Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7726
Járattam már egy kicsit! Mostanában keveset ment, el van hanyagolva szegény. Az a helyzet, hogy a terepasztalomat bontottam el, ez együtt járt egy szoba átrendezéssel, így a jó idő első pár napja ezzel telt.
Most elővettem a dolgokat, folytatom az eredeti, bele való rádió felújítását, és a gumikat megveszem végre a felújított felnikre a gumikat. Üllőn találtam egy Pneumant forgalmazót, remélem, ott találok megfelelőt.
Előzmény: solct (7723)
capri mk1 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7725

csak azon lepődtem meg,hogy eredetileg,tehát gyárilag raktak bele?

Corran_78 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7724

Hali !

Nem tud vki megoldást arra, hogy a kétütemű kombinált óráját (ford.sz., víz, benzin) milyen módon tudom 4T -be rakni ? Bár a berakás az már megvan, a bekötés is, csak a ford.sz. mérő duppla annyit mutat. :((((( Ha tudnátok segíteni annak nagyon örülnék.

 

Köszi előre is Corran.

solct Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7723
Kíváncsi lennék, Matiz kolléga sárgáján, vizsgakor mibe kötnének bele!
Ejnye....járó motort kell fényképezni?!...;o)
Előzmény: Törölt nick (7722)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7722
Kicsit rendbe szedtem már a motorteret, ne legyen olyan koszos, a Youngtimer-topic talin :)abcd
twk004 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7721
Üdv!

Persze, hogy van, csak k...va kevés! Atomi barátom és én is rendelkeztünk (illetve egyikünknek még mindig megvan, csak a másik nagyon meg szeretné venni tőle, így nem árulom el, hogy ki-kicsoda a szituációban :o) ...) ilyennel. Ha kicsit visszaolvasol, volt szó róla, nem is kevés.

twk004
Előzmény: capri mk1 (7710)
Corran_78 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7720

Azt nem tudja valki, hogy lehet kicserélni a km órában a számlapot roncsolás nélkül ?

Volna hozzá másik számlapom (fehér) és arra szeretném kicserélni.

Előre is köszi.

Corran_78 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7719
Köszi sanya így már minden olvasható. Amint az idő is engedi már neki is állok és beszerelem.
Előzmény: gsanya (7715)
gsanya Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7718

Most néztem van még gyáriúj fényszóró lámpatestem is 2db(négyszögletes), meg 1db bontott "kerekített" (az előtte lévő tipus), és pár db hátsó lámpabúra.

 

Autó bontót tud valaki itt Bp-en, ahol vannak wareszok?

 

Köszi!Sanya

Sihuhu Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7717
Ne siessen senki az önkormányzathoz új típusú forgalmira cserélni a régijét, és még törzskönyvet kötelezően is csináltatni az új forgalmihoz.

Mivel hétszázezer régi forgalmit kéne lecserélni 2005 végéig, ezért a BM egy évvel elhalasztja a határidőt egy módosító rendelet kihirdetésével, tudtam meg egy illetékes GKM-es munkatárstól.

A héten voltam az Autóklubban (Boldizsár u.) vizsga előtti forgalombiztonsági felmérésen és új zöldkártyát készíttetni. A CH-értéket továbbra sem írják be. Két tanúsító esett neki a kocsimnak rettenetes akkurátussággal. Mondták, hogy a 25 éves kocsikat alaposan megnézik, ezt kapták utasításban. Úgy éreztem, mintha utaznának rám. A végére, mikor látták, hogy nagy baj nincs a kocsival, valamelyest enyhült a hozzáállásuk.

Felmerült problémák:

Helyzetjelző nem égett a rendszámtáblánál és az egyik első lámpatestben,
jobb oldali kormány-gumiharang szakadt,
bal alsó gömbcsukló lóg,
rozsdás fékcsövek (csiszolást javasolták a rozsda eltüntetéséhez),
jobb első ajtó alsó része korrodált (csiszolást és festést javasoltak),
első és hátsó fékek gyengén fognak (a fékrendszer átöblíttetését javasolták)
kocsi fényezése.

Ez utóbbit szeretném elkerülni, úgyhogy vizsgázni a Mozaik utcában fog, mert ott lazábbak a vizsgáztatók, és két évvel ezelőtt sem kötöttek bele, míg az Autóklubban két éve is kifogásolták a fényezést.

