A takarás akkor jó (amennyire jónak nevezhető), ha nem párásodik alá. A fólia pedig biztos hozzá ér. Nikecell lapokkal érdemes alápakolni, bár a szél ellen nehéz védekezni. Az eső pedig mostanság azzal jár.
Mi az a kapugarancia? Egyébként nem ennyire súlyos a helyzet, csak mivel éjszakára a kocsit csak a jó öreg dohos pincékben tudom eltárolni fedett helyre, ezért eddig úgy csináltam, hogy napközben ameddig jutottam a kitteléssel addig jutottam, aztán délután fújtam rá egy vékony réteg szórógittet, ami este megvédte a nedvességtől, majd reggel lecsiszolás, és lehet folytatni ahol abbahagytam. Az alábbi kérdésemet, csak azért hoztam fel példának, hogy lássam elspórolhatom e a fújás-csiszolás körforgását. Ádám
Ha WSB düznis akkor az azt jelenti,hogy vízbásisú festékek szórásához lehet használni elsősorban.Az oldószeres festékekhez ez a düzni szett nem megfelelő.
Sajna ez a Loctite sem csodaszer. Drókoronggal letisztítottam egy enyhén rozsdás felületet szinte mér fémtisztára, lekentem ezzel a loctite rost killerrel, de a passzivációja nem sokat ért, 3 nap után újra rozsdás volt a felület, friss rozsdás.
A kisit vastagabb rozsdát jóval mélyebben átalakítja, mint az RO55, de ez sem megy le teljesen, rácsiszoltam és alatta előjött megint a rozsda. Szóval a véleményem az, hogy annyival nem jobb, mint az RO55, mint amennyivel drágább és a kezelt felület passziváltsága messze alulmarad még az RO55-től is.
Bár nekem címezted és én csak hobbifényező vagyok, annak is kevés, azért válaszolok, hátha nem mondok nagy hülyeséget. Szerintem ha nem túl vastag a kitt, akkor biztos, hogy simán kiszáríthatod mindkét módszerrel, de a hőlégfúvóval vigyázz, nehogy túlemelegítsd.
Sziasztok! Én Nyíregyházán a Unixban vettem ezt a Loctite rozsdaátalakítót, szóval ők már egy biztos pont annak, aki ilyet keres.
Ha már itt vagyok megint lenne egy gyors kérdésem. Ugye az alap dolog, hogy a kittre nem megyünk rá vizes csiszolóval, meg egyáltalán a nedvességet is távol kell tőle tartani mert magába szívja mint egy szivacs és aztán a benne lévő víz elkezd dolgozni a fémen a festék alatt. Ezt értem, de mi van ha mégis nedvességet kap a kitt. Teszem azt átmenetileg ki kellett vele állni a műhelyből és egy gyors zuhé eláztatta a fedetlen kittelést. Ilyenkor mielőtt felvinném az alapozót, meg a többi réteget, valahogy ki lehet szárítani a nedvességet kapott kittelést (teszem azt infralámpával, vagy ipari hőlégfuvóval :) ), vagy a biztonság kedvéért le kell kaparni az egészet, és előről kezdeni a folyamatot?
Szerintem be lehet szerezni itthon, bár nem tudom hol, de ha működik, akkor utánanézek. Nálunk itt az erőműben ezt használják, gondolom, hogy jó lehet, mert szar anyagokat itt nem használnak.
Viszont valami olyasmi rémlik, mintha azt mondta volna a haver, hogy az 1 literes valami 20eFt körül van. Aztán fene tudja.
Szép hosszú levél, de a lényege, hogy fontos zsírtalanítani, vízzel lemosni, és a még nedves felületre felkenni. És tényleg máshogy is viselkedett most, hogy így csináltam - ettől persze még lehet ugyanannyira hatásos/hatástalan, mint az első próbálkozásoknál.
Negyedik napja van rajta, meg kellene már néznem, de most szűk az időm, és a kocsit is össze kellene rakni végre.
Én most a Loctite Rustkillerével próbálkozok, tegnap kentem le néhány erősen rozsdás felületet vele, majd holnap nézem meg, hogy mit csinált. Állítólag nagyon jó cucc, legalábbis haverom --aki adta-- nagyon dícséri. Ilyen kutyatej állagú trutyi, ami kifeketedik a felületen.
Eddig csak Ro55-höz volt szerencsém, de az egy rakás szar. Egyedül bemerítésnél volt hatásos, de ugye a kocsit nem lehet belemeríteni :-)