Párját 4061-est tennap az 1esen lokalizáltam, a 3as többi tagjának számát nem láttam, csak erre figyeltem fel.
Hétvégén meg síncsiszolás lesz Gyöngye-Hüvi között, fószer ma tájékoztatta mikrofonban a T. Utasokat (hangja egyébként kísértetiesen emlékeztetett Palik Lászlóra, majdnem egy-az-egyben).
Nem tudom volt-e már, de 4095 sem 4065-tel van már (ha igen, bocsi).
Megnéztem a 41-est. Kelenvölgynél a visszafogóváltó eddig is ott volt? Mert ha igen, akkor értem, miért vágták ketté a vonalat. Viszont azt nem értem, hogy miért mindig 50 méterrel a megálló (Bf. elágazás) után adja át a botot a másik vezetőnek? Miért nem úgy szervezték, hogy legalább az egyik villamos a megállóban álljon, mikor átadják. Így elég rossz, mert elindulunk Elágazástól, aztán rögtön megállunk, és kiszáll a vezető átadni a stafétabotot. Egyébként az egyik villamos Batyi-Kelenvölgy között Kelenvölgy-Kamaraerdő oldaltáblákkal közlekedett az egyik kocsiban :) Egyébként azoknak nagyon jó, akik a 41A-n vannak, mert vezetnek 15 percet, majd pihennek ugyanannyit :)
Sima 41-esen elég laza vezetőnk volt, 20-nál kevesebbel nem mentünk gyökirányú váltón, volt olyan is, hogy 30-35-tel mentünk át a váltón úgy, hogy azt föl is kellett vágni :)
Ohh miért gondolom azt, hogy a 4072-4073 és 4128-4129 pár is hamarossan összeáll? :) A 4026-4027 miért is érdekes? (Azon kívül, hogy ma kiálláskor utaztam rajta, és meglepetésemre a Moszkván valami ilyesmit hallottam: "Felhívjuk utasaink figyelmét, hogy a villamos a 61-es vonalon Móricz Zs. körtér végállomásig közlekedik. A következő megálló a Délipályaudvar...." 4160-t is láttam, biztos azért vitték oda, hogy szegény 4002 ne unatkozzon :)
Ja, ezt én is észrevettem, szoktam a 2-es villamossal járni (de ez nem egy régi dolog, és még nem is mindegyik szerelvényen van, vagy már igen?). A Kátrák műtyúkján sok mindent meg kellene birizgálni: a volume és az equalizer után a tone gombot is meg kéne kicsit tekergetni... :-/
Ma néztem nagyot, amikor Janinál a hurok közepén állt egy villamos 118-as oldaltáblákkal, aztán amikor a fronttáblákat áttekerte (szenvedett vele eleget, a viszonylatszámot nem is bírta, csak félig áttekerni, állandóan be akart akadni a szalag), akkor már gyanús volt, hogy itt valami nem stimmel, aztán kiderült, hogy hétköznapi menetrenddel járnak. :))
Egyébként ahol eddig használta, ott most is van határozott névelő, csak még nagyobb szünettel, hogy a névelő utáni kisebb legyen. A KCSV-ken már teljesen kihagyták a határozott névelőket, egyedül az első megálló szöveg előtt van. Pl.
Az első megálló Szalay utca. Következő megálló Kossuth Lajos tér.