Érdekes, két évvel ezelőtt észrevették a repedt hátsó lámpatesteket, és az egyik foncsorkopott mellső lámpatestet, de most nem szúrták ki; dróttal a kormánygépre felkötött egyik testkábelt sem vették észre ... :-)))

Zsolt



Alef001 Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7716

Helló,

 

töltésed van? Nekem néhány éve Olaszországban az autópályán csinálta a gyorsításra lassítást. A generátorban kiment egy tekercs, az akkut szépen leszívta, a végén már a gyújtás is kihagyott. Udine mellett a vidám szerelők egy roncs Golfból mentettek bele egy tekercset.

Üdv

Alef

Előzmény: gcili (7708)
gsanya Creative Commons License 2005.03.25 0 0 7715

Hali!

Ezt most pillanatnyilag nem fogtam fel,bocsi!Hogy kell nézni?

Ezeken:A kilincs felső részénél kidomborodik az ajtó, az alsó részénél homorodik.

 

Corran: Mail ment.

 

Pá!

Sanya

 

Előzmény: gyuzo (7714)
gyuzo Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7714

Hello Sanya!

 

Az ajtókon a kilincs helye befele vagy kifele van?

 

Üdv

Előzmény: gsanya (7711)
Corran_78 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7713

Hali Sanya !

Van egy kis gondom a képpel. Egyszerüen nem tudom elolvasni a szöveget rajta :((.

Kigyomtatva sem olvasható. Egyszerüen elmosódik az egész. :((((((((((

Ez a gond nálad is jelentkezik az eredeti képen ?

Ha nem akkor átküldhetnéd mailban. Nagyon megköszönném.

Előzmény: gsanya (7686)
Corran_78 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7712

Hali Cili !

Lehet csak az a baja, hogy valamelyik fúvóka van eltömődve. --> Karbi szét, fúvókák ki --> azt levegőpisztollyal jol kifújatni. Na meg persze megnézni a benzinszűrőt, hogy nem koszos -e nagyon. Ha igen csere. Ha már ott vagy a gyertyákat is pucold meg. :)) Remélem segítettem.

 

Űdv Corran

Előzmény: gcili (7708)
gsanya Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7711

Hali!

Van eladó cuccom: gyáriúj padlóváltós váltó 2T-be, és egy 1987es kombi 2T alkatrésznek (kasztni elég ramaty állapotban van), és két gyáriúj hátsóajtó limo wartihoz (ajtókat cserébe is bevenném új, vagy nagyon-nagyon jó állapotú kombi hátsóajtókért), és egy gyáriúj bal első teljes kerékdob.

Pá!

Sanya

capri mk1 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7710

..és ez még semmi,azt írja,hogy "original 5ganggetriebe".hát lehet,h 5,dehogy még originál??

Előzmény: twk004 (7692)
Riderman Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7709
"Na látod, például ezt nem hisszük el neked... ;-DDDDD"

004, sem azt, hogy nem jössz többet, se azt, hogy "időt-pénzt nem kímélve", hisz munkaidőben vagy. :-))

Amúgy én is nagyon becsülöm ezeket a részletes szerelési leírásokat, sokat lehet belőlük tanulni. És tényleg nem kis munka ezt így összehozni. Amit meg 2-féleképp lehet megjegyezni, azt én is gyakran összekeverem. :-) Erre mondják, hogy fej-vagy-írás, ezért ilyenkor megnézem az írásban. :-)

Előzmény: F.E.K. (7706)
gcili Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7708

Helló mindenkinek!

 

Remélem tapasztaltabbak lévén mint én, tudtok segíteni.

Mi lehet a gond egy Wartburg 1.3-sal, ha néha, (talán hirtelen gázelvételnél) csökken a sebesség újabb gázadásra, majd az autó megáll, és le is áll a motor.

Van tippetek hogy mi a baja? Tapasztalt már valaki hasonlót?

Corran_78 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7707

Köszi szépen a segítséget hétvégén neki is állhatok így már a beszerelésének.

A beszerzéséről csak annyit, hogy nekem is fél évembe telt. :)))

Azért is kéne beszerelnem, hogy ki tudjam próbálni.

