5:KTK396 20E:O841,858,860,876(pótlás),I192,KVW967,969,970,972,JOX714,KWZ217,KWY462,464,KTK400 25:O090,319,334,643,I629,JUX014,025 104/204:O315!,317,321,340,349,364,637,I264,KTK391,395 120:JLA158,O634,649,656,JUX022 121:O040,672 147:JUX018 170:JUX017,O188,328,654! 220:O313,315!,350,363,365,JUX023 G:O436! 15:48-kor a Rózsa utca és Árpád út kereszteződésénél Káp felől ment Palota fele 173E kijelzővel:))
Vészajtónyitás: semmi extra, második ajtónál a kis takarólemezt kiszedve kézzel benyomtam a vésznyitót. Persze a megállóban egyből szálltak volna fel, pedig több perce látták, hogy nem stimmel valami és a sofőr szenved a műszerfali ajtónyitással.
"183*: 02-06 -> 00-63 (pótlás: 15-46) *02-06-ot reggel haza kellett vontatni. 15-46 pótolta. 00-63 lett a cserekocsi."
Más is pótolta. Mire odaértem, a kocsi már nem volt ott, de a homokkal felszórt aszfalt és olajtócsák utaltak a problémára. 9:12 és 9:42-es indulásokat csináltam. Utána beficcent a 266 és 166 pótlás, egyszerre két kocsi két végén (Ferihegy 01-10: önindító; Imreközpont: 16-64) megadta magát. Gubán kellett váltanunk Mesgye helyett a folyamatos pótlás miatt.
Reggel Alacska helyett 181-en kellett pörögni. Harmadik körben a kocsim gondolt egyet és az első megállónál nem tudtam az ajtókat nyitni (csak vésznyitóval *), úgyhogy a buszpótló busz csatlakozott Aszódinál a szintén ajtóhibás 412-eshez.
* 30-ból 29-nek leesett a buszon és megállóban, hogy valami nem stimmel, egy hölgy viszont azt gondolta dörömböléssel majd kinyílik - jellemző. :)
F1: 03-73 F2: 03-11 F3: 03-47 F4: 12-03 F5: 00-61 F6: délelőtt nem tudom ki volt, délután egy körre 06-72, majd 00-53 jött ki rá. F11: KTK-392 F12: KTK-403