Utólagos bekötés,de a gyári cucc ment bele.Nem lehet diagnosztizálni,de a kályhát úgy tudom lehet.Nagyon egyszerű mert a kályha egy kapcsolt pozitívra elindul,és csinál mindent magától.Nem kell neki üzemanyag pumpa sem.Olyan mint a BW 50-es.Ma is kipróbáltam és elindult rendesen,de amikor begyújt olyan furcsán huhog a kipufogó.mintha nem lenne jó az égés.hol lehet a kályhát megnézetni?
tudnál nekem segíteni abban hogy klíma nélküli cordobában szeretenék vizes állófűtést.Van egy webasto thermo top V-s új kályhám szivattyúval. Megoldható ennek a bekötése?
Szia! De ez utólagos beszerelésű,nem? Akkor nem tudja a BMW diagnosztizálni!?Én szívok most egy X5-el,hidegben rendesen elindul a kazán fel is fűt (Webasto TermoTop),de állófűtés üzemmódban elindul és 3-4mp múlva megáll.Voltak vele a BMW-nél és a befúvómotort dobta ki hibának,persze annak meg kutya baja...
Szeretném a véleményeteket kérni. Az alábbi gondom van.
Kb 2 éve van az autóban állófűtés(bmw 525i,thermo top.T benzin) A kályhát használtan vásároltam,és az első télen semmilyen gond nem volt vele.Most viszont rendszeresen nem nem indul be a fűtés.A kályha hallom hogy elindúl mikor bekapcsolom,de kb 2 percig megy,gondolom próbál begyújtani,majd kiszellőztet és megáll. De van hogy hiba nélkűl üzemel. Mi lehet a gond.
A tökéletesebb begyújtás miatt van,és az izzítógyertyát védi a rácsöppenő hideg üzemanyagtól! A régebbiekben nincs,és sűrűbben is kell izzítóstiftet cserélni.... Ma nem leszek nagyon gépközelben mert javítok,de 31-én nappalos vagyok akkor írj,hogy mizújs....!
Azt a szitát ki lehet húzni a gyertya helyén? Ha anélkül is működik, minek kell oda?Az a baj, hogy olyan szívás a kályhát ki-be szerelgetni, kint meg nem tudom kipróbálni. Mára már ráhagytam, holnap akkor folyt köv, majd mondom a fejleményeket.
Nehéz a táv-gyógyítás,látnom kellene! A VW-nél azt fogják mondani,hogy vegyél új kályhát....,időpont egyeztetés alapján megnézem neked,vagy kiszerel(ed)teted és elküldöd postán.
Előfordulhat,hogy a szitától nem gyújt be,de nekem még akkor is a vezérlő gyanús,hidd el! Próbáld meg szita nélkül indítani!,ha ok akkor meg van a bibi! Lehet még esetleg a lángcső is ludas,de én nem arra gyanakszom mint mondtam.... Írj,ha valamire jutottál! Üdv: balu
Nagy boldogan bele is raktam és most ott tartok, mint mielőtt tönkrement. Tehát elindul a kályha, szivattyú, ventilátor, minden megy, de csak úgy tudom begyújtani, ha a benzincsövet lehúzom indítás előtt.Izzít is, mert dől a füst kifelé a benzincsövön, de nem rögtön. Vmiért nem akar meggyúladni az a kurva benzin a kályhában. Amikor jó, az első egy-két pumpálásra belobban. Mindent akkor csinál, amikor kell másodpercre, lemértem, tehát a vezérlőnek jónak kell lennie. Hibakód sincs, minden működik, de láng az nincs. Ilyenkor mi a rákos rák van?? Egyre tudok még gondolni, hogy az a kis szűrő, ami a gyertya körül van, az el lehet tömődve?
tavaly, amikor evek utan eloszor hasznaltam, olyan fust jott ki belole par hetig, mintha egne az auto:))) aztan ez elmult.. 2003ota van benne, az auto vasarlasakor tettek bele a Volkswagennél (Nemetorszag), van szellozteto es allofutes funkcioja. Minden helyzetben elindul, csak a futesig nem jut el.. gondoltam tipikus hiba, mert tobben is jartak mar igy itt a forumon, es gondoltam ha itthon kivitelezheto a javitaa (pl csak eltomodott valami) akkor nem viszem szervizbe :o))
A vizes Webastonak (Termo Top) van egy jellegzetes "betegsége",a lángcsőben össze gyűlik a lerakodott korom és csak csővel együtt lehetne cserélni,de van rá más megoldás is..... Ez gyári beszerelésű,és elindul magától a hidegben járó motornál is,vagy csak állófűtés funkciója van?? Keress...!
