Én utálom, hogy az oldalablakokat lefóliázták. Mások a kritikájukat, és hogy kilássanak a tükörre, lefejtették a felesleges fóliát. Nem lett szebb tőle a jármű.
Hol járunk?
A fóliázásnak is vannak előnyei.
A csúfságon kívül, egyszerre sok nézőpont jelenik meg, a tükör segítségével, majdnem körbe látszik minden, egymásra halmozva.
"lassan forgatják-közbe egy másik emberke figyeli a manométert,hogy mozog a vízoszlop,tökéletes-e a szívás mértéke-és mikor megfelelő akkor a kontraanyát meghúzzák és ebben az állásban rögzítik is" OK! :) Szerintem azt írtad amit én írtam, csak másképp. Nem fix állások vannak, hanem amint írod folyamatosan állítva, és a megfelelő elszívásnál rögzíteni...
Amikor vadi új a motor akkor alkalmazzák a negyedes állást,(ez elég rövid ideig szokott lenni)ezt a differenciál manométeren lehet lemérni és állítják is(normális fentartás mellett)feles állásba mert hamar eldobja a teljesítményt(a manométerbe megugrik a vízszint és villamosan zár,szakítja a vontatást
Ha már kopottabb a motor (ezt is a manométeren-meg az olajfogyasztáson- látni mert nem megfelelő az elszívás mértéke,nincsen minimum 13 vízoszlop milliméter a szívás mértéke)vagy valamelyik hengerpersely alsó gumigyűrűje rossz,átengedi a karterbe a levegőt,kipufogógázt akkor állítják teljes(max)állásba(miután kijavították a hibá(kat)t.Jobb a békesség elvet követik inkább, több helyen alkalmazzák a teljes elszívás állást
A módja,hogy a kontra anyát felengedik,a csavar tetelyén egy nút van,ezt csavarhúzóval lassan forgatják-közbe egy másik emberke figyeli a manométert,hogy mozog a vízoszlop,tökéletes-e a szívás mértéke-és mikor megfelelő akkor a kontraanyát meghúzzák és ebben az állásban rögzítik is .
A képekre adott válaszod megegyezik az én elképzelésemmel.
"Amit bekarikáztál azzal lehet a karterból az elszívást állítani,van negyedes,feles és teljes mértékű"
Az elszívásra adott válaszoddal is egyetértek, de a mondat második részével nem tudok teljesen azonosulni. Nem tudom a beállítás menetét, de szerintem a szabályozásnak folyamatosnak kellene lennie, mert a kopottságtól, és egyéb tényezőktől függően, szerintem ez a fix 3 beállítás nem biztos, hogy megfelelő. Aki tudja mik a beállítás szempontjai, és biztosan tudja a módját, az tegye meg, hogy megosztja velem, velünk!
Nem is vagy annyi ideje mozdonyvezető! :))) 20 év? Hehehe! :))) Na jó, az igaz, hogy vittem el utánad a szemetet Győrben, mert te, csak úgy, az akkori kor szelemének megfelelően, az ablakon nagy ívben akartad kihajítani, de én megkértelek gyűjtsd össze, és ráérő időmben, majd..., majd a "kenyő" elviszi, én már akkor sem hajigáltam ki a mocskot. Pedig akkor még... Nem neked, bárkinek címeztem, csak rosszul írtam a legyen neked is sikerélményedet. Valahogy másként kellett volna megfogalmazni. :(
Tudom, hogy a kérdések nagyon könnyűek, de pont azért, hogy neked is legyen sikerélményed! A középső képen a karikázott valami, az minek van ott, és mit lehet vele "csinálni"?
Öné a legjobb megoldás, mondhatnám, az egyetlen tökéletes, és hibátlan!!! (A gépet azt tudom, hogy találtad meg, de a Szigetvárt, azt nem értem... :))) )