Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16195
üdv!
7:BPO-551,BPI-154,BPI-155,BPI-157,BPI-163,BPI-925,BPI-938,BPI-952
7E:BPO-416,BPO-417,BPO-423,BPO-432,BPO-440,BPO-451,BPO-476,BPI-181
11:BPO-515,BPO-735,BPO-740,BPO-755,BPI-383,BPI-506,BPI-508
19-41V:BPI-755,BPI-764,BPI-774
39:BPO-792,BPI-398
86:FKU-901,FKU-909,FKU-910,FKU-914,FKU-915,FKU-916,FKU-921
103:BPI-115
114:HSJ-474,KXM-034
118:BPI-271
149:BPO-749
160/260:BPO-026,BPO-842,BPO-843,BPO-852,BPO-875,BPI-708
173:BPO-552,BPI-139,BPI-928,BPI-946,FJX-189,FJX-233,FJX-235,FKU-932
173E:BPO-427,BPO-433,BPO-451,BPO-454,BPO-472,BPO-476,BPO-483,BPI-729
191:BPI-388
214:KXM-034
206:BPI-192,BPI-193,BPI-194
218:BPI-188
233E:BPI-117,BPI-118,BPI-119,BPI-152,BPI-158
239:BPI-715,BPI-783
240E:BPI-291
Dr.V.ker. Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16194

Maiak:

34/106: 08-01, FKU-923

118: 06-37, 06-44, JLA-159

134: 06-37

137: 03-70, 06-45(vsz)

218: 08-37, 08-79, 11-88, FKU-917

237: 08-91

daveszka Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16193
Ma:

20E:O025,802,I192,KVW967,968,969,970,972,JOX714
25:O090,319,643,I297,JUX017,021
96/296:O188,KTK400
120:O604!(pótlás),634,JUX016v8
104/204:O317,321,340,364,365
125:I014
170:I203,O062,190
196/196A:O007,464,477!,854,863,865,I184,771,X201,U934
220:O310,337,350,604,JUX023,025
231:I052
daveszka Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16192
30-asba minden Óbudás busz éjszakából szerel át?:O
Előzmény: .BPO-346. (16173)
daveszka Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16191
Háát...előfordulhat,ha nagyon későn kezd és nagyon későn végez:))
Előzmény: .BPO-346. (16163)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16190
Nem mondtam, hogy sokat megy. De hivatalból a 44-esen jár ilyenkor a legnagyobb reggeli csúcsban.
Előzmény: 12-56 (16188)
daveszka Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16189
Értem...és honnan jött ő?
Előzmény: 11-88 (16157)
12-56 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16188
jó az lófütty :)
Előzmény: BPI-964 (16186)
EcoLife AP2000 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16187
'95:      10-18' ... nem hiszem :)
Előzmény: BPI-968 (16169)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16186
Rosszul tudod. Kb. 6:18-tól kb. 8:30-ig 44-esen megy 3 kört.
Előzmény: 12-56 (16185)
12-56 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16185
most ezzel mi bajod?
ha jól emlékszek 44/ 6 a tartalék, ami amúgy se megy hivatalból a vonalon...
ez meg amúgyis pótlás :D
Előzmény: GABORBP (16172)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16184
Ezt pótolta a szóló. Amolyan trolibuszpótló-pótló... :P
Előzmény: BPI-964 (16183)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16183
Akkor ma se bírta sokáig.
Előzmény: **BPO-700** (16181)
cmexpress Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16182
A 04-50 pedig a Stadion tarcsi ma...
Előzmény: BPI-964 (16180)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16181

Félreállva.

Előzmény: BPI-964 (16180)
BPI-964 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16180
BPI-943 meg 44-esről. Akkor mindkét vonalról leszedték az Örs tartalékokat.
Előzmény: **BPO-700** (16178)
cmexpress Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16179
05-39 nem kérdőjeles. Reggel én is láttam. Be is írtam:))

Hamarosan megy egy mail...
Előzmény: BPI-553 (16176)
**BPO-700** Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16178

82

 

BPI-943 -> BPO-316 (276E-ről)

BPO-420

BPO-450

lapaj74 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16177
85E : 08-30 , 18-29 , 18-49 , 19-73 , 19-75
BPI-553 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16176

66: 11-70

66E: 05-83

84E/89E/94E-294E: 17-88, 18-42, 18-43, 08-05

93: F01: JGD-732, F02: 15-49, F03: 16-12, F04: 15-63

98: 01-29, 01-60

98E: 01-68, 03-45

99: 15-61, 16-17

123/123A: 02-20

136E: F01: FLR-738, F03: 05-70, F06: 19-57, F07: 05-39 (?), F08: FLR-743, F10: 19-03, F11: 05-74

148: 05-72, 05-75, 19-53

151: 05-60

166: 15-55

182: 15-22, 15-46, 15-56, 16-09, 16-31, 16-41, 16-47, 02-18, 02-22, 02-57, 06-06, HLN-325, HLN-326

183: 02-06, 15-62 (műszakiztató)

