Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

godfrey Creative Commons License 2005.11.07 0 0 693

A toyota nem drága?

Hát izé...

Amikor kerestünk autót felmerült A Toyota Corolla Verso 5lete is.

5 milláért adták volna a legkisebb Terra felszereltséggel 1.8 as motorral.

Ugyanez Picassoban 4,2 lett volna... hát drágább.

 

De nekem télleg nem kkell a saját megnyugtatásomra ki milyen autót szeret, én a stílusos autót szeretem és ezek nem nlémet és nem japán földön születnek, sokkal inkább a franciáknál és az olaszoknál.

 

Előzmény: msmks (684)
godfrey Creative Commons License 2005.11.07 0 0 692
Köszi! :-)
Előzmény: Leadfoot (683)
Speibl és Hurvinyek Creative Commons License 2005.11.06 0 0 691

Nekem 16-os van benne.

 

Taposs rá rendesen.

 

:)))

Előzmény: sixplus (690)
sixplus Creative Commons License 2005.11.06 0 0 690

Kérdés!!!

Nektek hány colos a pótkereketek a c4-ben???

Nekem a gyári felnieim 16-osak, viszont a pót 15-ös.

A 307-nél a pót is 16-os, ha a gyári is.

Más: nektek bekapcsolódik a fékaszisztens (vészvillogó)? Nekem még nem sikerült aktiválni.

 

alázógyík Creative Commons License 2005.11.06 0 0 689

Még jó hogy nem mások véleménye miatt vesztek autót.

Nektek kell hogy tetszen, ha meg más idejön észt osztani, és éltetni saját verdáját, az magát minösíti is.

Legjobb barátom VW-t cserélt le Toyotára. Mondta, hogy a Corollánál se minden aranyból van. Gyárilag rosszul volt beállítva a futómű, a kesztyűtartó zörög, és berezonál a gázpedál. De szereti és kész.

Szerintem nagyon  szép autó a C4, a kezdeti hibák pedig minden új típus első szériáinál vannak.

 

Előzmény: sixplus (688)
sixplus Creative Commons License 2005.11.06 0 0 688

Hát, legalább beindult kicsit a fórum :)))

 

Modjuk én sem a megbízhatóság alapján választok.

És valóban az emberek elsősorban az assistance-t hívják ezért az adac nem a legpontossab csak irányadó, azt is megmutatja melyik márkának rossz az assistance szolgálata :))

Toyota yaris pl. azért csúszott le az első helyről mert a mosómedvék kirágták a hűtőcsövet :))

 

Kolbi99 Creative Commons License 2005.11.06 0 0 687
Inkább úgy mondanám "bár már nincs rajta" így a helyes mert eredetileg volt.. :)
Előzmény: Kolbi99 (686)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.11.06 0 0 686

Hali!

Nálam semmi baja nem volt, bár nincs rajta... :) Az optika tuning "áldozata" lett... :)))

Előzmény: BXtwelve (680)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.11.06 0 0 685

Még mindig itt tartotok? :/

Megmondom öszintén ha nekem tetszik egy autó kívül-belül ( C4 ilyen volt ) xarok a statisztikára. :))

 

 

msmks Creative Commons License 2005.11.06 0 0 684
szerintem a toyotára nem lehet azt mondani hogy drága lenne, rondának se mondanám, és még olyan japán autó is van, amelyik tetszik. szóval nem szeretek a végletekbe esni, én inkább úgy látom, hogy az ilyen kijelentések mögött a saját magad megnyugtatása áll, hogy jól választottál.
van még egy szempont: ha ilyen kevés fut belőle a magyar utakon, nem lesz drága később az alkatrész??
Előzmény: godfrey (682)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.05 0 0 683
"szóval ezekl szart se érnek, és tényleg ha eggy autó szép, korszerű és oolcsó minek vegyek dréága rronda fapadost?"

Na ezt jól meg'aszontad! :-D
Előzmény: godfrey (682)
godfrey Creative Commons License 2005.11.05 0 0 682

Az assistance miatt nem hivják ki az ADAC ot....

 

szoval szart se ér a statisztika.

Igaz a Picasso 2003, 2004 ben az első a z első 5 ben 1 japán van és 13. az agyonajnározott toyota (egyterüek között)

 

szóval ezekl szart se érnek, és tényleg ha eggy autó szép, korszerű és oolcsó minek vegyek dréága rronda fapadost? :-D

Előzmény: Leadfoot (678)
msmks Creative Commons License 2005.11.05 0 0 681
állítólag típushiba!
Előzmény: BXtwelve (680)
BXtwelve Creative Commons License 2005.11.05 0 0 680
Sziasztok!
Tegnap nézegettem egy C4-et az utcán.
A jobb első ajtón, az ablak alsó, fekete díszlécének vége el volt válva, és görbülve.
Hát, ez elég csúnyán nézett ki egy új autón. Kicsit Dacia feeling volt. :-(
msmks Creative Commons License 2005.11.05 0 0 679
igen ezt is akartam kérdezni, hogy mi számít meghibásodásnak...
persze ha azt vesszük, egy Suzuki biztos megbízhatóbb (statisztikailag), mert kevesebb dolog van benne, ami elromolhat! (ESP, elektronika, ülésrezgető)...
elrágódom rajta...
Előzmény: Leadfoot (678)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.05 0 0 678
Ja, és még annyit, hogy ezek az alapján készülnek, hogy hányszor hívnak ADAC-segítséget egy adott kocsihoz. Ebből két dolog adódik:

-Mivel ha jól tudom, a 3 évnél idősebb autókra vonatkozik a lista, egyes japán gyártók viszont már régóta 5 év garit kínálnak, ez bejátszhat (nem tudom, csak lehet).

