Keresés

Részletes keresés

rob83 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41862

Hali.

Az elektromos biciklink gyújtás kapcsó vezetékei szétjöttek,és nem tudom,hogy melyiknek mi a párja.Gyárilag csatlakozós lehetett,de már csak össze voltak dugva.

 

Ami feljön a vázon 1+ piros  1-fekete 1 ?sárga ez a vezérlő piros szálára fut,de pozitívra zárlat lesz. 1 ?fehér.  

A kapcsolóból jön 3 vezeték 1 piros 1 sárga 1 barna. 

 

A felfutó vezetékek +- összeértek 1x zárlat lett ez hazavághatja a vezérlőt?

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41861

80Ft/kWh meg kevesbe lenne az.:)

Előzmény: F27szerviz (41860)
F27szerviz Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41860

162 ft nem veszes,de ha a TESLA -ba talalhato kicsit tobb mint 7000db-al megszorozzuk,akkor az mar millios tetel :)

bar gondolom az akkukat se ennyiert veszi:)

Előzmény: Maketheworldabetterplace (41858)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41859

Nem szabad azt gyilkolni:)

30-60 perc uzem mar eleg lenne kis repkedobe.:)

Előzmény: F27szerviz (41857)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41858

Szamoljunk 3,5V 3Arel es 1000 ciklussal.10,5kWh.

1kWh akkuamortizacio 162Ft.

Előzmény: F27szerviz (41856)
F27szerviz Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41857

60 percig gondolom :)

Tesla szerint 20A ig birja a kisutest,ebbol 10A folyamatosan elviseli.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (41855)
F27szerviz Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41856

Egyszer valahol olvastam hogy 1C kisutesel akar 1200ciklust is kibirnak.

Viszont ugyebar nem epp ekkoraval terhelik,viszont folyadekba uszkalva huti az akkukat.

De mondjuk maradjunk a szokasos 700korulihez kepest,de igy is elszaladna 250e km-ert elvileg.

Persze hogy mindehez mi a valosag,a fene tudja :)

Előzmény: Maketheworldabetterplace (41853)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41855

A 3,5A kisutoaramot hany percig birja?

Előzmény: F27szerviz (41850)
dhpage Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41854

na jól megszívtam, kiderült, hogy az egyik motorban valamelyik hall rossz.

simán műszerrel kimérve jónak tűntek, mágnesre reagáltak, aztán forgatásra is, így nem nyúltam hozzájuk.

 

viszont most hogy rákötöttem az új vezérlőt kiderült, hogy egy bizonyos fordulatszám felett (vagyis frekvencia felett) ritmikusan kihagy. nem mechanikus gond, mert hall nélkül szépen forog, teljes sebességig.

hall-t rátéve öntanuláskor és a gázkarral is előjön.

 

ellenpróbaként megnéztem a vezérlőt a másik, régebbi motorral és azzal teljesen jól, simán forgat, tehát biztos hogy a jeladó rossz.

 

most fűzhetem ki és szedhetem szét. :(
az tuti, hogy a gyári epoxit nem fogom vésegetni, inkább beteszek három új leadót és kész.

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41853

Hany ciklust tudnak a Tesla 18650esei 70%ra kapacitascsokkenesig?

Előzmény: F27szerviz (41850)
F27szerviz Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41852

1200db lesz,de már eladtam 300db belőle és még ide sem értek a cellák :) 15,5kWh-nyi érkezik hamarosan.

Előzmény: Törölt nick (41851)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41851

Szia!

 

Ez pontosan hány darab cella - mármint ami lesz neked?

Előzmény: F27szerviz (41850)
F27szerviz Creative Commons License 2017.06.16 0 0 41850

új 48V 20Ah li-ion gyári akku eladó  150db mátyásért.

Valamit úgy fest 12kWh-nyi li-ion bontott akkum is lesz.

1200km-nél lenulláztak egy uj TESLA-t és abbol jutok hozzá pár cellácskához ha valakit érdekelne.

3500mAh cellák a fedélzeti adatok szerint 4x töltve,de a 4-dik töltés benne van fullra minden cellába,tehát nyakig töltve mind egyformán.

1700ft/db áron.

Raidx Creative Commons License 2017.06.14 0 0 41849

Ezekszerint a töltőáram is rendbevan. Olmosnál 0.1 C (0,5 A) ajánlott max . Az fölött csak komolyabb töltők dolgoznak mint gyors töltés de nem tesz jót az aksinak. Az 5 amperes akku a 0,4 amperes töltőárammal biztonságosan töltögethető bár lassan. 

Előzmény: poloska irto (41846)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.14 0 0 41848

Fagyasztani kell.

 

Pl sima sűrített levegős sprayt ha fejjel lefelé fordítod, az is fagyasztóként viselkedik.

 

Simán letörhető.

Előzmény: dhpage (41847)
dhpage Creative Commons License 2017.06.14 0 0 41847

hoppsz! ez jó tipp, az oldással szoktam szenvedni, általában hőlégfúvózom és letörlöm egy ronggyal.

Előzmény: Törölt nick (41845)
poloska irto Creative Commons License 2017.06.14 0 0 41846

A töltő:

 

 

2db 12v 5Ah akksi van benne.

Kb 14 óra töltés után a gázkaron lévő sárga és zöld (Low és Full) led is világít, visszatettem a töltőre.

Holnap tesztelem, hogy mit bír.

Előzmény: dhpage (41839)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41845

Én is használom, és van egy bazi nagy előnye: nagyon könnyen bontható, oldható letörhető - fagyasztás által!

