A 2-es villamos Rudolf trónörökös tere - Keleti pu. között közlekedett.
1927:Átadják az Aréna úton a Váci út - Lehel út szakaszt, a 2-es akkortól közlekdett a Vágány utcáig.
Hogy a 2-es ekkor váltotta-e föl a Pozsonyi úton a 16-ost vagy már korábban, arról nincs adatom.
1932: Megszűnik a Bezerédj - Légszesz utcai vonal, a 2-es ezután Vágány u. - Rókus kórház között közlekedik.
1937: A Margit hídon középre helyezik a vágányokat, és elvágják a Személynök u. - Pozsonyi út összeköttetést. A 2-es ettől kezdve közlekedik Rókus Kórház - Nagymező utca - Kossuth Lajos tér - Személynök utca - Rudolf trónörökös tér útvonalon, a Pozsonyi út - Dráva u. - Vágány u. vonalon pedig a 15-ös.
A 51-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1949-TŐL NAPJAINKIG:
1949.05.02.
Az 51-es autóbuszok Csepel, Szent Imre tér - Pe., Kossuth utca - Kispest., Hunyadi utca - Lehel utca - Kőbánya, Gyömrői út - Sibrik Miklós út - Újköztemető útvonalon közlekedtek.
1950-es évek közepén
Az 51-es autóbuszok Csepel, Szent Imre tér - Pe., Kossuth utca - Kispest., Hunyadi utca - Lehel utca - Kőbánya, Gyömrői út - Vaspálya utca - Pongrác út - Salgótarjáni út útvonalon közlekedtek.
1950-es évek második felében
Az 51-es autóbuszok Csepel, Szent Imre tér és Zalka Máté (Liget) tér között közlekedtek.
1976.04.15.
Az 51-es autóbuszok -- a Vasgyár utcai vasúti átjárónál történő 10-15 perces várakozás megszűntetése miatt -- Csepel, Szent Imre tér - Pe., Kossuth utca - Kispest., Ady Endre út - Kőér utca - Mázsa tér útvonalon közlekedtek.
A 20-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1906-TÓL NAPJAINKIG (1977.):
1906.12.15.
Megnyílt a Simor utcai vonal: Rókus Kórház - Simor (Vajda Péter) utca - Ferencvárosi pályaudvar.
1908.11.28.
A Simor utcai villamosvonalon közlekedő villamoskocsik Nyugati pályaudvar - Nagykörút - Népszínház utca - Simor utca - Népliget - Ferencvárosi pályaudvar útvonalon közlekedtek.
1910.
A Simor utcai villamosvonal 20-as jelzést kapott.
1920-as években
A 20-as villamosok Ferencvárosi pályaudvar - Delej utca - Népszínház utca - Rókus Kórház útvonalon közlekedtek.
1930-as években
A 20-as villamosok Ferenc körút és Rókus Kórház között közlekedtek.
1944.09.26.
A 20-as villamosok - szükség szerint - Ferencvárosi pályaudvar és Népliget között közlekedtek.
1944.12.
A 20-es villamosok közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.
1945.07.24.
A 20A jelzésű villamosok Népliget és Sertésvágóhíd között közlekedtek.
1946.05.10.
A 20-as villamosok Orczy tér - Népliget - Sertésvágóhíd útvonalon közlekedtek.
1946.06.17.
~ A 20-as villamosok - A Simor (Vajda Péter) utcai ipari vágány építése miatt - Népliget és Sertésvágóhíd között közlekedtek;
~ A 20A jelzésű villamosjárat megszűnt.
1946.11.17.
A 20-as villamosok ismét Orczy tér - Népliget - Sertésvágóhíd útvonalon közlekedtek.
1948.11.07.
A 20-as villamosok Orczy tér és Közvágóhíd között közlekedtek.
1951.
A 20-as villamosjárat megszűnt.
1952.11.22.
A 20-as villamosok Ferenc körút - Mester utca - Népliget útvonalon közlekedtek.
1953.
~ A 20-as villamosok Ferenc körút és Pe., Szabótelep között közlekedtek;
~ A 20A jelzésű villamosok Ferenc körút és Gubacsi úti vasúti híd között közlekedtek.
