A bringa-pride és futóbolondok kedvére is szolgál a mai nap kreatív adókivetés sztorival:
"Maximálja a közterületeken rendezett futóversenyek számát a fővárosi önkormányzat, és a jövőben közterület-használati díjat is szed az ilyen sportesemények után
...
a "helyi közút nem közlekedési célú igénybevétele" jogcímen díjat kell fizetniük a közterület használatáért. A hatályos rendelet forint/négyzetméter/nap számítási módot vesz alapul
...
A tervezet egyedi díjszabással számolja a futóversenyeket, vagyis a fő- és tömegközlekedési útvonalakon 100 forint/négyzetméter/nap helyett óránként 3 forintot kell fizetni négyzetméterenként. Minden más úton óránként 1 forint az egy négyzetméterre eső tarifa."
Na majd erről akkor beszéljunk, ha az operettendúróddal kizárólag terepen mész túrázni, és nem aszfalton elcsattogsz a célig :)))
Egyébként az elég szomorú, hogy a Velencei-tóra normálisan nem lehet bringával lejutni, a hetes úton, félig tilosban a félvak hétvégi taták között életveszély...
Az nekem még kétesélyes, lehet, hogy vasárnap esküvőm lesz. :P Viszont Bálnának való feladatot kreáltam: felszereltem a GPS tartót a VFR-re. A kábelek gyári színvonalú elvezetése miatt le kellett vennem egy idomot. A felrakás után a GPS tökéletes, viszont bónusznak maradt egy idomtartó csavar. Én húsz perc alatt sem találtam meg, hogy honnan hiányzik, Bálnának 10 másodpercet adok. :))))
Már meg is írtad fejben a C progit a mikrokontrollerhez? :))
Segítek: relé-ellenállás-kondenzátor logikával is össze lehet rakni fél perc alatt. És nem a kapcsolók száma számít, mert az index villogást kell leállítani, nem a kapcsolót kell inhibitálni. :D
"Lehet, hogy a kezelése egy fos, de olyat tud, hogy ha kanyarodás után véletlenül "kint felejted" és X mp-ig utána nem érez elfordulást a kormány (egyenesen mész:), akkor magától lekapcsolja!"
Tényleg tud ilyet. Ez király!
És most képzeld el, mennyire király lenne, ha ugyanezt egy normál indexkapcsoló mellett oldották volna meg!
Pilis nem tetszik a sok motoros miatt. :D Csepel jó ötletnek tünik azt kipróbálom. A Velencei tó fele eddig jó volt, de most a 7-esen nőni fog a forgalom, már tavaly sem volt túl kényelmes.
Ne is mond, most jött ki a súlyadó vagy mi. 95 rupi az R1-en és a Piros Villámon kívül. Hogy rohadjanak le. Csak mert a nevemen van és van róla nyilvántartás.
Azt nem lehet, hogy megvenni a 16-os első lánckereket, megvenni a hozzá való láncot és hátra is egy kevesebb fogút akkor. Úgy is egyszerre kellene cserélni a három alkatrészt, és akkor leáttételezve sem lesz. Nem hiszem, hogy a hátsó lánckerék akkora összeg lenne.