A segítségetek szeretném kérni azzal kapcsolatban,hogy keeway f-act 50 tipusú robogóm hátulján a kihajtásnál nagyon csörög valami. Van valami ötletetek,hogy mi lehet az?
Van egy keeway hurricane robogó, és az alapjáraton sajnos csavargattam kicsit, előtte kiváló volt, ment mint az atom. Amikor csavargattam még akkor is ment, viszont egy hete kb elkezdett olyat csinálni hogy gázadásnál mintha állna le a motor, amikor elengedem akkor jár tovább, és még alapjáraton is képes leállni. 1-1,5 másodpercekre mintha nem lenne gyújtás. Amikor indulok vele akkor nagyon jól megy egy utcányit kb, utána meg kezd megfulladni. Házilag lehet takarítani a karburátort esetleg, vagy légszűrőt ilyeneket? Illetve mit lenne érdemes megnézni?
Huh mennyit kínlódtam vele, de mindig elfordult. Amúgy a youtubeon megnéztem vagy 5videot, van ahol 0-rol szereli szet es neki nem forog el, ebbol gondoltam akkor nekem sem fog :)
de nem igy lett:)
Koszi megprobalkozok vele, megkerdezem hatha van valakinek.
Egy ember ráül teljes súlyal és húzza a feéket, hogy a kerék ne forogjon el. A másik meg kilazítja a kerékcsavart. Lehet, hogy a kipufogódobot is le kell venni, mert nem férsz az anyához, vagy nem tudod kibillenteni a kereket. Erre pontosan már nem emlékszem.
A variátort vagy egy spéci szerszámmal vagy valami ütvecsavarzóval, lehet az légkulcs vagy elektromos is.
Le lehet fogni a variátor külsü tárcsát egy olajleszedővel, de nem a legjobb megoldás. Elég sérülékeny és nem is biztos, hogy vissza tudod húzni úgy, hogy ne pörögjön le menet közben. Nekem az első robogóm volt Hurricane és én szereltem. Kezdetben nekem sem volt eszközöm, de ha hosszútávon szeretnél robogózni, szerezz be egy ütvecsavarzót 12 vagy 230 volt-ost. Jobban jársz, pikk-pakk leszeded a variátort és a koplungtárcsát is vele.
Tegnap úgy jártam, hogy Keeway Flash robogómmal mentem, majd egyik kereszteződésről a másikra elszállt az indexem. Hiába kapcsolom, se a műszerfalon nem villog se az indexek. Amit találtam biztosítékot mind rendben van és a 4 izzó is. Minden más visszajelző és lámpa hiba nélkül működik. Duda is, pöccre indul távirányítóról is. Kapcsoló ázhatott be valamikor és most adhatta meg magát? Azt még nem szedtem szét. Járt már valaki így? Mi lehet a megoldás?
Nem kell semmit bontani. Elfordítod a kormányt és benyúlsz a lámpa mögé. Van egy gumi, amit le kell húzni a lámpatest végéről. Ha ez lent van, látni fogod magát a foglalatot és kijön az izzóval egyőtt. Azt pontosan nem tudom már, hogy csak el kell tekerni és úgy jön ki, vagy lenyomja egy fém izé mint a kocsikba. Látni fogod.
Bal oldalt fen van egy mobil piktogramm az mi? Ma elkezdet néha-néha felvillanni. Én úgy gondoltam az aksi töltéshez lehet köze. Talán a generátor haldoklik? vagy a szénkefe kopott el benne?
Sziasztok! Tudna valaki segíteni, hogy hogy kell izzót cserélni a hurricane-ban? Az első idomot sem tudom hozzá lebontani... Mármint a gyujtáskapcsoló miatt nem tudom lepattintani.... Valaki le tudná írni a bontás menetét? (Első fényszóró távolságiját kéne cserélni...)
Egy kis segítséget szeretnék kérni Motowell crogen sport az esős úton vagy esőbe lehorkol vagy le is áll mi lehet vele a gond hol ázik be valami ? Nem tudok rájönni hol ázhat be már teljesen le szigetelöszalagoztam a gyújtokábelt meg a fém pipát is de még mindig csinálja.
Matrixom-nál az a jelenség, hogy szépen elsőre beindul alapjárat normális. Mikor elindulok vele kipörög rendesen, majd megtorpan és elmegy az ereje. Lassan gyorsul 45km/h-nál nem megy jobban és repedt fazék hangja van. Karbit kitisztítva cdi, automata szívató, trafó kicserélve egy ugyanilyen robogóból. Hiba úgy jelentkezett, hogy este leraktam semmi baja nem volt, reggel indultam volna vele és már ez fogadott. Kipufogó tömödhetett el vagy hol keressem a hibát?Segítségeteket előre is köszönöm!
Én is így jártam. Falsot szívott a karbinál, cseréltem, minden ok. Hiába a 2 garnitúra felújítókészlet + tömítések még mingig szar volt. Majd gyanakodtam én is a szívatóra, de maga a karbi volt a ludas. 19€ volt egy új komplett automata szívatóval postával. Egy garn. felújítókészlet volt 9€...
Ha hidegen indul könnyen majd befullad az gyakran a szívató hibája. Nekem 2 év után elég lett ebből a katranc automata szívatóból és kicseréltem a karburátort manuális szívatósra. Azóta tavasszal második rúgásra indul és üzembiztos.
Zoli vagyok. Két hete vettem egy Keeway ry6 robogót 2011-es évjárat és 11 ezer km-el.
Segítségre lenne szükségem. Akitől vettem mondta, hogy nehezen indul, ezt betudtam egy benzincsap cserével. Utána jó lett.
Menet közben kicseréltem a membránt mert az is (ki volt nyílva). Most olyan problémám van, hogy hidegen egyből indul, de ahogy kezd bemelegedni
úgy egyre jobban fulladozik. Ha meleg a motor akkor pedig egyre kevesebbnek érzem az alapjáratot és leállna ha nem pörgetném. Ha viszont leáll akkor csak alapjáratig megy