Keresés

Részletes keresés

ksly435 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16114
Pedig sokat ott állt amikor Én fotóztam. (18 órakor)
Előzmény: BPI-779 (16112)
Csopakiutca Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16113
Ma a 257-esen nem a KXM-004 volt, hanem a KLN-091
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16112
Én is gondolkodtam egy fotón, csak addig gondolkodtam, addig gondolkodtam, míg elhúzott mellettem :(
Előzmény: ksly435 (16111)
ksly435 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16111

18-32

Előzmény: BPI-779 (16109)
FKU-911 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16110
18-19-el biztos nem mérnek, mert abban nincs mérő.:))
Előzmény: ksly435 (16106)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16109
23: (KNORR) 00-02*, 08-07, 08-10*, 08-11, 08-13, 17-62, 17-77*, 19-72, 19-77, 19-93*
23E: 18-42
35: (KNORR) 02-34*, 02-52*, 02-54*, 03-36*, 16-28*, 16-48*
36: 11-87*, 17-02*, 17-30*, 17-36*, 17-47*, 17-61*, 17-65*, 18-03*, 18-05*
54/55: 05-50, 11-33, FLR-731
66: 05-83*, 11-70*, 18-41*, FLR-722, GAT-206
66E: CDC-805
85E: 08-30
98: 10-08
99: 12-57
119: 12-95
123A: 15-29
136E: 05-41
148: 05-40*, 05-72*, 05-75*, 05-76*, 11-20, 11-23, 11-59*, 19-03*, 19-11*, 19-54*
201E: 18-32 (elől papír, oldalt elől a homloktábla, oldalt hátul papír, hátul semmi)
212: 02-63, 10-57, 13-10
T: CKC-947 (Pesterzsébet felsőnél Boráros tér felé, 10:05), 06-23 (Lágymányosi hídról Boráros tér felé, 10:25)

*: Dél-pesti topiktárs infói
daveszka Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16108
Igen,akarom mondani.xD
Előzmény: BPI-964 (16103)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16107
15: 11-98
Előzmény: EcoLife AP2000 (16105)
ksly435 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16106

A mai mérés buszai:

 

151: 11-28, 11-71, 18-19, 19-29, 19-32, 19-48, 05-46, 05-73, 08-09, R-710, R-711, R-712, R-714, R-717, R-719, R-720, R-721

EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16105

15: 00-38, 07-21, 10-31, 10-58, 12-91, 13-50, 13-54

75: 200, 229, 238

133: 07-11, 07-42, JUX-017

cmexpress Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16104
7: 05-67(ez még nem volt beírva) valamint
G.: 05-43 (233E-ről garba 19.15-kor Etele-Tétényi sarok)
Előzmény: cmexpress (16102)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16103
A 10-27 csak tipp volt, mert őt láttam, hogy szerelik reggel.

"De viszont csak 2 415-ös pörgött egész du."

Akarod mondani 2 412-es.:)
Előzmény: daveszka (16100)
cmexpress Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16102
Ki lehet venni a kérdőjelet a 05-66 mögül. Hazafelé láttam, ő volt ott. Akkor innen ment a pótlás még délelőtt a 36-osra.
03-06 pedig a 18.40-es 254E indulását pótolta, mert 16-38 megadta magát...

36 : 05-66
136E : 05-66
254E: 16-38, 03-06(pótlás)

Volt valami a 103-asokkal is, mert eléggé kitömve 15 perceztek mindkét irányban 18.30-19.30 között. Dugó nem volt, tehát nem emiatt.

Valamint 7E: 17-83

Ui.: A kinglongok ott éjszakáznak, szépen beálltak 3 sorba...
Előzmény: BPI-553 (16087)
Aron_son Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16101

91/291: 07-43, 15-12

160/260: 00-15, 00-26, 08-42, 08-43, 08-44, 08-50, 08-65, 08-75, 08-76, 08-80, 11-94, FKU-919, FKU-921

191: 07-00, 13-88

daveszka Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16100
Igen,I253 akkor csak du volt 131/231---de akkor biztos
O039 is csak pótolt akkor.
De I027(sőt I029 is) forgalomba volt,I227-et pótolta I054 aki Örsön állt szerelőkocsival és 131 táblával.De viszont csak 2 415-ös pörgött egész du.
Előzmény: BPI-964 (16099)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16099
"I253 csak pótolt 45-ösön,mert 131/231 volt."

12-53-at a Kerepesi úton láttam reggel, tehát 131/231-es nem lehetett akkor, max. délután.

"O039 pedig nem 131/231 volt hanem 144."

Akkor reggel ő is pótolt 131/231-esen. Tuti, hogy ott láttam.