1954.12.31.
A 20A jelzésű villamosok Ferenc körút és Koppány utca között közlekedtek.
1956.
A 20-as és a 20A jelzésű villamosjárat megszűnt.
?
A 20A jelzésű villamosok Ferenc körút és Népliget között közlekedtek.
1962.
~ A 20-as villamosok Ferenc körút és Golgota utca között közlekedtek,
~ A 20A jelzésű villamosjárat megszűnt.
1970.10.15.
~ A 20-as villamosok Ferenc körút és GANZ MÁVAG között közlekedtek;
~A 20A jelzésű villamosok Ferenc körút és Népliget között közlekedtek.
A 2-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1911-TŐL NAPJAINKIG:
1911.12.04.
A 2-es villamosok Szabadság tér - Klauzál tér - Népszínház utca - Tisza Kálmán tér útvonalon közlekedtek.
1912.09.16.
A 2-es villamosok Szabadság tér - Tisza Kálmán tér - Légszesz utca - Keleti pályaudvar útvonalon közlekedtek.
1920-as években
A 2-es villamosok Vágány utca - Dózsa György út - Pozsonyi út - Szent István körút - Bajcsy Zsilinszky út - Nagymező utca - Klauzál utca - Rókus Kórház - Bezerédi utca - Keleti pályaudvar útvonalon közlekedtek.
1930-as években
A 2-es villamosok Rókus Kórház - Nagymező utca - Kossuth Lajos tér - Személynök utca - Rudolf trónörökös tér útvonalon közlekedtek.
1942.12.14.
A 2-es villamosok Jászai Mari tér és Eskü (Március 15.) tér között közlekedtek.
/Korábban 16A jelzéssel közlekedtek a villamosok./
1944.09.26.
A 2-es villamosok közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.
1945.08.26.
A 2-es villamosok Jászai Mari tér - Akadémia utca - Eötvös tér útvonalon közlekedtek.
1946.01.12.
A 2-es villamosok - a Kossuth híd megnyitása miatt - Kossuth Lajos tér és Eötvös tér között közlekedtek.
1946.02.15.
A 2-es villamosok - a viadukt újjáépítése után - Kossuth Lajos tér és Petőfi tér között közlekedtek.
1946.10.14.
A 2-es villamosok Kossuth Lajos tér - pesti Dunapart - Kálvin tér útvonalon közlekedtek.
1948.08.01.
A 2-es villamosok - a Margit híd teljes szélességében történő átadása után - Jászai Mari tér és Kálvin tér között közlekedtek.
1949.07.23.
A 2-es villamosok Jászai Mari tér - pesti Dunapart - Dimitrov (Fővám) tér útvonalon közlekedtek.
1949.09.29.
A 2-es villamosok a lánchíd alatti alagúton át közlekedtek.
1951.04.30.
A 2-es villamosok Jászai Mari tér - Fővám tér - Boráros tér útvonalon közlekedtek.
1973.11.14.
~ A 2-es villamosok Jászai Mari tér és Közvágóhíd között közlekedtek;
~ A 2A jelzésű villamosok Jászai Mari tér és Boráros tér között közlekedtek.
A 89-ES VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1940-ES ÉVEKTŐL NAPJAINKIG:
1940-es években
A 89-es villamos SKözvágóhíd és Eskű tér között közlekedett.
/Korábban ezen az útvonalakon 88A jelzéssel közlekedett a villamos./
1944.12.
A 89-es villamos közlekedése - Budapest ostroma miatt - leállt.
1946.05.13.
A 89-es villamos Közvágóhíd - Boráros tér - Közraktár utca - Lónyai utca - Tolbuchin (Vámház) körút - Ferenc József rakpart - Petőfi tér útvonalon közlekedett.
1946.08.20.
A 89-es villamos Közvágóhíd - Boráros tér - Közraktár utca - Lónyai utca - Kálvin tér útvonalon közlekedett.
1949.07.23.
A 89-es villamos Közvágóhíd - Boráros tér - Közraktár utca - Lónyai utca - Kálvin tér - Kiskörút - Madách Imre tér útvonalon közlekedett.