Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
nekem 2 hónapja mikor cserélték a vezérlést olajat, szűrőket, (akkor vettem a kocsit) kifogyott a fap... 30e forintért hozott bele a szerelő 1 litert (ebben benne volt a meló ára is) kb 1.5 órát szerencsétlenkedtek vele még bele töltötték. nem tudom honnan vette pontosan neten 10e körül néztem a leg olcsóbbat.
Köszi a segítséget, közbe ezt találtam neten... megnyugodtam
mielőtt töltöttem az akkut, folyamatosan 14.7 volt amit láttam menet közben, feltöltött akkunál 12.3 néha fékezéskor vagy este álló helyben 14.5... az aksira azért ráméretek, mert gyanús hogy kellene vele foglalkozni.
A feszültség szabályzó autonóm, nem a fedélzeti számítógép végzi ezt a feladatot. Egyszerűen töltsd fel néha az akkut, mert ez a 3-4km nem elég a töltésre. Esetleg az akku állapotát méresd ki valakivel (terheléses méréssel).
Sziasztok. 2013 as 5008 1.6 ehdi kérdésem lenne. Szivargyújtóba dugott mérőm neha 12.4voltot mutat miközben autokázok. 3-4 kmes szakaszokon használom jelenleg a kocsit ezt naponta 2x3x megteszem. Kb 10 literes fogyasztásom van, kijelzőm nem üzemel mert a fejegység javítás alatt van... Elképzelhető hogy a BSI szabalyozza a töltést, es neha el veszi azt majd vissza kapcsolja, vagy valamim meg fog halni? Ha valaki hozzáértő tudja mi lehet nagyon örülnék ha megosztaná velem. Hétvégén töltöttem az aksimat. Indítás előtt gyujtaskor hidegben ugyan ez a mérő 11.2 voltig vissza esik. Majd ha minden elektronika befejezte a dolgat 12v ra megy fel es pöcc röff indít... Ez az első "okos" autóm... Segítsetek
2014 es 5008 as, van a birtokomban, fél éve a középső kijelző panelem találom szerüen működik. A legújabb diagnózis, hogy a rádió egységet kellene cserélni. Ismer valaki Budapesten egy szerelőt aki érdemben hozzátud nyúlni.
Javaslatom: ha hozzáférsz, az öntözőrendszerben használatos spray fejekhez illeszkedő vékony cső nekem megoldást jelentett. Elég rugalmas , könnyen tágítható kúpos fogóval, ha a napsütést és a téli fagyot bírja, akkor itt is jó lesz pár évig.
Eltört az első ablakmosó csövem (a motorháztető felé menő, a hajlatnál). Ez egy merev gégecső, nem rugalmas gumi mint a megszokott csövek! Most agyalható, hogy hogyan hozom majd össze őket?!
Üdv! Peugeot 5008 2010-es 1.6 benzin 154LE-ben hol a pontos helye a hűtő ventilátor relének. Beindítás után azonnal bekapcsol és nem áll le... Ellenőrizni szeretném. Előre is köszönöm!
Igen, ez így elsőre jól hangzik. De elég sokat lehet olvasni az akku fel és lekapcsolás körüli teendókról, így pl a mérés is legalább 10 perces kellene legyen (kézremegés nélkül, ) mert ekkor bootol, amit ha jól értem nem tanácsos megszakítani. És végeredményként látnám, hogy boot alatt mennyit fogyaszt.. Teljesen off, de van a feleségemnek egy Merci A osztály 1.7D, 2001-es, aminek 5 éve szintén akku merülési gondjai voltak, ott a szakinak annyira sikerült megmérnie és játszadoznia a nyugalmi áram felvétellel, hogy a motorvezérlés elfelejtette az indításgátló adatait, így nem lehetett indítani az autót. A gk értékének elég jelentős hányadába került a malőr helyrehozása, és azóta is kb 2 hét alatt lemerül.(És a mérés szerint indokolatlanul. Az akksi is cserélve volt, lekötve meg nem merült.) Így kevésbé vagyok lelkes az 5008-as nyugalmi áramának mérésével.
Hétvégén voltam Peugeot szalonba, nagyon megtetszett az 5008, vásárlás előtt állok de elbizonytalanodtam.
Benzinest szeretnék, de nem lehet csak 1,2 litereset (talán 130 LE) rendelni. Az 1,2 literes motorról sok rosszat hallok, pl: hamar elhasználódik, min. 1,6-at kell venni stb...
Családi autónak venném 15.000 km/évi futással.
Van valakinek tapasztalata 1,2-es benzines motorral? Tényleg rosszak?
Tempomattos gyorsítákor (pl: 110-ről, 130-ra) nem dobálja ki? Ha szokta, akkor már kuplungos is lehet és akkor már úgy is szét kellesz szedni (mehet a kettőstömegű is). :)
A km is indokolhatja /ná/ most 170e km körül járok , nem tudom mennyi a valós.....bár azt olvastam több helyen , hogy ezekben a z autókban nem ritka 250-270 e km-s futásteljesítménye a kettős tömegűnek.
Persze függ a használattól is, városi kocsiban hamarabb fekszik meg , mint az autópályásban. Egyenlőre csendben van, nem hallok semmi rendellenes zörgést, csattogást, rángatás nélkül fut.
A mászereddel lépj sorba és mérheted a nyugalmi áramfelvételét a kocsinak (persze a kocsi lezárása után várjál legalább 5 percet, hogy minden biztosan elmenjen aludni).
Az amit írtál, az szerintem teljesen normális feszültségesés.
Arról van esetleg valakinek tapasztalata, hogyha 1 hétig áll lezárva az autó (Peugeot 5008 Style 1.6HDI, 2012 év végi gyártású, semmi extra nincs benne), akkor az akkufeszültség kb mennyit csökken? (Mennyit merül magától?)
Az enyémben elvileg fél éves akksi van. A nyáron cseréltem újra, pont olyanra amilyen gyárilag benne volt. Az előző=első akksi 8.5 évet bírt (+ amennyit előtte a kereskedésben állt ..) Most egy hét alatt 12.4 V-ról 12.22 V-ra esett a fesz. (Ez mindenféle bizonytalan eredetű akksi táblázatok szerint kb 25% -nyi kisülés.) Ez normális? Mondjuk eddig sosem mértem...
Van egy érdekes/furcsa jelenség az autómon, indításkor. Az egyik indításnál teljesen simán , rezzenéstelenül beindul a motor , máskor pedig megrázkódik az autó, persze ilyenkor is pöcc-röffre indul.
A körülmények közel ugyanazok, garázsban alszik a gép, szinte egyforma hőmérsékleten van .
Köszönöm a TPMS választ. Későn olvastam. A link már elavult. Egyébként téli szetthez klónozással oldották volna meg gumisnál, de Alcar kiolvasó 4-ből 1-et nem tudott olvasni.