szerintem egyelőre az sem rossz pont, hogy a közszolgálati televízió próbál olyasmit csinálni, amire igény van, (mert, ha minden igazi, a fél ország állandóan sorozatokon lóg) és ezt úgy próbálja, hogy ne valami idétlen probléma legyen a megoldandó, ne teljesen elvont legyen a történet, megpróbál botcsinálták helyett igazi színészekkel operálni.
igen, magyarországi élet szaga van. kis örs, rossz körélmények, sok meló, kevés fizetés. minden stimmel.
később meg biztos lesz funkciója annak is, amiről ma még nem nyilvánvaló, miért van.
A szalonna azért kellett, mert vakizni akart, hogy a nagy kommandós majd megmutatja itt a surmóknak, hogyan fékez meg egy fenevadat egy darab szalonnával. Csak a sutyerákok naponta találkoznak ilyen piti esetekkel, és nem bonyolították túl a dolgot, hanem megoldották okosban egy macskával.
Ebben egyetértünk. Bár azért amikor megkérdezte a kolléga, h minek kell a szalonna, és Bordás"Gondoltam bekapok valamit"-tel válaszolt, azért szvsz ezt próbálta sugallni :) Én sem értettem, h végül minek kellett, vhogy az egész zavaros volt. Viszont ahogy utána magába roskadva ült a lépcsőn, az mindent elmondott "jó ég, hova kerültem"
Nem is olyan gáz a sori, mint gondoltam. Viszont tövig rágtam a körmeim az izgalomtól, mikor a darab szalonnával meg a kiscica bevetésével leszerelték azt a dühöngő vérebet! Büszkék lehetünk rendőreink találékonyságára, ilyen még Jack Bauer-nek sem jutott volna eszébe! Remélem hasonló izgalmakkal szolgálnak még, mert akkor már nem is fog érdekelni a "24" :)
pont ezért mondom, hogy ez szatírába való. ha dzsonmeklén lemegy egy kisvárosba és ez az "esemény", akkor utána nem ül fapofával magába roskadva, hanem azt mondja: ez után még rágyújtani sem érdemes. tehát jelezni kell a nézőnek, hogy a szallonázást félvállról megoldja a stól. ráadásul a szalonna nem is kellett a végén.
Amiről te beszélsz nagyon komolyra vétel gyanánt, az pontosan a Kisváros féle propagandaszagú szakmai keménykedés, izmozás, ahol a dramaturg valami főosztályvezető lehetett, és az egész olyan, mint egy rossz jugó fekete-fehér partizánfilm színesben.
Az osztott képernyőről meg csak annyit, hogy mi ezzel a gond? Hogy korszerű és videoklipekben is használják? Na bumm, hasonlít a 24-re. És akkor innentől kezdve egy sorozatban se használhatják? Egyébként a 24-ben többnyire azért csinálták az osztott képernyőt, hogy a több szálon futó eseményeket érzékeltessék, és belenézhessünk, abban az időpontban hol tartanak. Itt ilyen funkciója egylőre nincsen.
Én meg pont ezért fogtam. vagyis azért, mert nagyon komolyan vették. ilyen az ország, akkor csináljanak egy dilizsaruk féle szatírát. amikor az "esemény van!" felkiáltás elhangzott, azt hittem, hogy kifutott a kávé. és szerintem ez is izgalmasabb lett volna, mint az osztottképernyős zsírszalonna.
értékelendő, hogy nem stúdióban forgatnak, ahol a szobáknak csak örökké leredőnyözött ablakai vannak, hanem igazi épületekben. nem egy kamerával vették a jelenteket, tehát nincs a nézőnek olyan érzése, hogy egy jelent felvételekor talán az együtt szereplő két színész nincs is egyszerre jelen...
hollósi frigyes nem főrendőr, hanem kálmán bá', a takarító az örsön.
stohl pedig egyáltalán nem rossz színész, sőt. még akkor is, ha az utóbbi években nem a színészi teljesítményeiről lehet elsősorban hallani.
Naná. Az a tutifrankó, hogy ennek az első résznek nem volt egy pillanat sem, amikor fogtam volna a fejemet, hogy hát ez azért vérciki, hol élnek ezek? Másrészt igen, ilyen egy magyar rendőrőrs: lepukkant örs, de a Compaq gépen fut a Windows meg az Aknakereső, 20 éves Videoton Star Color tévé a főnök szobájában, rejtvényfejtő rendőrkolléga, aki pultnál zabálja a tejfölös kenyeret, túlbuzgó, csíra járőrök. Harmadrész ügyeltek a szakmai részletekre, fegyverszobában szakszerű fegyverleadás, nem lecsapjuk a főnök asztalára a colt-ot.