Keresés

Részletes keresés

DLala Creative Commons License 2002.03.28 0 0 1135
Tudom, hogy a hajó az nőnemű (angolszász területen), de azért talán mégsem kellene ilyen szép női nevet adni egy ilyen böszme teknőnek...
Előzmény: FOMA (1134)
FOMA Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1134
Enikő

Elképzelhető, hogy a Csepel és az Ipoly Szegeden van, mert éjszakánként sok gabonás kamion fordul meg a kikötőben.

Én viszont március 1. óta már nem Szegeden teljesítek szolgálatot, azóta csak kétszer voltam ott, akkor nem voltak kint a hajóállomáson.

Az Enikőről sajnos nem tudok semmit, eddig nem is hallottam róla. Talán Trophy utána tud nézni.

Előzmény: Locator (1133)
Locator Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1133
FOMA!

Csak azért kérdeztem, mert a MAHART pozíciólistáján az szerepel,
hogy a CSEPEL és az IPOLY jelenleg Szegeden tartózkodik.

Az ENIKŐ tolóhajó képét be tudnád még egyszer linkelni?
Mit kell tudni erről a hajóról?

Egyébként milyen a mozgás arrafelé?

Kösz Locator

Előzmény: FOMA (1127)
Enzo Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1132
Úgy látszik a legénység nem látta, vagy nem ihletődött meg a tolóhajós bravúrtól. :)
Előzmény: DLala (1131)
DLala Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1131
Jelentem sikerült, ippeghogy. Az árbocot vagy mit le kellett szerelni. Így maradt vagy egy méter a híd aljáig. Most csorognak farral lefelé. A fedélzet tömve emberekkel.
Előzmény: DLala (1130)
DLala Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1130
A magas vízállás miatt a Rákóczi m/s nem tudott a Szabadság-híd alatt átmenni. Egy ideig tartotta a pozíciót a Műegyetem előtt valahol, most éppen azzal sakkoznak, hogy átférnek-e a Petőfi híd alatt. Farral próbálkoznak.
Ep128 Creative Commons License 2002.03.27 0 0 1129
Köszi!

Akkor a Mahart-ot (ezek szerint) tényleg csak "odaképzeltem" nagy gyönyörűségemben?
Sebaj, így is szép hajó!:-)

Előzmény: trophy (1128)
trophy Creative Commons License 2002.03.26 0 0 1128
Szia EP128!

Nem a Mahart-é, magáncég vete meg, illetve újította fel.
Szintén topictárs Európa kollégám, ő sokkal bővebben tud róla mesélni, de ha visszaolvasol számtalanszor volt már téma a topicban ez a hajó. Még egy kis előtörténetét is el tudod olvasni.
A Mahart feliratot rosszul láthattad rajta.
A Mahart legnagyobb befogadóképességű személyhajója a Dunán jelen pillanatban a Budapest motoros.

Előzmény: Ep128 (1125)
FOMA Creative Commons License 2002.03.25 0 0 1127
Nem láttam még egyiket sem. Ellenben többször felbukkant a kb. Csepel nagyságú Enikő tolóhajó, amiről korábban tettem be linket is.
Előzmény: Locator (1123)
Ep128 Creative Commons License 2002.03.25 0 0 1126
a "kikötve" -szó előtt egy "UTÁN" lemaradt, bocs!!:-)
Előzmény: Ep128 (1125)
Ep128 Creative Commons License 2002.03.25 0 0 1125
Sziasztok!

