ráirva owners visual

értem én hogy mi ez, de mi ez??????

köszönettel

baal

Vojnó Creative Commons License 2011.01.20 0 0 6895

Akkor gondolkozz másik motorban, ha fúrni kellene....

Mindent meg lehet csinálni rajta, persze nem olcsó, de ha azt szeretnéd hogy nyugodt szívvel működjön, akkor azt amit előző tulajok nem adtak meg neki azt neked többszörösen kell most megfizetned sajna  :(

- 30eFt lánc + feszítő az használt,  ?!?!?!?!

- mindenképpen hengerfej levételével cseréld, persze vezérlést beállítani!

- alsó, felső, hengerfej tömítések + csavarok...

- adagoló tömítés + szimmering (ha lóg perselyezni) és persze be kell állítani!

Amit itt leírtam alaphangon anyag árban egy 150eFt

Házilag kivitelezni lehet, de nem ismeret/gyakorlat és szerszám (sok apró spéci) nélkül hááát ne kezdj neki. Nem kell nagy dologra gondolni, de ha valami hiányzik akkor az nagy galibát okoz...

Előzmény: Törölt nick (6888)
Vojnó Creative Commons License 2011.01.20 0 0 6894

Nem bírta az üzemi nyomást mi?  :oD

NEm kell ennek így lennie, főleg nem fosch szervíz után...
... vagy épp ezért?  ;o)

Előzmény: Törölt nick (6889)
jocika. Creative Commons License 2011.01.20 0 0 6893

Halihó,ismét egy hülye kérdés.Van E34 525tds-böl speer difim,alá megy az E36 td-nek?Egy évjáratúak ha számít.

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 6892

"Nekem a szervópumpa volt..." Ajaj gyorsan javítok, mert jön a Mester és megmondja, hogy az a ... vákumpumpa:)

Előzmény: Törölt nick (6891)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.20 0 0 6891

Szia

Jó kérdés... Miért tudsz egy pipec motort, amihez nem is kéne hozzányúlni, csak becuppantani? A baj, az, hogy egy bontott mociban is benne van a km. láncot pl. valószínű előbb- utóbb ott is kéne cserélni... Mint ahogy írtad,  a láncot cseréled, ehhez úgy is le kell szedni a hf.-t akkor meg már egész jó rálátásod lesz, hogy a
dugók milyen állapotban, repedtek-e, hengerek kopottak, van váluk stb. ezek után
már jobban eltudod dönteni, a hogyan továbbot.

 

Szerintem adagoló ügyben keresd meg Vojnó kollégát, itt a topikban

vagy az E34-esben megtalálod. Bár azt nem tudom most mennyire ér rá. Ha az üza.

ellátás rész rendben van már valamivel tisztábban látsz.  Adagolóval kapcsolatban a tömítés csere nem egy őrület, de sajna könnyen lehet, hogy a nagynyomású elemed sincs a helyzet magaslatán, ez már húzosabb (130e ft magassága az elem) Nem tudom, nem írtad, melegen jól indul? Értem ezalatt, ha üzemmelegen leállítod és kb. 20 perc múlva indítasz, pöcc? Bontott adagoló, bontott moci... a fene tudja, ki lehet fogni, ha az adagolód jó, csak a tömítés garnitúrát (kb.4e ft) kéri, akkor én nem próbálkoznék bontottal, ha a nagynyomású elem is le van gyengülve, akkor már lehet mérlegelni. (én spec megvettem hozzá a nagynyomásút)

A láncozáshoz még számold hozzá a hf tömítést, új hf. csavarokat, szívó, kipuff tömítéseket, ill. a hf ha már lent van síkolás, esetleg nyomáspróba, ellenőrizni szelepeket, ennek függvényében sz.csiszolás, és hát a szelepszárszimeringet is lehet cserélni, ha már így alakult. Illetve ha már így belemerülsz érdemes a vízpumpát és termosztátot ellenőrízni/cserélni, így lebontva kényelmes csinálni. Ja, még egy biztos a lánc szól? Nekem a szervópumpa volt elnyalva, szóval, ha http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=99433393&t=9166850 ilyen, akkor csere.

Ez nem hiszem, hogy általános, de nemárt megnézni.