-A bezárt kulcs, defekt, kifogyott benzin, stb. is benne foglaltatnak a statisztikában...
Előzmény: Leadfoot (677)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.05 0 0 677
Statisztikáról annyit, hogy tavaly a Picasso lett a legmegbízhatóbb egyterű. Na most Xsara alapokra épül, lényeg, ami lényeg, nincs benne semmi nem Citroen. Akkor most mindenki levonhatja a következtetést, ez mi miatt van, és mennyire megbízhatók ezek a statisztikák...
Előzmény: msmks (676)
msmks Creative Commons License 2005.11.05 0 0 676
sixplus: majdnem.

a múlt évben a Peugeot a 18., a Citroen a huszadik, a Renault a 23. helyet foglalta el ( http://www.mazda-auto.hu/mazda+teszt/52/?sid= )
a Suzuki a hatodik helyen áll.

továbbá ez is érdekes: http://www.vezess.hu/hir.php?idx=3494
és azt írja a cikk alján: "A statisztikából hiányzik több típus is. Ennek oka, hogy az ADAC statisztikájában csak az évi 10 000 fölötti értékesítést elérő típusok szerepelnek. "

a statisztika mondjuk engem sem érdekelne, mondanám hogy felőlem mindenki másé lepukkanhat, csak az enyém menjen, de a statisztika mutatja meg, hogy mekkora esélyem van arra, hogy ha veszek egy autót, le fog pukkanni.
Előzmény: sixplus (674)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.04 0 0 675
Őszintén szólva én teszek a megbízhatóságra. Az autó legyen szép, kényelmes, legyen elég az ereje arra, amire kell (más topicokban már megkaptam ezekért a szempontokért, hogy olyan vagyok, mint egy nő... :-D). Ha meg gáz van, majdnem minden márkánál van 3-4-5 év garancia manapság + assistance. Azon a koron túl meg minden autónak ugyanúgy lehet vagy nem lehet baja, használattól nagyban függ.
Előzmény: sixplus (674)
sixplus Creative Commons License 2005.11.04 0 0 674

Sziasztok!

Én is használtam suzukit és nem is volt vele semmi baj csak szegényke úgy zörgött, majd szétesett, néhány dolog szét is esett.

6 évig volt bravo-m ami a statisztikák szerint (2001) az év legbegbízhatatlan autók egyike volt, nekem még sem volt vele semmi komoly bajom, pedig véresre hajtottam.

MSMKS! Érdekes, hogy a renaultokról jot hallottál ezt biztos csak tulajok mondták (füllentették), ugyanis ha végig nézed az elmúlt évek adac hibastatiszikáit, ott minden kategóriában a rönó volt a sereghajtó (kivéve clio, ő hátulról a második), az előző megane elnyerte a világ legmegbízhatatlan autója címet, bár szerintem az újabbakkal lényegesen kevesebb a gond. 

Az új swiftekről már kijött a hibalista és nem igazán rövid.

Biztos lesz a c4-el is gond, de itt sem lehet álltalánosítani, elég sokat hallottam már wv tulajok bosszankodásairól és elég sokan térnek át közülük másik márkára.

Szerintem csak japán és európai autók léteznek hibák szempontjábol, meg amerikai, de állítólag az a sereghajtó.

Speibl és Hurvinyek Creative Commons License 2005.11.04 0 0 673

Én még a fikázáshoz nem jutottam el.

Ha egyszer lesz időm, szépen összeszedem, a borzasztó tulajdonságait.

Egyik se komoly, csak egy darabig baszottul idegesített.

 

:)))))))

Előzmény: angel_or_devil (671)
msmks Creative Commons License 2005.11.04 0 0 672
igen...
amúgy nagy baj nem lehet, ha a Focushoz hasonlítják, mert az már valami.
nekem a Focus meg nem jön be annyira, nem hoz lázba.
Előzmény: angel_or_devil (671)
angel_or_devil Creative Commons License 2005.11.04 0 0 671
a C4 ay Peugeout 307 mas ruhaban es mas musyerfallal. Mechanikailag tok ugyan azok. Ez most jo vagy nem, nem tudom, de talan mar megtanultak a 307-n osszerakni az autot. (mellesleg erdemes elgondolkodni azon, hogy a Totalcar nepiteletben kik fikaztak agyon a C4-t, a reszletekben bujik meg az ordog)
Előzmény: msmks (668)
godfrey Creative Commons License 2005.11.03 0 0 670

a motorok nem új keletüek, így ezzel nem lesz gond az 1.6os benzines 5 éves fejlesztés pl.

