Azért a teljes nyugalom akkor lessz, ha napokig nem lessz hiba. A fene gondolta, hogy egy rossz csatlakoztatás szórakozik.
Most jön a hátsó kábelköteg. Toldva-foldva van. Gányolás, és valahol zárlat van. Ha beteszem a hátsó ablalktörlő relét és rákapcsolok azonnal eldurran a bizti. A biztosítéktábla is volt ám piszkálva. A motor rá sincs kötve, valahol máshol zárlatos. Csak hideg van a kárpit megbontásához. Majd tavasszal játszok.
Figyelemmel kísértem végig a küzdelmed, nekem is kicsit sokat fogyaszt a gép, hátha ugyan az a gondunk, de nekem sajnos/szerencsére nincs lambda hibakód. Szóval marad a keresgélést. Remélem megoldódott minden gondod ezzel.
Mentem kb4 km-ert. Eddig 1-2 km után hibakód volt. Most nem. De eddig nem is volt kapcsolat az ecu-val. Lámpával belevilágítva láttam meg a becsúszott érintkezőt. Kimértem, az volt az egyik lambdavezeték csatlakozóé. A szonda két fehér vezetéke közt 3 ohm volt az ellenállás. Ma éjjel dolgozom, holnap újra ránézek, lett-e hibakód az út alatt. Mindenesetre, most nem volt a kipufogó gáz olyan büdös mint szokott. Van egy nagyon jó állapotú Bosch szondám, az lessz a végső benne.
Megvan a hiba! Az ecu csatlakozóban a 26-os láb, amin a jelet kapja a lambdától. be volt csúszva, és 90 fokkal elfordulva. Ezért hiába tettem bele akár mennyi szondát, mert nem volt kontakt.
Köszönömindenkinek a segítséget!!!! Ha valami bibi jelentkezik jelzem. Mégegyszer köszönöm.
Most a párás hidegben ez normális. Az égéstermékek látatóvá válnak a levegőben a páracseppekre lecsapódván. Induláskor erősebben látszik, folyóparton, ködben úgyszintén.
De ha kormos, vagy fekete a kipufogás, az baj. Ha gond ez neked, gurulj be egy zöldkártyáshoz, az megméri.
Általában napi 2x12km-t megyek az autóval. A helyzet az, hogy nem múlik el a kipufogó gőzölgése még akkor se amikor megérkezem a munkahelyemre 12km után. pedig a víz kb 4km után 90 fokon van. Ez normális?
,,Tömìtésnél valahol falsot szìvna, amit a map szenzor màr nem érzékel?,, Meleg motornal (spray) fujd le a sivô čatlakozaokat ha valtozik a fordulat akor ot siv falot."
Felicia be kôtei rajzon meg talalod a sonda vezetekeket. A vezeteket a čati e sonda kôzôt mem sabad toldani forastani e javitani. En javitotan forastotam de alig akarta meg tartani a forasta ojan peci aňag az a vezetek.
Lefordítottam :). Szóval nem szabàlyoz. De ez akàr vezeték szakadàs is lehet a lambda és a computer közôtt. Azt tudod a csatlakozó melyik làbàra kell mennie a jelnek, vagy bontsam le a kàbelköteget?
,,Tömìtésnél valahol falsot szìvna, amit a map szenzor màr nem érzékel?,, Meleg motornal (spray) fujd le a sivô čatlakozaokat ha valtozik a fordulat akor ot siv falot.
Van még egy bàr bontott, de elvileg jó szondàm, azt is kipròbàlom. Nem akarok feleslegesen dràga szondàt venni. Dús a keverék az tuti, mert 10 liter az brutàlisan sok 100 km-en. Minden szondànàl ugyan az írja - input open 05-00- nekem ez csak annyit jelent, hogy a szonda bemenet nyitva. Semmi màst.
Az a furcsa, hogy nagyon hangos gyorsítàsnàl a szìvóhang, mintha sportszûrô lenne benne. Tömìtésnél valahol falsot szìvna, amit a map szenzor màr nem érzékel?
Szlovàkia melyik részén laksz? Ha nem boldogulnak vele itt a szakik, lehet inkàbb megkeresnélek, egy javítàsra :) Évente így kb 300 liter benzinem megy kàrba...