Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3370
Egy kicsit "gyanús" a dolog,hogy-hogy nem kell neki ü.z.pumpa???
A huhugást mindig csinálja vagy csak egy darabig? Most akkor milyen kazán is ez pontosan?
Előzmény: pet520 (3362)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3369
Szia!
Szerintem igen,az akkor nem olyan 'bonyolult'!
A szivattyúra a víz vagy az üzemanyagra gondoltál?
Előzmény: samplermagic (3361)
95xf Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3368
Mindenkinek jó kályhás boldog új évet kívánok:D

És nem elfelejteni legalább havonta egyszer elindítani nyáron az állófűtést!
xmbela Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3367
Ez úgy volt bekötve,hogy elindította a komplett digitpanelt.
Valamint amit nem régen adtam el egy autóval együtt az is. ;-)
Előzmény: GalloG (3363)
Csáki79 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3366
Szia!

Nekem is egy digitklímás autóm van, valamennyire szerencsém van vele, mert elö van készítve állófűtés támogatására. Nekem annyi volt a dolgom hogy egy 5 lábú relével a ventilátor egyébként gyujtásárámát állandóra kell kapcsolni, és a klímavezérlönek az egyik lábára 12 V-ot kell kapcsolni, és máris indul a digitklíma az elözö beállításokkal. Nekem azért volt erre szükség, mert a ventilátor nem 4 fokozatú volt, hanem egy tirisztoros v. tranzisztoros vezérlésű többfokozatú (7) végfok. Neked is meg kellene nézni, hogy milyen elötétellenállásod van. Ha csak sima 4 fokozatú, akkor egy teljesítményellenállás van sorba bekötve a motor elé, és attól függ a fordulatszám, melyik lábára kötsz rá 12 V-ot. ...de ha fokozatmentes, akkor mindenképp indittasd el a klímavezérlöt. Elvileg a klímát nem szabadna elindítani, mert az csak járó motor mellett kell hogy müködjön. Nem tudom, milyen autód van, mennyire inteligens a klímavezérlöd. A neten keresgettem eleget én is mire rátaláltam a sajátom bekötésére, lehet a te autódénak is van ilyen funkciója. Járj utána, hátha.
Előzmény: GalloG (3363)
kazi30 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3365
Szerintem nem szükséges a digitklímát is elindítani, mert mindenképp az autó leállítása előtt kell beállítani, hogy meleget fújjon, meg azt is, hogy hova fújja, mikor elindul a fűtés. Így kikapcsolt klímával is úgy fog működni, ahogy hagytad utoljára. Ha meg elfelejted melegre állítani, mikor kiszállsz, akkor hiába indul el a digit klíma a fűtéssel együtt. Mondjuk egy dolog miatt mégis érdemes lenne. A ventilátor fordulatát a klímán keresztül be tudnád állítani. A klíma elindítása nélkül vagy max fordulaton menne a venti vagy kellene egy előtét ellenállás. Azért próbáld ki, hogy egy pozitívval tényleg el tudod-e indítani a klímát! A sima ventilátoros megoldásnál pedig mindkét vezetéket célszerű megszakítani külön relével.
Előzmény: GalloG (3363)
kazi30 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3364
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, a tisztítás megoldotta a problémát. Igazából nem is a szita volt koszos, hanem az a kis kamra, ahova benyúlik. Meg van egy járat oldalra a benzin becsatlakozástól az égéstér felé, az is el volt tömődve. Az O-gyűrűk jó állapotban voltak, így össze is tudtam rakni egyből. Összerakás után egyből indult, remélem most már nem lesz vele gond. Köszi a segítséget!
Előzmény: balu.maci104 (3356)
GalloG Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3363
Hali mindenki!

Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz:

ThermoTop C dízel kályhát tennék a kocsimba (de talán ez nem is fontos most), meg is van minden hozzá. A kérdés az lenne, hogy digit. klíma esetén milyen bekötést javasoltok a ventilátor részen? Kapcsolja be a komplett klímát, és az a beállított dolgokat majd megoldja maga, vagy csak a ventilátort kapcsoljam a kályhával, viszont ekkor nem vagyok befolyással a hideg-meleg állítóra és a befúvás irányára sem.

