Ha kigördülés után eladod akkor igen, de életszerűen majd 5 év után adod el amikor már lesz rajta más hasonló sérülés is. Ha nem javított a karosszériaelem az lehet, hogy rosszabb, mert akkor annyira összetört, hogy cserélni kellett, és akkor már nem csak apró külső sérülésről van szó. De ha már paranoia, akkor egy régen készleten álló utolsó darabnál lehet merészebb javított hibákat is belemagyarázni amiért eddig senki sem vitte el.
2x is rákérdeztem, mikor lesz az átadás. Mindkét esetben délután 4 után-t mondtak.
Erre egyszerű a magyarázat. Kb. 10-kor beviszi az Okmányirodába a papírokat az értékesítő és délután kapja meg a forgalmit, amit aztán 16 óra után átad majd Neked.
Én is azt mondom, nem kell parázni. Szerintem nagyon kicsi az esélye annak, hogy meg volt törve (horpadva).
"Miért tragikus, ha nem látható módón javított?" Mert akkor nem 500ezret buksz rajta, ahogy kigördülsz a szalonból, hanem egyből 800at. Hiába magyaráznád később, hogy nem törted soha. Rámér a kereskedő, és csak a számokat fogja látni. Minden autókereskedő mézes-mázos, ha vásárolni akarsz, de, ha eladni, akkor kritikusok és szemetek. :x
nem tragikus, de amikor el akarod adni a vevo abbol fog kiindulni hogy az auto torve volt. nem tudhatja hogy mennyire, csak azt latja hogy valami miatt fenyezni kellett - eppenseggel el is hiheti hogy csak valami szallitasi kocc az auto ujkorabol, de hiheti azt is hogy romma volt torve az auto - mindenesetre kemeny szazezrekkel kevesebbert tudod csak eladni. gondold el hogy hasznalt autot veszel - van a piacon az adott tipusbol/evjaratbol tobbszaz - mennyit er meg neked a kockazat hogy egy ilyen peldanyt vegyel meg...
Ez a hozzáállás nekem kicsit paranoid, ilyen módon szétszerelhetnéd a teljes autót, légzsákok meglétét ellenőrizve, stb. Miért tragikus, ha nem látható módón javított? 7 évig garanciális, utána minimális értékű, de azalatt biztosan lesz hasonló horpadás tolatás miatt, kőfelverődés, jégeső, faág, gesztenye, stb.
Tudjátok, mi furcsa nekem. Hogy 2x is rákérdeztem, mikor lesz az átadás. Mindkét esetben délután 4 után-t mondtak. Azt hiszem, 5-ig van nyitvatartás, de szerintem a szervizesek már korábban elhúznak haza.....
Gondolom, ekkor már nincs nyitva a szervíz, és ne tudjak valami átvizsgálást kérni?
De már lehet, hogy csak rémeket látok, és képzelődök...
"ha szalnoban állt a kocsi, akkor mikor lett törve?"
szallitas kozben. vagy amikor behoztak zsolnarol a lagermax telepere, utkozben vagy lepakolaskor, vagy amikor elvittek onnan a szalonba, felpakolaskor vagy utkozben (ez esetben vissza is vittek a telepre fenyezni, majd ujra elvittek a szalonba). mindenesetre a szalonban mar ep es egeszseges vagy annak tuno autot adtak at.
na az a bosszantó! ha valami kis törés lenne én ilyenkor árengedménnyel simán elhoznám, persze akkor ha előre megmondják, ha utólag jönnék rá, akkor morcos lennék!
"Mekkora az a rétegvastagság, ami fölött már gyanús a dolog?"
amelyik kiugro egy elemen a tobbihez kepest. nem emlexem mar a mertekegysegre (talan valami mikron?), a ceed-en 60-80 valami volt egyenletesen, ha ezek kozott lett volna egy olyan karosszeriaelem ami 100 folotti, akkor az lett volna az ujrafenyezett. nem volt ilyen... de pld. megmertem anno a vw polo-mat is, annak egyenletesen 110-120 valami korul volt a festekvastagsaga, annal az a normalis, ott egy 150 folotti ertek lett volna gyanus.
oh, nincs neki. Arra gondoltam, hogy megméretem a szalonban a szervízesekkel. Mekkora az a rétegvastagság, ami fölött már gyanús a dolog? Gondolom, ez szabad szemmel nem látható, ezért kérdezem. Vagy guglizzam ki?
megjegyzem, amikor anno en is szep latvanyosan vegigmentem a muszerrel az auton ott a szalonban, eleinte picit kinosan ereztem magam, de aztan eszleltem hogy a szalon dolgozoi szamara eme elfoglaltsagom a legtermeszetesebbnek tunik - valszeg lattak mar ilyet, nem en voltam az elso..
akkor mar bszhatod. elotte menj el a mesterhez, kerd el a festekvastagsagmerojet (mutassa is meg hogy hogyan kell hasznalni), aztan a szalonban szepen latvanyosan menjel vegig az osszes elemen. ha barmit talalsz, akkor meg az auto atvetele _elott_ kerd hogy vagy adjanak engedmenyt tekintettel arra hogy torott multu autot te is csak occsobban tudod majd eladni, vagy ecceruen csak adjanak egy sertetlen autot. ha elkezdenek a gyari technologiaju javitasrol hadovalni, azzal meg nem kell foglalkozni.
Vagy a kereskedő és az importőr között van valamilyen elszámolási taktikázás, nem feltétlenül a kereskedőé az az autó. Vagy a kereskedő és a bank között, mert a kereskedő nem csupán a közvetített hitelért kap jutalékot, de most nehezen törlesztő adósként is lehet ugyanannak a banknak az ügyfele. Nem tudom, csak tippelek.
Naszóval: röviden. Most már úgy érzem, hogy szopatnak. Mind1, nem létfontosságú az autó, van másik. :-)
Egységcsomagot remélem adnak, miért kellene ezt tárgyalni? Nem jár automatikusan az autóhoz (jelen kocsimhoz szó nélkül adták, mellesleg a régivel ezeket úgysem adom le...ellopták...:-))
Bank már megadta a hitelt, hogy utalta is-e (szép, mi?) nemtudom, valszleg utánakéne járni, leszarom.
Miért várnak a járműkísérőlapra??? Ez fura.
Rétegvastagságmérő? Egy szalonautó törött lenne? Nemár!!!!
Csomagtérháló nem volt az autóba, kérjem? EX felszereltséghez JÁR???
Én is szalonautót vettem ezelőtt lassan két éve. Az egész herce-hurca 3 hétig tartott, amiből a bankra várás kb. 3 nap volt. Nekem azt mondták, hogy bombariadó volt az okmányirodába... :x
Amiket meg kell kapnod a forgalmin, és 2 kulcson kívül: - Lepecsételt, aláírt, felmatricázott garancia füzet (14. oldal + utolsó lap) - Ha letárgyaltad, akkor az egységcsomag (izzókészlet, háromszög, elsősegély csomag)
Mi lehet az oka? - Pl. ülnek a pénzeden (és a bank pénzén), és másba forgatják azt. - Nem utalt még a bank. - Tényleg várnak valami papírra.
Amiket érdemes ellenőrizni átvételkor és utána: - Rétegvastagság mérővel végignézni a kocsit. - Leellenőrizni a kerekek nyomását (gyárilag túl vannak fújva) - Megnézni, hogy minden ígért extra benne van-e a kocsiban - Megvan-e a csomagtéri leszorító háló - Beszerezni ceedclub.hu matricát :D