+ kieg. a Pótlások, cserék, variálások, lerobbanásokhoz:
08-61 196A-ként az Újpest Városkapu vá.ról 16:57-kor az ajtózárás közbe kiesett a 3. ajtó egyik szárnya és visszament Palotára ahova 17:12-re ért be és akkor szerelték a 11-84-et is...11-84 is 196A volt akkor ha jól láttam.Szerintem őket sem pótolta semmi(legalábbis a 08-61-et biztos,hogy nem)
18-26 szintén lerobbanva állt Nyírpalota u.nál mint 173(17:09)
1. a 46-oson az F7 16:48 helyett kb. 15 perccel hamarabb indult a Nyírpalota úttól. 16:48-kor pedig 19-43 indult, gondolom 173-asról.
2. 19-98 lerobbanva állt Szentmihályin 17:00-kor (és már előtte is 10-20 perccel), nem hozta a 16:59-es indulását a 196A-n. Nem pótolta semmi.
3. KTK-401-nél kint volt a nógrádos javítókocsi (vagy nem tudom minek hívják :D). A következő indulását (meg még az előző körét is) vitte, nem kellett pótolni.
4. FKU-934 16:22-kor állt a Szentmihályin, Utast nem szállít felirattal. 17:05 körül hagyta el a végállomást, ugyanúgy U jelzéssel. Természetesen a 17:06-os indulása kimaradt a 196A-n.
5. a 96-oson 03-32 pótolja az F3 15:45-ös, 16:25-ös, 17:05-ös és 17:45-ös indulását (2 kör, az 1. és 3. indulás Szentmihályis, a 2. és 4. értelemszerűen Fóti útis).
196/196A: F1: FKU-942, majd délután a 17:02-es indulásra a 196-oson FJX-219 jött. F3: 19-66 (ez 100%, mert láttam az AVM-et) F4: 19-51 (ez is 100%, ennek is láttam az AVM-ét) F6: 11-84 (?) F8: 08-46 (ezen is láttam az AVM-et) F10: 00-07
5:BPI-512 120:BPO-604(14:00-ás Kp-i ind.) 121:BPO-326,332!(ma ő volt a Palota tarcsi) 125:BPI-014 131/231:BPI-020? 220:KTK-391(ezek szerint ma csak 4 Localo volt ott:))) Újpest kp-i tart:JUX-025 BPO-340 eseményezhetett!! 14:30-kor állt az Újpest vk-i megálló utáni lámpánál(Auchan fele) és előtte 1 ált 1 kis Fiat...a busz nem kicsit tartotta fel a forgalmat...votl olyan 196A ami 5 perc késéssel érkezett.Pótlására valószínüleg BPO-310 ment aki 14:37-kor száguldott Auchan fele 220-ról.
Vagy az utolsót, vagy az utolsó előttit. De szerintem inkább az utolsót. Az egy dolog, csak azt nem értem, hogy kifelé (ami szerintem az erősebb irány, ezzel nincs is gond) jön busz 23.15-kor, 23.45-kor, ezek még 23-asok, aztán az jön az első éjszakai 0.04-kor. Befelé meg 22.13, 22.43, az utolsó két 23-as, aztán az első éjszakai meg 23.30. Ráadásul a 923-as tesz még egy kitérő a 123-as útvonalán, tehát a Tátra tértől még +3 perc jön a 47-es követéshez, és máris 50-nél tartunk...
nem nagyon követtem az eszmecserét, de ha segít valamit: a 23-as egyik esti menetét a borárosról egy 99-es csinálja, vagy legalábbis csinálta még nem olyan régen. 23 óra valamikor asszem.
A (majdnem) teljes 23-as és 23E kiadás így délután (azért majdnem, mert valószínűleg a 23E-re még jön egy kocsi, de azt már nem vártam meg.): 23: 08-07, 17-93, 18-02, 18-23, 18-25, 18-42, 18-43, 18-50, 19-65 23E: 17-75, 17-78, 17-79 :P, 17-87, 17-91, 18-05, 18-11 + 1
És 21.30-tól az éjszakaik indulásáig mit csinálnak? Ezért nem értem a dolgot... Meg a 23.45-ös 260-ast se igazán értem. Befelé meg Baross utcától pl. az utolsó 23-as után 50 percig nincs semmi...