BPI-779
2009.05.11
0 0
16109
23: (KNORR) 00-02*, 08-07, 08-10*, 08-11, 08-13, 17-62, 17-77*, 19-72, 19-77, 19-93*23E: 18-4235: (KNORR) 02-34*, 02-52*, 02-54*, 03-36*, 16-28*, 16-48*36: 11-87*, 17-02*, 17-30*, 17-36*, 17-47*, 17-61*, 17-65*, 18-03*, 18-05*54/55: 05-50, 11-33, FLR-73166: 05-83*, 11-70*, 18-41*, FLR-722, GAT-20666E: CDC-80585E: 08-3098: 10-0899: 12-57119: 12-95 123A: 15-29136E: 05-41148: 05-40*, 05-72*, 05-75*, 05-76*, 11-20, 11-23, 11-59*, 19-03*, 19-11*, 19-54*201E: 18-32 (elől papír, oldalt elől a homloktábla, oldalt hátul papír, hátul semmi)212: 02-63, 10-57, 13-10 T: CKC-947 (Pesterzsébet felsőnél Boráros tér felé, 10:05), 06-23 (Lágymányosi hídról Boráros tér felé, 10:25) *: Dél-pesti topiktárs infói
ksly435
2009.05.11
0 0
16106
A mai mérés buszai:
151: 11-28, 11-71 , 18-19 , 19-29 , 19-32, 19-48, 05-46 , 05-73, 08-09 , R-710 , R-711, R-712 , R-714 , R-717 , R-719, R-720 , R-721
EcoLife AP2000
2009.05.11
0 0
16105
15: 00-38 , 07-21 , 10-31, 10-58, 12-91 , 13-50 , 13-54
75: 200, 229, 238
133: 07-11 , 07-42, JUX-017
Aron_son
2009.05.11
0 0
16101
91/291: 07-43, 15-12
160/260: 00-15, 00-26, 08-42, 08-43, 08-44, 08-50, 08-65 , 08-75, 08-76 , 08-80, 11-94, FKU-919, FKU-921
191: 07-00, 13-88
daveszka
2009.05.11
0 0
16098
ma: 5.KTK397,400,401,O517 25.O056 31:I701!,833 32:O023,I824,969,U918,922 45.O005,168!,I816 92:i025 104/204:KTK402 121:O672 124:I033,O319 125:O154 130:KLN094,096,O180 131/231:I054,227,253 144:O039 147:O151,JUX018 173:O561,565 176E:O077 196/196A:O462(861 helyett),O846(nem tudom meddig bírta,de 14:30 körül minden lámpánál és megállóban lefulladt):S 220:JUX016(Újpest kp-i tart. lehetett,O604-et pótolta) 225:O334 O604 13:10-kor lerobbanva állt a kp-ban G:I925 16:43-kor Örs Északnál 32-es vonalán(Árpád híd fele)
11-88
2009.05.11
0 0
16092
46/146: 01-31, 10-30, 10-6196/296: 00-67, 01-30, 03-11, KTK-392, 393130: 01-86, 01-87, 03-18175: 10-62 17-99 és 19-51 is elromlott a 196-oson. 19-51-et megcsinálták, indult tovább. 17-99 pedig előbb le volt robbanva az utcán, utána bejött a végállomásra és ott állt.
BPI-968
2009.05.11
0 0
16091
67: 00-59, 01-35, 01-46, 01-48
82TP: 03-16, 04-59, 07-71, 12-92, 19-43
276E: 00-36, 00-64, 00-69, 03-16, 03-20, 10-35, 10-53, 12-58
277: 01-52, 10-59
Dr.V.ker.
2009.05.11
0 0
16088
Kieg.:
118: 03-23, 03-69
134: 03-27, 12-21, JUX-025
137: 03-72, ajtótlan oldalon azonosító nélküli táblás 415-ös(13-57?)
218: 08-37, 08-49, 11-88
237: 08-99
Előzmény: Törölt nick (16086)
BPI-553
2009.05.11
0 0
16087
50V : 18-12, 03-03, 03-06, R-735, R-746
93 : 15-30 , 16-12, 16-65 1 36E : 05-66 (?), 05-70, 05-71, 05-82, R-737166 : 12-39, 15-261 82 : 15-45, 15-66, 16-31, 16-37, 16-41, 16-49 , 02-22, 02-59 183 : 13-92184 : 02-50, 02-58193E : 12-54198 : 00-47, 01-47, 10-24 , 15-63217 : 00-55, 02-62217E : 06-15282E /284E : 12-44, 15-21, 15-28, 15-41, 15-49, 16-26, 16-40
T: HLN-323 (12:47-kor a Villanytelepnél a Határ út felé)
-----------------------------------------------------------------------------------
OFF:
Vizsga :
-> 2 db. civis 12 (P-00118 és P-00119)
-> 19 db. KingLong (rendszám nélküliek voltak)
Törölt nick
2009.05.11
0 0
16086
üdv! 7:BPI-144,BPI-153,BPI-163,BPI-817,BPI-922,BPI-925,BPI-938,BPI-939 7E:BPO-421,BPO-428,BPO-441,BPO-449,BPO-451,BPO-469,BPO-477,BPI-181 11:BPO-701,BPO-705,BPO-712,BPO-740,BPO-752,BPO-753,BPI-362,BPI-508 16/16A/116:BPI-393 39:BPO-792,BPO-796,BPI-399 40E/188E:BPI-200 65:BPI-505 86:FKU-902,FKU-903,FKU-905,FKU-908,FKU-909,FKU-910,FKU-916 105:BPO-520 114:HSJ-466 118:BPO-637,JLA-158 153:BPO-779 160/260:BPO-015,BPO-026,BPO-843,BPO-844,BPO-850,BPO-865,BPO-869,BPO-876 173:BPO-552,BPO-561,,BPO-565,BPO-580,BPO-872,BPI-172,BPI-928,BPI-946 173E:BPO-422,BPO-430,BPO-431,BPO-448,BPO-450,BPO-463,BPI-179,BPI-183 206:BPI-193,BPI-708,FKU-930 218:FKU-917 233E:BPO-543 237:BPO-800 240E:BPI-267
BPO725
2009.05.11
0 0
16085
Üdv.:
5:13-84,15-09
22:07-10,07-26,07-50,07-62
29:07-65
57:06-63
90/90A:13-59,13-74,13-77
91:07-15,07-30
102:13-23,13-27
105:15-10,05-20,07-85
139A:11-54
157:12-79
178A:13-09
256:07-37,07-45,07-51,07-60
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!