Somogy, Tolna és Baranya megye közlekedése, beleértve Pécs, Kaposvár, Szekszárd és a többi város helyi közlekedését és a helyközi járatokat is, legyen szó buszról, vagy vasútról.
Jó hallani, hogy visszafelé azért még mindig van forgalma.
Az összefüggés az, hogy 13:00-ra Pécsre kell érnie hogy 14:00-kor vissza tudjon fordulni (bár egy ideje már a 9:00-ás kocsi 14:30-kor jön vissza és a 6:00-ás 14-kor) és ha 8:30 helyett 9:00-kor indul akkor csak úgy érhet oda 1-re ha kiveszik a szekszárdi betérőt
Azt én sem értem, hogy ezzel mi a baj. A MÁV szakemberét nyilván nem a munkakörével összefüggésben érdekli, hogy egy buszon mennyien utaznak - hiszen neki végül is az is mindegy, hogy egy személyszállító vonaton hány utas van, vagy egy tehervonat hány tonnát visz - hanem valszeg valóban a szakmai kíváncsiság vezérli.
Az idejét nem tudom megmondani mikor volt utoljára olyan hogy a KV a csütörtök-pénteki gyorsot elindította szombaton is, inkább olyat tudok mondani amikor szombati munkanap alkalmával lespórolták a csütörtöki gyorsot aztán kismillióan voltak a lassúra, meg persze szombaton sem indult a gyors.
Pécs felé amúgy elég gyér a forgalma, már egy ideje nem tudok a péntekivel járni, de anno péntekenkét visszafele az emeletes minden héten tele volt, nem egyszer Győrig. Az meg szerintem nettó f-szság hogy az ütemesség istenének oltárán feláldozták odairányban a szekszárdi betérést csak hogy 8:30 helyett 9:00-kor indulhasson mert az milyen jól néz már ki hogy egy hetente kétszer induló gyorsjárat sem ütemen felüli...
Amúgy meg - ha a közlekedésszervezés területén dolgoznék, menetrendváltás napján biztosan én is a terepen tölteném az időt. És meglehetősen szűk látókörű lennék, ha egy ilyen alkalommal csak a saját alágazatomra figyelnék oda, miközben a kettő nem lenne meg egymás nélkül.
Ez most mért olyan nagy bajod? 1 hétvégés szünet volt, utasszám nulla, vizsgaidőszak ON, hétvégén meg már kezdődik a hosszú szünet. Most hétvégén lehet majd erősebb forgalomra számítani.
Legkésőbb január 15-n megszüntetni és az utat is fel kell szedni, nehogy valaki, valaha, valamikor...
Indoklás: nincs oly kis kapacitású autóbusza a KK-nak, amellyel ez a szolgáltatás költséghatékonyan elvégezhető. (természetesen a megszüntetés és a felbontás előtt az utat fel kell újítani, végig új kopóréteggel ellátni, a másutt bevált recept szerint)
Nofene. El nem tudom képzelni, hogy a MÁV milyen beosztású szakemberét érdekelhetné egy busz telítettsége. Hacsak nem valamelyik buszos topikba akar fényképet berakni.:-)
Na gyerekek a MÁV-os szakemberek ismét rátermettségüket mutatják, hogy a lehető legjobb napon nézik az expressz buszok telítettségét és fényképezik! :D ""Szívből gratulálok!"" :D
A KTI belenyúlt a szokásos módon,hogy nehogy már megálljon egy ilyen járat kisebb településeken(mondjuk írtam már,hogy érdekes,hogy Baranyában nem lehet megállni kisebb településen/kivéve Budapest-Pécs/,de más megyében már megállhat ilyeneken egy országos járat).
"meg a veszprémi később megy majd(valószínűleg így már nem kell rá a hosszú busz)"
Ja csak közben sikerült úgy megváltoztatni a menetrendjét, hogy Tamási és Siófok között 5 perc különbséggel két járat is közlekedik, ugyanis 5 perccel mögötte jön a gemences Szekszárd-Siófok járat. Most meg majd lesz egy (újabb) kétórás lyuk ebben a viszonylatban.
Ha már mindenképp el akarták mozdítani, akkor már tehették volna ütembe, vagyis 7:05-kor indulhatott volna Pécsről és 10:25-kor érkezhetett volna Veszprémbe.
(jó) pár éve szombaton megszűnt a 10.30 Komló-Bonyhád és visszafelé a 13.15 Bonyhád-Köblény-Komló, a (15.00 Komló-Szászvár pedig -végre- el csúsztatva 17.15-re), és megszűnt a 21.25 (v. 20.50?) Komló-Szászvár.
Szombatra megmaradt a "szászvári forda", vagy Komlóról rezsibe megy ki busz Szászvárra 4.52-re?