en is a pumpara gyanakodtam, mert eddig mar az elejen kattogott, utanaolvastam a webastonal es ugye a langhoz levego kell es uzemanyag, 50% megvan:) koszonom az otletedet/otleteteket, igy van merre elindulnom!
ez egy vizes webasto thermo top e, egy diesel (1.9TDI) vw new beetle-ben van (2003 ota)! tavaly ilyenkor meg remekul mukodott, azota nem hasznaltam nagyon, most hogy hasznalnam csak az alabb leirt esemenyt produkalja :o)
Először meg kellene nézni, hogy jó-e a pumpa, mert ha pl le van ragadva, a vezérlő csak akkor veszi észre, hogy baj van, amikor érzékeli, hogy nincs láng. Ha a pumpa jó, akkor diagnosztika nélkül a legtöbb, amit tehetsz, hogy az érzékelőket kiméred egyenként ill. az izzítót.
szerntetek, ha az allofutes bekapcsolas utan csak addig jut, hogy megy a ventillatora (nem az autoé, Ő szivja be a levegot), majd ezt a folyamatot csinalja 1.5-2 percig, akkor mi lehet a hiba forrasa, mi lenne a kovetkezo lepes? az uzemanyag pumpa se kattog e sket perc utan lekapcsol az egez, de a kijelz meg vilagit.. akksim uj!
Szia, klímát nem próbáltam még, tudom az szárítja ugyan a levegőt, de abszolút hátulról indul a párásodás az oldalüvegeken. Amikor megvettem 6 éve, már akkor is ezt csinálta, de sosem foglalkoztam komolyabban vele, most valamiért rákattantam és elkezdtem utánaolvasni, meg lehet megcsinálom állófűtéssé...... A szivárgásos szagot ismerem, régen a Golfban többször is előfordult,az egyértelmű lenne, de itt nem érezni.Egyszerűen nem értem, olyan mintha dunsztolódna hátul valami, de nincs semmi nedves dolog és ha kikapcsolom, akkor meg megszűnik.
Kérdéseidre a (kissé késői) válaszok: Bent az "utastérben" egy "megszokható" csendes levegőfújás hang van. Kint meg változó, attól függően, hogy hangtompító van-e ill működési fázis. Menj ki egy autópálya pihenőbe ilyenkor (hidegben) és láthatod, hogy lehet aludni tőle (sőt csak így lehet) a kamionokban. Az alvótérben van elhelyezve (általában jobb ülés alatt/mögött, vagy ágy alatt) és én nem hallottam olyat, hogy valakinek gond lett volna a fűtéstől (igaz a levegőt szárítja). Ha "szivárgás" lenne, akkor hibaérzékelés miatt azonnal leáll, és az égőtér "külső területtel" van érintkezésben. Lehet kívülre szerelni, de nem ajánlott. Gond lehet a doboz szigetelésével és a fűtés hatásfokával is.
Szerintem NE az árat nézd, hanem a BESZERELŐ MŰHELYT!!!! Mi 20-on éve a Fanóékkal javíttatunk/szereltetünk (www.webastoszerviz.hu) Az AIR TOP2000 az kevés az egész furgon fűtésére, mert kb 8m3 amit kifűt (közepes kamionfülkéig). Nem hiszem, hogy csak rossz helyen lehetne a raktérben, de én az ülések valamelyike alá tetetném. Lehet egy vizessel jobban járnál. Ez egy gyári fotó a (száraz) kályha működésről
Szia! Akkor is fenn áll a hiba,ha rákapcsolod a klímát? A kieg.fűtésnek igazából semmi köze nem lenne ehhez a hibajelenséghez,de az elképzelhető,hogy szivárog valamelyik fűtőradiátorod és az csinálhat ilyent! Nincs véletlen "édeskés" szag vagy íz a párásodáskor?
Sziasztok! Kérdésem a következő: másoknál is tapasztalható-e, hogy a hátsó kiegészítő fűtés bekapcsolásakor elkezd párásodni az autó belülről.Akár száraz, akár nedvesebb időben, akár -5 ben akár +10 fokban, ha bekapcsolom, akkor párásodik. A régebbi típusú Sharanom van, manuális rendszerrel. Előre is köszönöm a véleményeteket, segítségeteket! Á
Szia! Eberspacher D4W S vagy SC kazánt ajánlok hozzá,bőven elég ahhoz a kis motorhoz! Utána kellene néznem,hogy milyen a vízköre,és hogy lehet beszerelni a kocsiba! Sz.tem 60eFt csak a kazán,és még egy 60eFt hozzá a szükséges sallangok.... Tehát nem fog csak annyiban megállni,amennyit először leírtál! Digitklímás vagy sem? De hálás dolog,biztos nem bánnád meg!