Előzmény: Törölt nick (6888)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.19 0 0 6888

Hello. Tudna valaki tanácsot adni? Vettem egy éve egy e 36 tds-t elég sok betegsége előjött. Adagoló csöpög, vezérműláncot kell cserélnem, és a porlasztó is kopog kicsit. Hidegbe nem akar indulni,  alatta gázolajtócsa van ill a vezérmülánc csattog. sikerült szereznem olcsón vezérmüláncot 30  e ftert egy alsót meg egy felsőt és egy feszitőt, ezt kicserélem. Abba kérek segitséget hogy vegyek egy egézséges motort vagy csináltassam meg.  és ha megcsináltatom az adagolóba tömitést vegyek vagy kopletten adagolót? Ár tapasztalaitokat és véleményetekkel segítsetek. Köszi.    

goofri Creative Commons License 2011.01.18 0 0 6887

Egy gerinctelen egyed biztos lakik ott.........

Előzmény: mex86 (6885)
Zoller73 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 6886

Sziasztok! Fék és futómű zajokkal kapcsolatban szeretnék segitséget! 

Fék.: intezív fékezéskor, amikor az ABS még régen nem avatkozik be, zizegő, recsegő hang jön a bal eleje felől. 

Futómű.: bal elejéből enyhén eltekert kormánynál, balos, és jobbos íven is erőteljes kopogás. Kitámasztókat, gömbfejelet megnéztük, jónak tűnt. Lengéscsíllapitó lehet?

Az amúgy is gyengélkedik. Ha esetleg van valakinek, elvileg ez "M"-es.

köszi: Kopter

mex86 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 6885

Iván... veszélyes környék...

Előzmény: goofri (6883)
foka05 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 6884

Örültem, hogy segíthettem!

Előzmény: Autoparts! (6860)
goofri Creative Commons License 2011.01.17 0 0 6883

Segítségre lenne szükségem, hátha itt ismeri valaki az illetőt!

HÉTVÉGÉN GYŐR-MOSON-SOPRON MEGYÉBEN, IVÁN TELEPÜLÉSRŐL ELADTAK EGY ZÖLD 525 TDS TOURINGOT!

HA ESETLEG VALAKI ISMERI AZ ÚJ TULAJDONOST AZ KÉREM JELENTKEZZEN, MERT LENNE EGY JÓ ÜZLETI AJÁNLATOM SZÁMÁRA!
+36 20 4987979
gyorfipisti@gmail.com

Segítséget előre is köszi!

István

GekTDS Creative Commons License 2011.01.15 0 0 6882

Szivesen!  Azt a fedelet kell levenned, amin a sárga cimke van. (meg alatta egy zöld?)

 

Kesztyűtartó, középbox, kardánboxot elég hátrébb húzni is talán...

 

több értelmes képem nincs erről.

Előzmény: zo525.tds (6881)
zo525.tds Creative Commons License 2011.01.15 0 0 6881

Köszönöm!

Ahogy elnézem szét kell bombáznom mindent.

Előzmény: GekTDS (6880)
GekTDS Creative Commons License 2011.01.15 0 0 6880

Valahogy így néz ki.

Előzmény: zo525.tds (6875)
zo525.tds Creative Commons License 2011.01.14 0 0 6879

Szia Vojnó!

Két fadarab meg egy párhuzamszorító elég spéci lesz? Vagy van ennél jobb szorító eszköz?

Előzmény: Vojnó (6878)
Vojnó Creative Commons License 2011.01.14 0 0 6878

NEM!

Ha profi lennél és lennének szerszámaid (spéci, de ne nagy dologra gondolj) akkor lehet úgy is hogy a tűzfalon a három bemenő csövet elszorítod és ekkor csak a radiátorba maradt vízzel kell számolni.
De ugyan itt le is eresztheted a vizet, mert akkor a hűtőben meg a blokkban marad a víz nagy része.

Persze 2 évente javasolt cserélni a hűtő  közeget, hisz ez keni a vízpumpát is.

Ehhez viszont korrektül a kipufogó oldalon van egy csavar amivel le lehet ereszteni az összes vizet + a hűtőnél is egy csavar alul, de azt érdemes kivenni és kitakarítani is egyben mert a madárfészek sok bosszúságot meg költséget tud okozni.

Előzmény: zo525.tds (6877)
zo525.tds Creative Commons License 2011.01.13 0 0 6877

Azt elfelejtettem kérdezni hogy le kell engedni az összes hűtővízet?

Előzmény: GekTDS (6873)
jocika. Creative Commons License 2011.01.12 0 0 6876

Vojnó,köszönöm a segítséget kíváncsi vagyok milyen lesz.Egyébként nem lenne problémám viszonylag nagy fogyasztással ha lenne értelme.(talán egy kis plussz erő)

Előzmény: Vojnó (6874)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!