Köszi szépen, az infót, akkor a sárga lámpát szem előtt tartva fogok közlekedni. Lenne egy kicsit jobb idő, és neki feszülnék a problémának, mert csak piszkálja a fantáziámat. Üdv!
Szia! Pontosan ugyanez a gond az én Berlingómmal, bár az enyém 1,6-os benzines, 80 kW-os.
Amikor kigyullad a sárga lámpa, a mutató 1/4-et mutat. Ma tankoltam tele, és a mutató nekifeszül az ütközőnek a maximum fölött. Több éves tapasztalatom, hogy a sárga fény a helyes. Egyébként 60 - 70 km-t el merek menni vele a lámpa meggyulladása után. Laza vagy korrodált elektromos kötésre gyanakszom azért, mert egyszer egy hosszabb (azaz kicsit nagyobb ellenállású) kábellel kötöttem be az akkut, és a mutató úgy kivágott, hogy majdnem letörött.
Itt semmi nem egyszerű... :) Na meg bowden szó láttán kezdek ideges lenni annak álltalában semmi jó vége nem szokott lenni... :) Be fog indulni az örület meg a káosz... :)
Köszönöm az infót mindenkinek szerzői jog ide vagy oda... :)
...szép a segítő szándék , de ilyen képeket nem igazán jó ide felrakni , inkább privátban old meg ... mert előfordulhat hogy nem csak egy ejnye-bejnyét fogsz kapni szerzői jog megsértése miatt ... :-))
...nem lesz egyszerű és gyors... a leghamarabb amit megtudsz tenni hogy a rádiót vagy az "aprópénz" tartót vagy világosabban ami fűtésvezérlés felett van közvetlen azt kiveszed és egy tükör segítségével ráleshetsz a bowdenekre hagy megfelelően működnek-é...
Abszolut nem sértésnek vettem!!! Nem is tudom honnan vetted. Értettem a célzást azt annyi semmi gond. Vagy értem a poént, de nem szeretem! :) Na az más tészta. :D
Tehát akkor még egyszer leírom röviden tömören parasztosan! Akármekkora fordulaton van teljesen mindegy hanem akárhova tekered (szélvédő, előre, vagy előre lehefele, vagy csak le, a holdra a napra mindegy...) :) ugyan úgy fújja a levegetőt nem lehet irányítani. Gondolom a mechanikája eset szét belől valahol vagy kiakadt vagy akármi. Magyarul oda szeretnék roppant gyorsan és egyszerűen eljutni lássam mi van vele. De majd megoldjuk valahogy. Mint írta valaki valaki itt nemrég addig kell próbálgatni még nem sikerül mint itt ameddig írogatok már akár kész is lenne. :D Na igen ha még ideírom meg lehet csinálni akkor királyság van. :) Amire roppant kicsit az esély szóval ha lesz rá időm jobban elbogarászás lesz. :) AZt kész is szuper zöld minden... :)
...nem sértegetésnek szántam az előzőt , de ahogy gondolod ... :-)) de még 1x megkérdezem ... mi a problémád ...akárhová tekered a legnagyobb fokozaton pörög a fűtőventilátorod ...?
15 éve van meg és nemrégen olvasom a fórumot igen akkor is csak keveset mert nem olyan sok időm van rá... :) bár ez nem tudom hogy jön ide mindegy is... :)
Nem azzal van a gond hanem a tekerővel és nem találkoztam még ilyennel itthon legalábbis bár ez nem jelenti azt más nem járt így(más autó meg más tészta)... persze látom vannak terhes dolgok így felejtsük el az egészet és kösz mindent... :)
...ha nem vagyok indiszkrét ..mióta vezetsz citroen-t... mióta olvasod a fórumot ... ? :-))
..a fűtővetillátorral van problémád ...? ha igen akkor már rengetegszer találkozhattál ezzel a problémával és annak megoldásával itt ... és ez nem azt jelenti hogy nem segítünk újra és újra ... :-))
Nem tudom miért tette be 2X ugyanazt na mindegy nem szándékos volt!
Amúgy valaki tudja esetleg hogyan lehet gyorsan javítani a tekerőgombot akár hova tekerem aventillátornak gyakorlatilag sokminden nem változik nagyából ugyan úgy fúj mindenhol. :) Valami abban is oda van bár ez már nem újdonság. :) Ha egyszerűen ki lehetne bontani viszonylag rálesnénk! Tehát tudja valaki a kibontást?
Igen mifelénk stabilizátor rúdnak mondják! :) Kb. 3 vödörrel cseréltünk már! Azt hittem ezt a nagy bakit azért sikerült valamelyst kinőniük azért... :)
Igen mifelénk stabilizátor rúdnak mondják! :) Kb. 3 vödörrel cseréltünk már! Azt hittem ezt a nagy bakit azért sikerült valamelyst kinőniük azért... :)
Tegnap delutan a sot kicsit lemostam a verdarol es reggel Az autoba alig tudtam beulni. ..zarak befagytak. .jobb oldalon nagy nehezen kinyitom az ajtot. ..beinditom. ..lekaparom az ablakokat. ..A sofor ajtot belulrol kinyitom. ..majd becsukom. ..becsuknam. ..ha tudnam!
Nah mondom fa..sza ...nem maradt csukva a zar nem fogott illetve gondolom vizet ert meg tegnap es hat hideg volt.
Ez hajnali 4kor meloba indultam "volna "
Nem volt idom szara..dni impronizaltam. ..belulrol a behuzonal a B oszlop ovcsatjahoz kotoztem meg fogtam egesz uton ...25 km. ..utkozben a meleg levegot az ajtora iranyitottam es mire odaertem engedet nagy nehezen annyit, hogy a zar mar zart es nyitott ...
Berlingo 2005 os
Persze ilyen megtortenik barkivel. ..tanulsag : NE MOSSAL AUTOT HA NINCS GARAZSOD ES EJSZAKARA KEMENY FAGYOK JOHETNEK
Persze van a jegoldo. ..de ugye az eppen most pont nem volt nalam. ..:)))
...egyébként a szokásos ... már elmúlt 9 éves mikor megvettem , múlt hónapban töltötte a 11-egyet de nem mondanád rá az állapota miatt ... a hátsóhíd még nem nyekereg hogy hozzá kellene nyúlni ...a kutyacsontokat cseréltem magam mert valami kopogott a jobb oldalon ...tipikus kutyacsont kopogás ... aztán mégis az egyik motortartó bak volt a bűnös ... ezenkívül csak amit már említettem ...