Ma kicseréltem az injektor sort, nyomàs szelepestôl. A szelep màr piszkàlva volt, nem gyàri csavar volt benne. Cseréltem a benzingõz viszavezetõ v.mi tartàlyt, meg a mellette lévõ szelepet. Az indìtàs utàni sìpolàs megszûnt, de még mindig visszadobja a lambda hibàt. Ja és 10 litert eszik. Lassan tényleg feladom. Az normàlis, hogy a üzemanyag göz izé szeleptôl jövô csôben is àll a benzin, vagy ott csak benzingôznek kellene lennie?
Tipp, mi lehet a baj? Gyertyàk újak, sortrafót màr cseréltem.
Ha nem tudom orvosolni eladom...ennyit egy bmv se eszik.
Szìvósornàl belül tiszta oljos trutyi. Az injektorsor belsô felületei is olajosak. De az olajat nem eszi. A olajsapka melletti csônèl szìvja be ennyire.
Szìvósor rossz tömìtése okozhat ilyen hibàt? Nekem kicsit hangos a szìvóhang az elõzôhöz képest.
Sose felejtem el, mikor megvettem a Feliciámat: hevesi lévén a környék autókereskedéseit jártam körbe (Eger, Gyöngyös, Hatvan, Jászberény...) és végül Jászberényben vettem meg, asszem 650-pért (2008-ban). Volt egy gyönyörű ezüst színű "extrás" LXI Egerben, nem emlékszem pontosan, de 700 körül volt az is. Annyit akartam alkudni belőle, hogy az átírás, meg újra forgalomba helyezés. Azt mondták semmit nem tudnak belőle engedni. 1,5 év múlva volt a szomszédjukban dolgom, még akkor is ott állt, akkor már 400-ért... :)
Igazad lehet. Mivel csak induláskor és emelkedőncsinálja, feltehetőleg még nagyon az elején jár a meghibásodásnak. Én várnék egy keveset, hogy egyértelműbb legyen a jelenség.
Nekem van egy jó üzlet a környéken és kedvező árakon dolgozik, ha keresőbe beütöd a "miskolc skodabolt petneházy dávid u. 13" akkor látol elérhetőséget. Elnézést, de direktbe nem akarom reklámozni, mert lehet hogy kizárással jár. Hívd Csabát a 20-as mobilon.
sok sikert kívánok!
Amúgy van egy 1,9 sdi osztrák bontott autó debrecen mellett, amiből hoztam a kormányszervót és szerintem a sebváltórudazat része még megvan.
Konkrétan a motorkörnyékéről , különös tekintettel a generátortartó konzolegységről és a szervószivattyú tartórész rögzítéséről, továbbá a csövek rögzítési pontjairól kellene fotó elsődlegesen. Mindent szívesen fogadok.
Ha jól értelmezem az eszmefuttatásodat akkor Te is 1,3 Mpi-t szervósítól?
Ha igen , akkor megtennéd hogy a generátortartó konzolegységről és a szervószivattyú tartórészről küldenél Nekem fotókat a meglévő alkatrészekről hogy mit kell még beszereznem.
Az etkában csak klímás tartót hoz, és nem merem megvenni. Segíts nekem ha tudol.
Egyébként van valami jó forrásod az alkatrészbeszerzésre?
Uraim! A következőt vettem észre a kicsi kocsimon: Elinduláskor, ahogy engedem fel a kuplung pedált és a kocsi kezd elindulni valamint enyhe emelkedőn valami erősen rezgő, kerregő hangot lehet hallani a bal elejéről és nem mindig csinálja. Menet közben abszolút nem csinálja, csak elinduláskor. A lemez rezgéstől erősebb. Belső féltengely csuklóra gyanakodom. Nektek valami tipp van ezzel kapcsolatban? Vagy előfordult ehhez hasonló hiba valakinek már?
Az 1.9D totál más liga, ne keverd az 1.3-hoz. Az 1.3-ba nem kell ellenkező irányba forgó vízpumpa, sem szabadonfutós generátor, az automata szíjfeszítő meg egy rugóval előfeszített tárcsa, nem egy űrkutató labor, akárhogyan is nézzük.
Én jelenleg ott tartok, hogy az ékszíjon és az olajon kívül (remélhetőleg) minden alkatrész megvan bontóból az utólagos szervósításhoz.
Eddigi költségvetés 25e.
Ha erre rászámolok 3 sört meg egy napos szerelést-szívást a műhelyben, és ezért az összegért valaki ad nekem egy használt Feliciát, akkor innentől ez lesz a munkám...
Lehet, hogy a kormánymű majd ereszteni fog, mivel bontott, és ki tudja milyen, az még újabb 30-40 ezer lehet (szakműhelyben, garanciával felújítva), ha vészesen elfossa magát. De ezt ugye nem tudhatjuk, és még az is előfordulhat, hogy nincs más költség...
Hát nem ömlenek a válaszok.Az a gond,hogy nagyon ritka, az enyém 1.9d azért van benne. Viszont én csak egy sor meghibásodási lehetőséget látok benne és még mellette sok nem csere szabatos alkatrész van benne:bordás főtengely tárcsa gumiágyas-drága,vízszivattyú_balra forgó,aútómata szíjjfeszítő ,szabadonfutós generátor..... Azért a keresőbe üsd be a szervószivattyú szót....
Ez a bőrbelső nem a Laurin&Klementekben volt? Néztem már ezt az autót, donornak megvenni, de aztán lebeszéltem magam.
(az áránál jóval többet költöttem alkatrészekre az elmúlt 3 hónapban hogy gatyába rázzam a felicicát, tehát szeptemberben logikus lett volna megvenni. Most viszont már minden jó rajt...kop-kop)
Ma döntöttem, megpróbálom lábra állítani a Feliciát... :)
A dolognak persze vannak feltételei:
- van egy jó, megbízható és tényleg hozzáértő kasztnis a városban (húzatópaddal, ha szükség van rá), vele szemrevételeztetem, és ha pozitívan vélekedik, akkor...
- sikerül "szerezni" jó áron lehetőleg forgalomból kivont, vagy külföldi papíros fehér II. generációs Feliciát donornak.
Túl sok melóm van benne, hogy elkótyavetyéljem :) Ráadásul a fórumon előforduló hibáktól (alapjáratbaszakodástól, termosztátzavarodátóls, beázástól, ilyesmiktől) abszolút mentes, új fékek, folyadékok, friss műszaki...
Emlékeztetőül, ő az :)
Ha hall valaki ilyesmi donorról, szólhat, trailer, szállítás nem gond ésszerű keretek között (gondolok itt pl külföldre szaladgálásra...)
Univerzálist vettem, wrc shoptól. Elég félrevezető mert NTK szondát ír az oldalon, aztán valami noname cucc jött, de működik, ha egy éven belül beszarna, akkor kőkeményen sikítok, hogy gari.
(egyébként azóta rendeltem egy tartalékot kínából, szükség esetén pikkpakk csere.)