 

Előzmény: dhpage (41842)
Kocsis.ferenc Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41844

Bktech Flyer 99 F-Series elektromos ebike e-bike 36V MTB összteleszkópos

 

Eladó egy Bktech Flyer 99 F-Series elektromos kerékpár. 36V 5000 mAh, NiMh cellás akkumulátor, beépített töltővel
Rendszámos, svájci forgalmija megvan, kulcsa is (integrált acélsodronyos kerékpárzárhoz)
26-os dupla falú szegecses Mavic kerekek, 50cm-es váz azaz 20-os
3x7 (24) sebességes 3 seb. SRAM agyváltó, 7 seb. Shimano 8SIS normál hátsó váltó ( alu öntvény nem a gagyi lemez), kormányon SRAM markolatváltó
RST első teleszkóp ( rugózik, de szét tud csúszni, cserélni kell), hátsó központi teleszkóp Shock Works, elől halogén lámpa, hátul normál égős
V-fék, SKS plasztik sárvédő, kitámasztó, csomagtartó

 

A kerékpár jelenleg nem működik, a cellák felmondták a szolgálatot. A töltő része működik.

 

Bármilyen kérdésre szívesen válaszolok. Ha teheti üzenet írás helyett telefonon érdeklődjön, előre is köszönöm!

A kerékpárt futárral el tudom bárhová küldeni.

 

A kerékpár ára 70.000,- Ft

 

Tel.: 06 70/490-73-70

 

 

dhpage Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41843

ja, ez ólmos? akkor jóvanazúgy! :)

Előzmény: Raidx (41841)
dhpage Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41842

:)

én sokat használom, pl. kábelrögzítésre, zsugorcső alá szigetelni, stb. előnye, hogy soha nem szárad be, cserébe nem annyira erős, mint mondjuk egy jó kis kétkomponenses epoxy. :)

Előzmény: Törölt nick (41840)
Raidx Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41841

Mivel terheletlen állapotba mérte rendben van a 24/36. Lévén kommersz töltő! Nem tudom, hány Ah-s az akku de a töltési idő normálisnak mondható egy olmosnál.

Előzmény: dhpage (41839)
Törölt nick Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41840

Mi az hogy melegragaszto????

 

A rendes ember azt mondja, melegtakony!!!!

;-)

Előzmény: dhpage (41839)
dhpage Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41839

mázli :)

ha már így kiesett akkor érdemes beragasztani valamivel. legegyszerűbb melegragasztóval.

 

egy-két tizeddel elcsúszhat, de 24 helyett 36 az elég durva lenne. szerintem a töltő csak egy tápegység és a töltő áramkör magában a rollerben van.

 

hát érdekes, biztos nem a hálózati felvételi áramot írja?

Előzmény: poloska irto (41838)
poloska irto Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41838

Köszi, bingo!

Szétszedtem, helyére tettem a mágnest, műxik! (nem tudom, hogy eshetett szét, elég passzentos helye van)

Ebbe csak egy, hosszú mágnes van, először persze fordítva tettem be, fordítva is működött a kar, de már jó.

Még egy-két kérdésem lenne:

A táp (töltő) kimeneti feszültsége a szitázott felirat szerint 24V, terheletlenül 36-ot mértem. Ez normális?

Kimeneti áramra max 0,4A van írva. Nem kevés ez? Ha jól számolom, akkor kb. 12-13 óra töltési idő teljesen lemerült akksikkal.

Még1* köszi!

Előzmény: dhpage (41837)
dhpage Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41837

ja, akkor biztos a kart zúzták le. általában ezek mágnessel (egy vagy kettő) és hall érzékelővel működnek és elég gyengus műanyagból készülnek.

pl. itt van egy hasonló szétszedve:

http://i812.photobucket.com/albums/zz44/GoldenMotor/UGN3503_hall_sensor.jpg

 

ha mondjuk kiesik az egyik mágnes, akkor "húzva" maradhat a gáz.

Előzmény: poloska irto (41836)
poloska irto Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41836

Elnézést, félreérthetően fogalmaztam.

Tehát állandóan forgatja a motort, hiába van a gázkar alapálláson, kb. harmad fordulatszámon forog. Ha előre tolom a kart, akkor gyorsít, de csak a főkapcsolóval áll le.

Előzmény: dhpage (41835)
dhpage Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41835

teljes töltésnél is gyenge?
akksit tudod mérni, ha hozzáférsz valahogy, ha az jó, akkor motor/fet(vezérlő) gond lesz.

 

ha fet égett el, akkor azt bár nehéz kimérni, viszont pont ilyen gyengülést okoz.

Előzmény: poloska irto (41834)
poloska irto Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41834

Sziasztok!

 

Kaptunk egy malibu-s rollert (24v, szerintem ilyen: http://cserebere.hu/img/itemimages/886316/item_6f46ab6fa755d639e0a5de10dd11ea4a.jpg), a gyerekek 10 perc alatt kipurcantottak rajta vmit, bekapcsolt állapotban állandóan kb harmad teljesítményen forgatja a motort.

A gázkaron nem látok semmi mechanikai problémát.

Mit tudok egy egyszerű digit multiméterrel mérni rajta? Valószínűsíthetően inkább gázkar vagy a vezérlő problémája?

 

Előre is köszi a segítséget!

 

Gázkar:

 

 

A vezérlőnél a bekötés:

 

bartalus Creative Commons License 2017.06.13 0 0 41833

Igy igaz ahogy irod.

De ez egy pedelec hajtásu 250W-os EU-ban használható bicikliből való motor.

Aki robogózni akar az alakitson rajta.

Előzmény: Face86 (41832)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!