5:KTK-394 25:BPO-056(ez vmi du-s szám lehet az átszerelő foskáló miatt) 46:BPO-131,133,158,BPI-011 104/204:BPO-644! 121:BPO-355 124:BPO-334,BPI-231 130:KLN-096,BPO-183,186 131/231:BPO-052,147 173E:BPO-439,451 175:BPO-135,BPI-029 196/196A:BPO-007 és 023 új Múzeumok éjszakájás reklámot kapott. 220:KTK-402,BPO-350 225:BPI-639 Újpest kp-i tart:JUX-021 BPO-845 és 854 lerobbanva állt Szentmihályin 13:30k körül de mindkettőnek csak 1 köre maradt ki.
Nekem 6 forgalmi alapból stimmelt, mert a legelső kocsi (4:27-es szentmihályis indulás) tuti, hogy F1, és az az FKU-934 volt. Utána 4:37-es indulásnál jött 17-71, az meg csak F21 lehet, mivel az volt az első kőbányás kocsi. Ugyanígy az óbudásokkal is, meg FJX-210-zel, stb... :) Tehát szerintem nincs hiba benne. Azért majd még nemsokára (inkább sokára :D) utánaszámolok a nézett indulások alapján, az előző módszerrel... :)
Ezek 100%-kos biztosak? :D Mert akkor délután nem kell még a forgalmik összeszedésével is szenvednem... :) Csak a rengeteg gyűjtött indulást beazonosítani forgalmi szerint. :P
K: 12-76 (du. 3/4 5-kor a hungária krt - Salgótarjáni út kereszteződésénél félreállt, majd leszállt róla a Szilágyi Károly és pár BKV-s ruhába öltözött emberke, majd a busz garázsba ment)
*19-77 lerobbant a Szent Imre téren. 11-18 pótolta, a táblájáról ítélve a 173-asról.
30/30A és 122- es viszonylatokat csak este írom majd be, mert új menetrend van, és még elég ismeretlen minden, és van amit csak késő este tudok emiatt összeszedni:S