Keresés

Részletes keresés

kerbaim Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8792
Ez így van, csak mivel az ő szolgálatát akarjuk KÖFI-vel kiváltani így ez az a kérdéskör ami miatt jelentős gödörbe került a dolog.
Előzmény: Törölt nick (8790)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8791
Mit hisz akkor?
Előzmény: kerbaim (8789)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8790
Ilyen estben kéne a forgalmista jelenlétes, aki meggyőződne a pálya állapotáról és ő maga kezelné ki a hívót.
Előzmény: kerbaim (8789)
kerbaim Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8789
Mi van, ha éppen jármű marad rajta?
Nyilván ezért nem hagyja az NKH sem a távkezelt hívót, mert ő sem hiszi, hogy a vonat 15-tel, a látási viszonyoknak megfelelően fog közelíteni és ha tényleg ott maradt jármű, akkor meg is tudjon állni.
Előzmény: Törölt nick (8788)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8788
Jön be a vonat az állomásra és hamisfoglalt marad az egyik váltó. Mögötte jön blokkra másik vonat. Annak nem tudsz jelzőt húzni, mivel foglalt a váltó. Ki kell nyomni a hívót. Ilyen estben hiába biztonság-igazolod az egészet, mert távolról nem látod, hogy miért foglalt a váltó... Mi van, ha éppen jármű marad rajta?
Előzmény: kerbaim (8785)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8787
Ezen a téren nálam se...
Előzmény: aruzsi (8786)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8786
Biztonság-igazolás nálam kb. semmit nem jelent.
Előzmény: kerbaim (8785)
kerbaim Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8785
Ez rendben is van. Legyen az emberben ilyen komplex rendszerekkel szemben fenntartás. De ha képesek vagyunk biztonság-igazolni ezen rendszerek biztonságát és működőképességét akkor ne gátoljuk már az elterjedésüket...
Előzmény: aruzsi (8783)
Svrend Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8784

A legelső távkezelt állomás Polgárdi volt,de az is csak néhány hónapig üzemelt.(Semmi más nem csináltak,csak "átvitték" a D55-öt Polgárdi-Ipartelepre.)

Beleöltek sok milliót,leszabályoztatták az F2-esben,aztán jött "valaki" a szombathelyi igazgatóságról és megtiltotta a használatát. Azóta már a váltókat is kiszegelték (érdekes,hogy a kijárati jelzők még magvannak).

Ráadásul van egy érdekes forgalmi probléma,amire még nem született állásfoglalás.

 

Előzmény: kerbaim (8781)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8783
Alapvetően én is mindig a balesetektől rettegek...
Előzmény: kerbaim (8781)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8782
Kiballag ... FC-ben kocsival csak 10-15 perc lehet a Kőbányai út.
Konzekvensen kéne hozzáállni. Nincs olyan, hogy ideiglenes! Ja, hogy akkor valakinek fizetnie kéne?
Ha pont az ideiglenes (FC-ben '93-tól ideiglenes van ...) időben történik bizonyíthatóan műsor, akkor ki a hunyó?
Előzmény: kerbaim (8780)
kerbaim Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8781
Kétpón akkor a bakter beül a jelfogó bódéba? Mert más nincs.
Ezt azért nem gondolnám :) Ideiglenes engedéllyel megy így ahogy most van.

Át kéne ezeket a dolgokat gondolni, mielőtt a vasút belefog ilyenekbe.
Itt alapvetően az NKH mindig balesettől rettegő embereit kéne meggyőzni a távvezérelt hívó működőképességéről. Mert van még egy-két vasúti megoldás ami nyugaton működőképes, csak értelmesen át kéne venni. Itt még ráadásul nem is arról van szó, hogy nem akarjuk átvenni, hanem hogy értelmesen nem hagyják...
Előzmény: aruzsi (8779)
kerbaim Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8780
Ráadásul mitől veszélyesebb egy távol lévő állomás a fradis ~5km-re lévő, de nem távvezérelt jelzőtől?
Ha engem kérdezel akkor semmitől. Ha az NKH-t akkor valszeg hasonló választ kapsz: ha gáz van akkor minden vörös mellett a forgalmista kiballag szemrevételezni, hogy a hívót ki lehessen tenni. Csak mutatná meg az NKH, hol van az a forgalmista aki addig kimenne...
Előzmény: aruzsi (8778)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8779
Kétpón akkor a bakter beül a jelfogó bódéba? Mert más nincs.

Át kéne ezeket a dolgokat gondolni, mielőtt a vasút belefog ilyenekbe.
A biztonságigazolás szent! Kár, hogy erről a berendezés nem tud ... Az üzlet pedig nagy.
Előzmény: kerbaim (8777)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8778
A fél óra csücskös, vagy felesleges. Csücskös: Sopronból Ikrénybe (kivéve: helikopter, vadászgép), felesleges: minden CSBT-tn ott ül ember erre a célra és jó nagy %-ban malmozik.