"I054 131/231-esen pótolta I227-et:))"

Nem 10-27-et? Nem hiszem, hogy 4 trolis gép lett volna 131/231-esen.
Előzmény: daveszka (16094)
daveszka Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16098
ma:

5.KTK397,400,401,O517
25.O056
31:I701!,833
32:O023,I824,969,U918,922
45.O005,168!,I816
92:i025
104/204:KTK402
121:O672
124:I033,O319
125:O154
130:KLN094,096,O180
131/231:I054,227,253
144:O039
147:O151,JUX018
173:O561,565
176E:O077
196/196A:O462(861 helyett),O846(nem tudom meddig bírta,de 14:30 körül minden lámpánál és megállóban lefulladt):S
220:JUX016(Újpest kp-i tart. lehetett,O604-et pótolta)
225:O334
O604 13:10-kor lerobbanva állt a kp-ban
G:I925 16:43-kor Örs Északnál 32-es vonalán(Árpád híd fele)
daveszka Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16097
Igen,I054 után O322 állt be 131/231-re.
Előzmény: BPI-964 (16093)
daveszka Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16096
O861 196/196A-ról jött,ugyanis helyette 462 állt be:))
Előzmény: .BPO-346. (16080)
daveszka Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16095
Jah,I253 helyett O168 volt 45-ösön du:)))
Előzmény: daveszka (16094)
daveszka Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16094
I523 tényleg durva volt 244-esen:))
I253 csak pótolt 45-ösön,mert 131/231 volt.
I054 131/231-esen pótolta I227-et:))
O039 pedig nem 131/231 volt hanem 144.
Előzmény: BPI-964 (16070)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16093
31: 19-61, 00-29, 00-30, 01-07
45: 19-75, 00-31(169E-s táblákkal a vezetőfülke mellett)
131/231: 12-56, 03-22(cserebusz)
144: 00-43
174: 01-41

Reggel 10-27-et(131/231), délután 15-23-at(244) és 00-43-at(144) is szerelték az Örsön. 15-23 helyett mindez idáig nem jött pótlás, így van egy 15 perces lyuk, mert nem változtattak az eredeti menetrenden.
Előzmény: BPI-964 (16070)
11-88 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16092
46/146: 01-31, 10-30, 10-61
96/296: 00-67, 01-30, 03-11, KTK-392, 393
130: 01-86, 01-87, 03-18
175: 10-62

17-99 és 19-51 is elromlott a 196-oson. 19-51-et megcsinálták, indult tovább. 17-99 pedig előbb le volt robbanva az utcán, utána bejött a végállomásra és ott állt.
BPI-968 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16091

67:      00-59, 01-35, 01-46, 01-48

82TP:  03-16, 04-59, 07-71, 12-92, 19-43

276E:  00-36, 00-64, 00-69, 03-16, 03-20, 10-35, 10-53, 12-58

277:    01-52, 10-59

Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16090
08-41 elég hamar kiállt a forgalmoból, 7:30 körül fordult be a garázsba (kitáblázva 30-asra), a Megyeri híd felől jött :)
Előzmény: .BPO-346. (16080)
BPI-779 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16089
Hogy felétek mindig történik valami. Ma mi volt az 50-esen, hogy megint pótolni kellett...?
Előzmény: BPI-553 (16087)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16088

Kieg.:

118: 03-23, 03-69

134: 03-27, 12-21, JUX-025

137: 03-72, ajtótlan oldalon azonosító nélküli táblás 415-ös(13-57?)

218: 08-37, 08-49, 11-88

237: 08-99

Előzmény: Törölt nick (16086)
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16087

50V: 18-12, 03-03, 03-06, R-735, R-746

93: 15-30, 16-12, 16-65
136E: 05-66 (?), 05-70, 05-71, 05-82, R-737
166
: 12-39, 15-26
182: 15-45, 15-66, 16-31, 16-37, 16-41, 16-49, 02-22, 02-59
183: 13-92
184: 02-50, 02-58
193E: 12-54
198
: 00-47, 01-47, 10-24, 15-63
217: 00-55, 02-62
217E: 06-15
282E/284E: 12-44, 15-21, 15-28, 15-41, 15-49, 16-26, 16-40

T: HLN-323 (12:47-kor a Villanytelepnél a Határ út felé)

-----------------------------------------------------------------------------------

OFF:

Vizsga:

-> 2 db. civis 12 (P-00118 és P-00119)

-> 19 db. KingLong (rendszám nélküliek voltak)

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16086
üdv!
7:BPI-144,BPI-153,BPI-163,BPI-817,BPI-922,BPI-925,BPI-938,BPI-939
7E:BPO-421,BPO-428,BPO-441,BPO-449,BPO-451,BPO-469,BPO-477,BPI-181
11:BPO-701,BPO-705,BPO-712,BPO-740,BPO-752,BPO-753,BPI-362,BPI-508
16/16A/116:BPI-393
39:BPO-792,BPO-796,BPI-399
40E/188E:BPI-200
65:BPI-505
86:FKU-902,FKU-903,FKU-905,FKU-908,FKU-909,FKU-910,FKU-916
105:BPO-520
114:HSJ-466
118:BPO-637,JLA-158
153:BPO-779
160/260:BPO-015,BPO-026,BPO-843,BPO-844,BPO-850,BPO-865,BPO-869,BPO-876
173:BPO-552,BPO-561,,BPO-565,BPO-580,BPO-872,BPI-172,BPI-928,BPI-946
173E:BPO-422,BPO-430,BPO-431,BPO-448,BPO-450,BPO-463,BPI-179,BPI-183
206:BPI-193,BPI-708,FKU-930
218:FKU-917
233E:BPO-543
237:BPO-800
240E:BPI-267
BPO725 Creative Commons License 2009.05.11 0 0 16085

Üdv.:

5:13-84,15-09

22:07-10,07-26,07-50,07-62

29:07-65

57:06-63

90/90A:13-59,13-74,13-77

91:07-15,07-30

102:13-23,13-27

105:15-10,05-20,07-85

139A:11-54

157:12-79

178A:13-09

256:07-37,07-45,07-51,07-60

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!