Ha az egész panel mehet, akkor ez egy régi Citroën, így nem buszos/bonyolult a klímapanel. Simán adok rá betápot, és mindent csinál maga. Elvileg annyit kell tennem, hogy a klíma kompresszort tiltom kályha esetén, hogy álltában ne kapcsolgassa azt a klímapanel (álló motorral ugye, plusz fogyasztja a villanyt is feleslegesen).
pet520 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3362
Utólagos bekötés,de a gyári cucc ment bele.Nem lehet diagnosztizálni,de a kályhát úgy tudom lehet.Nagyon egyszerű mert a kályha egy kapcsolt pozitívra elindul,és csinál mindent magától.Nem kell neki üzemanyag pumpa sem.Olyan mint a BW 50-es.Ma is kipróbáltam és elindult rendesen,de amikor begyújt olyan furcsán huhog a kipufogó.mintha nem lenne jó az égés.hol lehet a kályhát megnézetni?
samplermagic Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3361
tudnál nekem segíteni abban hogy klíma nélküli cordobában szeretenék vizes állófűtést.Van egy webasto thermo top V-s új kályhám szivattyúval. Megoldható ennek a bekötése?
Előzmény: balu.maci104 (3360)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3360
Szia!
De ez utólagos beszerelésű,nem? Akkor nem tudja a BMW diagnosztizálni!?Én szívok most egy X5-el,hidegben rendesen elindul a kazán fel is fűt (Webasto TermoTop),de állófűtés üzemmódban elindul és 3-4mp múlva megáll.Voltak vele a BMW-nél és a befúvómotort dobta ki hibának,persze annak meg kutya baja...
Előzmény: Törölt nick (3359)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3359
Olvastasd ki a hibákat belőle bmw kódkiolvasóval,mert a webasto program nem olvassa,csak a gyári bmw.Ott pontosan kiirja agép mia baj
Előzmény: pet520 (3358)
pet520 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3358


Sziasztok

Szeretném a véleményeteket kérni. Az alábbi gondom van.

Kb 2 éve van az autóban állófűtés(bmw 525i,thermo top.T benzin) A kályhát használtan vásároltam,és az első télen semmilyen gond nem volt vele.Most viszont rendszeresen nem nem indul be a fűtés.A kályha hallom hogy elindúl mikor bekapcsolom,de kb 2 percig megy,gondolom próbál begyújtani,majd kiszellőztet és megáll. De van hogy hiba nélkűl üzemel.
Mi lehet a gond.
kazi30 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3357
OK, kösz. Most szedem szét, majd írok, mire jutottam.
Előzmény: balu.maci104 (3356)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.30 0 0 3356
A tökéletesebb begyújtás miatt van,és az izzítógyertyát védi a rácsöppenő hideg üzemanyagtól!
A régebbiekben nincs,és sűrűbben is kell izzítóstiftet cserélni....
Ma nem leszek nagyon gépközelben mert javítok,de 31-én nappalos vagyok akkor írj,hogy mizújs....!
Előzmény: kazi30 (3353)
w.lacika Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3355
MAIL ment
Előzmény: balu.maci104 (3354)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3354
Mennyit szeretnél kapni kompletten mindenért??
Van mindenem jóformán a képen láthatókból,de ha korrekt árat írnál akkor lehet,hogy tudnánk üzletet kötni..!
balu
Előzmény: w.lacika (3350)
kazi30 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3353
Azt a szitát ki lehet húzni a gyertya helyén?  Ha anélkül is működik, minek kell oda?Az a baj, hogy olyan szívás a kályhát ki-be szerelgetni, kint meg nem tudom kipróbálni. Mára már ráhagytam, holnap akkor folyt köv, majd mondom a fejleményeket.
Előzmény: balu.maci104 (3351)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3352
Nehéz a táv-gyógyítás,látnom kellene!
A VW-nél azt fogják mondani,hogy vegyél új kályhát....,időpont egyeztetés alapján megnézem neked,vagy kiszerel(ed)teted és elküldöd postán.
Előzmény: fewfewe (3348)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3351
Előfordulhat,hogy a szitától nem gyújt be,de nekem még akkor is a vezérlő gyanús,hidd el!
Próbáld meg szita nélkül indítani!,ha ok akkor meg van a bibi!
Lehet még esetleg a lángcső is ludas,de én nem arra gyanakszom mint mondtam....
Írj,ha valamire jutottál!
Üdv: balu
Előzmény: kazi30 (3349)
w.lacika Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3350
még mindig eladó ez a sok kacat mert én már nem kályházok ha valakit érdekel küldjön árat mail-ban
kazi30 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3349

Balu maci!

Megjött a gyertya, köszönöm!