Nem a hívó a legveszélyesebb. Ráadásul mitől veszélyesebb egy távol lévő állomás a fradis ~5km-re lévő, de nem távvezérelt jelzőtől?
Előzmény: kerbaim (8776)
kerbaim Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8777
Szajol-Tiszatenyő-Képtó távkezelés?
Ez biztos, nem végleges engedélyes. Ezt az én BME-s oktatóm tervezte és ő mondta, hogy nem jött össze a távkezelés végleges engedélyeztetése az NKH-val...
Előzmény: aruzsi (8775)
kerbaim Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8776
GySEV-nél tud?
GySEV esetében is azért tud - ha jól tudom - mert van egy "riadós csapat" (nem tom' milyen szép nevet találtak ki nekik) akik fél órán belül kint tudnak lenni ha gáz van. Ezzel a megkötéssel engedték a GySEV-nek is. De tudtommal minden KÖFI esetében csak ideiglenes engedély van rá, véglegeset pont a hívó miatti röghöz kötés miatt nem kap. (Pontosat akkor tudok, ha bemegyek a BME-re és a tanarakat megkérdezem...)
Előzmény: aruzsi (8775)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.13 0 0 8775
GySEV-nél tud?
FC C elág E, F jelzőn tud? FC Keleti Indító tud? Szolnok AB; CD elág? Hatvan delta jelzők? Fonyódi KÖFE JM! tiltás? Szajol-Tiszatenyő-Képtó távkezelés?

Nem zűrös ez egy ici-picit? De én idevenném a SziK-et és a FÁ-t is, ill. lehetne még ragozni. Berendezés kontra Utasítás (és szemlélet).
Előzmény: kerbaim (8774)
kerbaim Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8774
'95-től napirenden van. (...) Esélye kicsi.

Mivel az NKH nem tud mit kezdeni a távvezérelt hívóval, így sikerült elérni a stand by állapotot...
Előzmény: aruzsi (8771)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8773
Igen, én is megtaláltam.
A Ganz-Skoda, akihez kerül a régi Ganz-Ansaldo-Transelektro, kb. 1,5 éve ül a kártyákon, amiket javítani kéne.

Majd tájékozódunk, mert mint kiderült, 2 kártyatípusunk is ezt használja.

Sajnos az IC-k maguk kevesek, mert a betévedt ~25kV rendesen megégette a teljes NYÁK-ot és a többi alkatrészt is.
Előzmény: etwg (8772)
etwg Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8772

Ez egy mezei IC ACIA

 

adatlap

 

 

A beszerzése sem lehet komolyabb feladat. az ára mindenképpen 10 dollár alatt van.

 

Vannak speci boltok, ahol 1,50 dollárért vesztegetik.  Probáld meg pl. a Lomex-ben Pesten, hogy ök mennyiért tudják beszerezni.

Előzmény: aruzsi (8770)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8771
'95-től napirenden van.
Tavaly is hallottam róla. Esélye kicsi.
Talán FG elágazásból lesz valami ...
Előzmény: Törölt nick (8768)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8770
CDP65C51xyz a keresett IC (xyz akkor, ha valaki tud róla valamit).
Pl. mennyibe kerülhet?
Előzmény: aruzsi (8764)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8769
Az ősöm mindegyikben törzsvendég, úgyhogy... ;-)
Előzmény: Infós (8767)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8768
Köszi a gratulációt mindenki nevében. :-)

"Szeretnék feltenni egy kérdést: van-e olyan terv, hogy az 1-es vonalon állomásokat (akár nagyobbakat is) Köfi-be kötnek? (a létszám kárára...)"

Én nem tudok róla, hogy lenne. Bár bármi megeshet manapság már. Aruzsi topictárs a KÖFE/KÖFI nagymestere, ő talán többet tud mondani. ;-)
Előzmény: Szarvaskő (8766)
Infós Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8767
Ha a Lomex (http://www.lomex.hu/) nem nyert, akkor Mikrovill (http://web.axelero.hu/mikrovil/) a Délitől nem messze vagy esetleg a Jászain az EMO.
De ha végképp nem megy:
http://elektroman.uw.hu/oldalak/bolt.htm
:-)
Előzmény: Törölt nick (8765)
Szarvaskő Creative Commons License 2009.01.12 0 0 8766
Sziasztok!

Tetszik a fórum, sok érdekeset olvastam benne, gratulálok mindőtöknek hozzá!
Szeretnék feltenni egy kérdést: van-e olyan terv, hogy az 1-es vonalon állomásokat (akár nagyobbakat is) Köfi-be kötnek? (a létszám kárára...)
Előre is köszi!
Üdv!
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.11 0 0 8765
Hm... hát igen. Lomexnél kéne megpróbálni, nekik vannak jó cuccaik. Én náluk vettem a saját gyártmányú gitár effektemhez MN3101 BBD meghajtó és MN3007 1024 stage BBD IC-t. Úgy örültem, mint majom a farkának, sehol nem lehet kapni, bár most már lehet, hogy ott sem.
Előzmény: aruzsi (8764)
aruzsi Creative Commons License 2009.01.11 0 0 8764
Valami 80186-hoz való soros kommunikációs IC.
Előzmény: Törölt nick (8763)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.11 0 0 8763
Na az szép lesz.... Milyen IC kell hozzá?
Előzmény: aruzsi (8762)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!