Előzmény: gsanya (7686)
F.E.K. Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7706
Na látod, például ezt nem hisszük el neked... ;-DDDDD
Előzmény: twk004 (7705)
twk004 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7705
"hááát, azt nem is mondtuk, hogy minden szavadat elhisszük ;-)))))"

kössz... én meg itt nyüstölöm a klaviatúrát, időt-pénzt-szemet nem kímélve... na, ide se jövök többet... :o)

twk004
Előzmény: F.E.K. (7704)
F.E.K. Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7704
"Na, most már tényleg elég a személyi kultuszból!!! Az egy másik korszak, ahol ez divat volt... :o)

Főleg, hogy én is tévedhetek, mint ahogyan Riderman topictárs hozzászólásából kiderül."

hááát, azt nem is mondtuk, hogy minden szavadat elhisszük ;-)))))

Csak idézzük, ha valaki jót ír...

Egyébként lassan kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek! :)
Előzmény: twk004 (7702)
twk004 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7703
Üdv!

Igen, a barna műbőrös, és díszléces deLuxe-kárpit. Hááááát... nem tudom, milyen lett, szerintem valami lappal kellett volna inkább lenyomatnom, nem két széles léccel. Rátettem a kocsi eredeti motorblokkját súlynak, de szerintem nem lett 100%-os, bár még nem szedtem le a cuccokat a kárpitról...

twk004
Előzmény: gyuzo (7673)
twk004 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7702
Üdv!

Na, most már tényleg elég a személyi kultuszból!!! Az egy másik korszak, ahol ez divat volt... :o)

Főleg, hogy én is tévedhetek, mint ahogyan Riderman topictárs hozzászólásából kiderül. Belegondolva: szerintem is kevés az 5 mm-es benyomhatóság. Val'szeg oda-vissza mozgatva gondoltam az ékszíj útjának 10 mm-t, nem csak egy irányban.

twk004
Előzmény: F.E.K. (7693)
Riderman Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7701
Már múltkor is írtam ékszíj témában, de nem reagált senki. A szerelési könyvben ez szerepel:
"39 N (4 kp) nyomóerő esetén 15 mm lehet a benyomódás."

Ez oda-vissza már 30. Szóval a "szentírás" is lehet sajtóhibás. ;-)
Előzmény: F.E.K. (7672)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7700
Biztosan sokat ráköltöttek, de én ott akadtam el, hogy a fényezőnek legalább olyan rossz volt a dereka, mint nekem, és nem hajolt le, hogy a hossztartót is lefényezze, szép fehéren világlik ott alul.
Nem gond, mert nagyon sok fényező dereka rossz magyarországon. Csak az ilyenek miért nem mennek inkább péknek.
Előzmény: wartburgospeti (7698)
adam353 Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7699

Szia!

 

Én egy régebbi ledes csatlakozóját használtam fel,így csak kábelvégeket felsaruzni és össze csatlakoztatni.

a műszer csatlakozóknál van számok,meg betük

 

61= barna (egyszínű) kábel (-12V)

Gk = kék-fekete kábel (+12V)

Gt = kék-piros kábel (hőfok)

54 = fekete-kék kábel (tank)

 

ha így sem megy,akkor képpel illusztrálok:)

Jó szerelést!

Szia

Ádám

Előzmény: hvik (7684)
wartburgospeti Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7698
Sziasztok!

Knappcsi utólagos engedelmeddel ezt muszály volt a Topictársaknak megmutatni!Ez azért korrekt 4t átalakítás.Nem is gondoltam volna , hogy itthon vanvannak ilyen szép 4t-k.A fényezés nem lehetett egy olcsó mulatság

a link: http://www1.freeweb.hu/knappcsi/trabi/haver4/sebi/sebi.htm

Ui: Knappcsi! meg tudnád adni az e-mail címét sebinek?

üdv: Bacy
WartburgosGéza Creative Commons License 2005.03.24 0 0 7697

Sziasztok!

 

 

Nincs valakinek Miskolcon 4 db eladó acélfelnije?

Wartburg természetesen...:)

 

olyan 500Ft/db magasságában...

 

 

Köszi!!

 

paintech@freemail.hu

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!