A dízelek ujabbak de azok is 2 éve pöfögnek más PSA termékekben (lásd Peugeot 307).

Egyébiránt a C4pedig 307 alapú így nem annyira uj mind gondolnád.

 

A francia autokat fujjolokról annyit, nekem 7 éve vannak francia autoim, de müszaki hiba mitatt egyik sem hagyott ott az ut szélén, nem lopták el és egyszer sem keleltt úgy beleülnöm hogy ne jó érzés fogjon el az anyagok és a formaterv miatt.

Az igaz aprobb (és tényleg aprobb) szerelési dolgojk előfordulnak (nyöszörög az ablakemelő, zörög a müszerfal) de ezek is elháríthatók és mondom az hogy egy kellemes megjelenésű autoban ülök és nem egy tucatban nagyon jót tesz a hangulatomnak!

 

Előzmény: msmks (668)
Leadfoot Creative Commons License 2005.11.03 0 0 669
Ez szigorúan szubjektív vélemény: a francia (és olasz) autók egyetlen csavarjába több stílus szorult mint komplett német vagy japán autógyártók egész modellpalettáiba... Ezek mellett elismerem az említett 2 ország gyártóinak erényeit, csak nálam nem ezek az elsődlegesek egy autóban.

Ami a régi Swiftet illeti, én is olyanon tanultam vezetni, és nekem marha kényelmetlen volt. Ha messzebb toltam az ülést a kormánytól, a lábam jól elfért, de fél óra városi vezetés után fájt a karom, mert teljesen ki kellett nyújtanom, hogy elérjem a kormányt. Ha közelebb állítottam az ülést, a karom oké volt, de a térdem folyton a kormányt verdeste...
Előzmény: msmks (668)
msmks Creative Commons License 2005.11.03 0 0 668
nekem van suzukim, golfom, a suzukin tanultam meg vezetni, jó autó. városba.
a golf pedig jó autó, országútra. városba nem való.

a C4-el mi a helyzet? sajna elég új a konstrukció, én nem 1-2 évre venném, mi lesz a helyzet mondjuk 5-6 év múlva? milyen a futómű, váltó, motor élettartama. ki tudja ezt ma még megmondani ? gyanítom, hogy senki.

tetszik a járgány, és megmondom őszintén, a következő a helyzet. túl sokan mondják a környezetemben, hogy ne vegyek francia autót mert megbánom. túl sok helyen olvasom, hogy nagyon esélyes valami rossz darabot kifogni, illetve rendszeresen vannak bosszantó típushibák minden francia modellnél. talán a Renault amiről mostanában jókat hallok, de a Mégane nem tetszik.
valaki azt mondta, hogy sok embert ismer, aki megvette a "megbízható" autót és aztán minden nap savanyú képpel száll be a kocsijába. nekem a C4 biztos nem ilyen lenne, tudnám szeretni még akkor is, ha "lelke" van azaz néha szeszélyes. viszont az asszony nem biztos, hogy így áll a kérdéshez :)

szóval mióta megláttam ezt az autót belülről, egy Toyota Avensis se hoz igazán lázba.

senkinek nincs digitális fényképezője? egy képet szeretnék a 3ajtós C4-ről felnyitott csomagtartóval :)
Kolbi99 Creative Commons License 2005.11.03 0 0 667
Teljesen igazad van, total egyetértek. :)
Előzmény: sixplus (663)
sixplus Creative Commons License 2005.11.02 0 0 666
Ja, bocs az OFF-ért!!!!
Előzmény: sixplus (665)
sixplus Creative Commons License 2005.11.02 0 0 665

Hi!

Nem általánosítók, semmi bajom a dévúval csak azért írtam ezt a márkát, mert valamiért többnyire ezek a tulajok írnak mindenféle hülyeségeket a C4-re. Jelenleg egyik autó márkát sem nézem le, mindegyiknek meg van az előnye és a hátránya, nagyon sok jó autó van ami egyben szar is. Ha lehetne én egy alfát gyúrnék össze egy toyotával. Szerintem az olasz és a franciska autók a legszebbek (ebben a sorrendben), a dévú és az új swift is az olaszok miatt "szépűlt" meg, ja és a seat sem lenne sehol az alfa formatervezője nélkül (szemét áruló da'silva). Egyébként én abszolút nem vagyok citroen fan, de ez az autó számomra szinte tökéletes és nagyon passzentos. Elég sok autót próbáltam, de ebben a kategoriában egyik sem volt hasonló müszakilag.

Előzmény: Flacika (664)
Flacika Creative Commons License 2005.11.02 0 0 664

Egy utolsó (?) OFF. Azért Te se általánosíts. Nekem is volt "dévú"-m, egy Nexia. A Xsarűámmal összehasonlítva erősebb és nyomatékosabb volt (80 vs 75 LE és 127 vs 120 Nm), de többet is fogyasztott. Megbízhatónak megbízható volt, szinte nem is volt vele probléma. Nekem a Xsara is megfelel, mindenesetre ezt valamiért jobban szeretem, mint az előző kocsijaimat. Vajon miért?

 

 

 

 

ON

Előzmény: sixplus (663)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!