Egy gyors kérdés:
Pénteken mentem Csepelre, és a 2-es viliről láttam a Lánc Híd (hű, így kell írni?:-) kikötve egy olyan hajót, hogy: "EUROPA". Ez eddig oké is, hiszen ott rendszeresen ácsorognak a böszme nagy osztrák, német,horvát, stb. hajók. A meglepetés akkor ért, amikor a farát megláttam, rajta a "MAHART - BUDAPEST - HU" -felirattal.
???????????????????????????????????
Ez most micsoda???:-)
Olyan jól megy nekünk, hogy vettünk egy ilyen "borzasztóan hű de nagy" sétahajót?
Ok, látszik, hogy "uraságtól levetett" darab, de akkor is...
Ne vicceljünk, vagy 3x akkora mint a legnagyobb "triónk"...(Rákóczi, Hunyadi, Táncsics)
Tud valaki erről valamit?

trophy Creative Commons License 2002.03.25 0 0 1124
Hát van víz most bőven...
Locator Creative Commons License 2002.03.22 0 0 1123
FOMA!

Megérkezett Szegedre a CSEPEL és az IPOLY?

trophy Creative Commons License 2002.03.22 0 0 1122
Éjszaka a Komáromi hídnál elszabadult egy félterhes bárka. Nem tudom mi lett a vége, mert én lefelé jöttem, és már annyira sistergett a rádióm, hogy csak a Navinfo figyelmeztető közleményét hallottam, mely szerint a völgymenő nyílást teljesen elzárta a sodródó bárka.
trophy Creative Commons License 2002.03.20 0 0 1121
Szia Sas!

Ne legyünk naívak! Nem hogy 1 milláért nincs ott üzemanyag, de ami nem volt lecsavarozva, vagy ragasztva az már semmi nincs ott. A kérdés az, hogy még nyál nélkül is megéri-e 3,5 milkóért...

Előzmény: kopaszsas (1118)
cavman Creative Commons License 2002.03.20 0 0 1120
Sorry ha valaki nem tudta megnézni a lapot,csak egy kis karbantartási munálatok folytak,és ígérem lehetőségem szerint bővíteni fogom..

http://www.ingyennet.hu/~cavman

Üdv mindenkinek.

Előzmény: cavman (1115)
deve24 Creative Commons License 2002.03.20 0 0 1119
te eagle, van ott valami kapcsolatod az eladók táján?

téged nem érdekelne valamelyik, ha igen beszéljünk, több szem - főleg sasszem - többet lát!

Előzmény: kopaszsas (1118)
kopaszsas Creative Commons License 2002.03.19 0 0 1118
Sziasztok Hajómániások!

cavman első bálozó barátom! Én rendszeresen kilátogatok a kinyírt Flottillához, és szedem az infót a helyi erőtől. A haditechnikáról Te is meg tudhatnál többet is, csak kikell látogatnod Megyerre. Az tuti, hogy a választásig nem lesz eladás a járgányokból, a Szabó miniszter nem ír alá semmit, érthető okból.

deve24: A 3.5 millás vh-ra szerintem érdemes lenne vetni egy pillantást, azt mondta a Jánosbá, hogy 1 millkáért van benne üzemanyag. Megfontolandó.

Sas

Előzmény: cavman (1115)
trophy Creative Commons License 2002.03.19 0 0 1117
Óriási! Gratulálok!
Majd szóljál, ha újra érdemes ellátogatni az oldaladra!
Előzmény: cavman (1115)
deve24 Creative Commons License 2002.03.19 0 0 1116
ezt tudtam, de még nem akarják eladni. remélem hamarosan tudunk venni egy naszádot.
Előzmény: kopaszsas (1114)
cavman Creative Commons License 2002.03.19 0 0 1115
Hali mindenkinek!

Nem tudom honnan vetted az infót kopaszsas, de tudtom szerint az AM ből lekerült a haditechnikai parkba is,csak nem tudom hogy melyik. Elég szégyenletes lehetett A tisztelt? Honvédelmi Miniszternek,hogy a Szent Korona kisérésére ismét üzembe kellett helyezni a hajókat..(AM) Magyarul,vissza kuncsorogni a kirúgott embereket is.
Trophy-nak, meg mindenkinek nosztalgia képpen ajánlom a készülő oldalamat,ahol az AM-22 Óbuda RC modelljéről van pár fotó:

http://www.ingyennet.hu/~cavman/Flott/lap1.htm

Vagy van még egy kedvenc hivatkozás:

http://www.modelwarships.com/gallery/misc/misc-index.html


kopaszsas Creative Commons License 2002.03.18 0 0 1114
Sziasztok Hajómániások!

deve24: A Dunaflottilla még mindig az ÁPV kezelésében van. ELadásra vár kb. 30 db naszád 1.5 milla/db, 4-6 db AM 15 milla/db, és 1 VH 3.5 milla.