184: 15-44, 16-28, 16-50, 02-53, 02-58, 02-59

193E: 15-51

194/199: 02-43, 02-45, 02-46, 02-47, 06-48, 16-66

198: 00-70, 00-95, 01-43, 03-22, 06-57, 15-36, 16-23, 16-24, 16-38

200E: R-744, R-747, R-748

201E/202E: 19-06, 19-03, 09-36, U-940

217: 16-65, 01-59, 02-62

217E: 16-07, 06-18, 06-59

254E: 16-45

266: 12-39, 15-54

282E/284E: 15-19, 15-21, 15-34, 15-38, 15-39, 15-41, 15-44, 15-66, 16-26, 16-32, 03-03, 03-07

lapaj74 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16175
+85 : R - 717

R - 706 85 ön tanulózott .
Előzmény: lapaj74 (16174)
lapaj74 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16174
85 : r - 710 , 711 , 712 , 05-71 ,05-68 , 18-12 , 18-18 , 18-50
.BPO-346. Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16173
30/30A:
F1B: 08-22
F2B: 04-79
F3: 08-23
F4: 04-47
F5B: 04-70
F6: 04-55
F7B: 04-62
F8: 04-43
F9B: 04-50
F10: 04-84
F11: 04-46
F12: 04-78
F13: 17-94
F14B: ???
F21: 17-92
F22: 08-01
F23: 08-76
F24: 08-41
F25: 17-69

122:
F1: 08-51
F2: 08-60
F3: 08-56
F4: 19-62

126/126A:
F1: 03-46
F2: KTK-396
F3: 03-68
F4: 03-41

907: 04-78
914: 08-01; 08-41; 08-76
923: 17-69
GABORBP Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16172
De jó... Ritkább járatot már nem találtak, ahonnan trolit lehet pótolni?
Előzmény: BPI-968 (16170)
1433 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16171

Tegnapi:

 

113: 12-45

150A: 12-13, 12-82

 

Mai:

 

113A: 01-65

251: 14-11

BPI-968 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16170
A 82-es trolipótlón lehetett mert messziről 2 435-öst láttam rajta..
Előzmény: BPI-964 (16168)
BPI-968 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16169

5:        07-27, 07-28, 07-31, 07-51, 13-84, 15-09, 15-12, 15-14, 15-17

22/22E/222:  07-04, 07-08, 07-10, 07-11, 07-43, 07-54

32:      00-23, 08-59, 18-01, 18-07, 19-63, 19-70

67:      00-49, 00-67, 01-37, 01-52

90:      13-56

91:      03-57, 07-15

95:      10-18

112:    13-36

155/156:  02-25, 07-39, 10-63, 14-20, 15-11

168E:  01-39

173:    19-51

173E:  04-71(kipusztult alólam a Stefánia útnál 7:38-kor), 18-45

176E:  00-46, 01-41

178/178A:  02-31, 10-55, 13-37, 13-64, 15-15

190:    13-23, 13-25

233E:  11-51

239:    11-44

276E:  01-83, 10-29, 10-52, 16-33

277:    01-25, 03-32, 10-40

BPI-964 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16168
44:
F1: 18-24
F2: 19-66
F3: FKU-950
F4: 19-98
F5: 17-86
F6: ??? (Valószínűleg nem volt, aki esetleg az Örs tartalékot látja, írja be legyen szíves)
F7: 19-64

244:
F1: 00-22
F2: 18-15
F3: 11-85
F4: 00-01
F5: 19-97
F6: FJX-200

16: 02-02
31: 19-78, 19-86, 00-06
32: 17-99, FKU-922
45: 12-53, 18-26, 19-61, 19-67, 19-96, 00-08, 01-40
46: 01-33
67: 03-20
105: 15-10
131/231: 10-49, 10-59, 01-49, 01-74
144: 10-54, 01-35
174: 00-53, 01-32
276E: 00-77, 01-26, 01-42, 01-44, 03-26
cmexpress Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16167
Maiak:

7 : 04-60
7E:04-39
33E:08-81, 11-97
84E/89E/294E: 08-09, FLR-705
93: 16-13, JGD-732
99: 15-40
103 : 00-28, 04-56, FJX-214, FJX-220, FJX-227, FJX-229, FLR-703, FLR-704
114: KOE-130
136E:05-39, 05-70, FLR-736
148G:19-50
173 : FKU-943
173E:04-37, 04-82
194: 02-45
199: 16-25
213: HSJ-477
2V: 16-30
Előzmény: cmexpress (16166)
cmexpress Creative Commons License 2009.05.13 0 0 16166
Még tegnap:

103(a maradék) : 08-40 , 19-80
254E: 03-02 (a 18.40-es indulást ma is ezüst vitte)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!