Nagy boldogan bele is raktam és most ott tartok, mint mielőtt tönkrement. Tehát elindul a kályha, szivattyú, ventilátor, minden megy, de csak úgy tudom begyújtani, ha a benzincsövet lehúzom indítás előtt.Izzít is, mert dől a füst kifelé a benzincsövön, de nem rögtön. Vmiért nem akar meggyúladni az a kurva benzin a kályhában. Amikor jó, az első egy-két pumpálásra belobban. Mindent akkor csinál, amikor kell másodpercre, lemértem, tehát a vezérlőnek jónak kell lennie. Hibakód sincs, minden működik, de láng az nincs. Ilyenkor mi a rákos rák van?? Egyre tudok még gondolni, hogy az a kis szűrő, ami a gyertya körül van, az el lehet tömődve?

fewfewe Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3348
tavaly, amikor evek utan eloszor hasznaltam, olyan fust jott ki belole par hetig, mintha egne az auto:))) aztan ez elmult.. 2003ota van benne, az auto vasarlasakor tettek bele a Volkswagennél (Nemetorszag), van szellozteto es allofutes funkcioja.
Minden helyzetben elindul, csak a futesig nem jut el..
gondoltam tipikus hiba, mert tobben is jartak mar igy itt a forumon, es gondoltam ha itthon kivitelezheto a javitaa (pl csak eltomodott valami) akkor nem viszem szervizbe :o))

webasto
Előzmény: balu.maci104 (3347)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3347
A vizes Webastonak (Termo Top) van egy jellegzetes "betegsége",a lángcsőben össze gyűlik a lerakodott korom és csak csővel együtt lehetne cserélni,de van rá más megoldás is..... Ez gyári beszerelésű,és elindul magától a hidegben járó motornál is,vagy csak állófűtés funkciója van??
Keress...!
Előzmény: fewfewe (3346)
fewfewe Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3346
en is a pumpara gyanakodtam, mert eddig mar az elejen kattogott, utanaolvastam a webastonal es ugye a langhoz levego kell es uzemanyag, 50% megvan:) koszonom az otletedet/otleteteket, igy van merre elindulnom!
Előzmény: kazi30 (3343)
fewfewe Creative Commons License 2009.12.29 0 0 3345
ez egy vizes webasto thermo top e, egy diesel (1.9TDI) vw new beetle-ben van (2003 ota)! tavaly ilyenkor meg remekul mukodott, azota nem hasznaltam nagyon, most hogy hasznalnam csak az alabb leirt esemenyt produkalja :o)
Előzmény: balu.maci104 (3344)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 3344
Szia!
Vizes fűtésed van,vagy levegős(én lemaradtam az elejéről)?
Milyen autóban van benne?
Előzmény: fewfewe (3342)
kazi30 Creative Commons License 2009.12.28 0 0 3343
Először meg kellene nézni, hogy jó-e a pumpa, mert ha pl le van ragadva, a vezérlő csak akkor veszi észre, hogy baj van, amikor érzékeli, hogy nincs láng. Ha a pumpa jó, akkor diagnosztika nélkül a legtöbb, amit tehetsz, hogy az érzékelőket kiméred egyenként ill. az izzítót.
Előzmény: fewfewe (3342)
fewfewe Creative Commons License 2009.12.27 0 0 3342
szerntetek, ha az allofutes bekapcsolas utan csak addig jut, hogy megy a ventillatora (nem az autoé, Ő szivja be a levegot), majd ezt a folyamatot csinalja 1.5-2 percig, akkor mi lehet a hiba forrasa, mi lenne a kovetkezo lepes? az uzemanyag pumpa se kattog e sket perc utan lekapcsol az egez, de a kijelz meg vilagit.. akksim uj!
sheron Creative Commons License 2009.12.27 0 0 3341
Szia, klímát nem próbáltam még, tudom az szárítja ugyan a levegőt, de abszolút hátulról indul a párásodás az oldalüvegeken. Amikor megvettem 6 éve, már akkor is ezt csinálta, de sosem foglalkoztam komolyabban vele, most valamiért rákattantam és elkezdtem utánaolvasni, meg lehet megcsinálom állófűtéssé......
A szivárgásos szagot ismerem, régen a Golfban többször is előfordult,az egyértelmű lenne, de itt nem érezni.Egyszerűen nem értem, olyan mintha dunsztolódna hátul valami, de nincs semmi nedves dolog és ha kikapcsolom, akkor meg megszűnik.

???
Előzmény: balu.maci104 (3339)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!