Sas!

Laci bacsi Creative Commons License 2002.03.18 0 0 1113
Szia Georgie!

Ugy van, ahogy irtad! Elsö látásra elég igényesnek látszik az általad megadott cikk.

A Krámli-tanulmány a Magyar Elektronikus Könyvtárban hozzáférhetö, akit érdekel.

http://www.mek.iif.hu/porta/szint/tarsad/tortenel/mo_1867/kramli/

Előzmény: GEORGIE (1109)
deve24 Creative Commons License 2002.03.16 0 0 1112
van e uj hiretek a flottila elado hajoirol?
Locator Creative Commons License 2002.03.14 0 0 1111
A Vértes és a Mátra felváltva boxerhajó Regensburgban.
Előzmény: Viking Star (1103)
tpuppi Creative Commons License 2002.03.14 0 0 1110
"Az ápripis 13-iki éjjeli repülő támadás idején a gróf Szapáry 600 lóerős MRTF vontató gőzös elöbb a bőrgyár alatt állt több uszállyal,később a MRTF
állomás elé ment.
Ez a hajó személyzete mentette meg Mohács lakoságát.A gróf Szapáry hajó, amely még aznap este Báta fölé ért másnap reggelfolytatta utját felfelé Dunaszekcső felett. Egy időzitett viziaknafölé került, amely a hajó első részét felrobbantotta,a hátsó rész pedig a vizbe bukva a farával felfelé emelkedett.A robbanás reggel 3/4 6 órakkor történt.Weitmann Lajos kp.-t és Rideg Ferenc másodkormányost a robbanás a Dunába repitette,a hajókezelőt és az üzemvezetőt kimentették.Hősi halált haltak 4 matróz,4 fűtő,1 vitorlás,a hajószakácsné és egy dunapataji asszony
"
Ki védte meg a nem hadihajón szolgálókat, ki adózik emléküknek 58 év után, sajnos a Titanic katasztrófája lenyügözőbb volt, ezt el lehet mondani. Igy hát felejtsük el az egészet.
GEORGIE Creative Commons License 2002.03.14 0 0 1109
Sziasztok!

Egyik hadihajós kollégám küldte ezt:

http://www.militaria.hu/Hk2000-1/05kraml1.htm

Komment:

1. A neten hozzáférhető a Hadtörténeti Közlemények!!!!

2. Krámlinak már ismerjük egy korábbi, érdekes tanulmányát, amely a csatahajókat hasonlította össze tűzerő és védettség alapjám.
Igaz Laci bácsi?:-)))

jakyg Creative Commons License 2002.03.11 0 0 1108
Az Inota és a Gyöngyös is Balatonfüreden készült. Azok szélesebbek, testesebbek a többinél (ill. a Gyöngyös csak volt :((().
A Vértes, Mátra, Mecsek, Cserhát kicsi, felső-dunai hajók.
A Komárom, Eger (és a Sopron) zuhatagi vontatók voltak (a Sopront még két éve láttam, mivan vele???), és így feltűnően hosszúak.
A Kaposvárra nem emlékszem. Olyan volt mint a Dorog???
Előzmény: Viking Star (1103)
jakyg Creative Commons License 2002.03.11 0 0 1107
Gabona, és azt hiszem leginkább lefelé.
Előzmény: Locator (1106)
Locator Creative Commons License 2002.03.09 0 0 1106
Fadd kikötőjében mi a leggyakoribb áru,
amit rakodnak és hová?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!