Lehet hogy inkább a parkettalakkok között kellene keresgélned, ott vannak UV-re vagy savra keményedő illetve mindenféle nagy keménységű, kopásálló lakkok.
Szerintem nézz szét a MILESI termékek között: http://www.milesi.hu
azt hiszem felteszem a topik legextrémebb kérését :D
nyomdász vagyok, ügyfelem csempére kér nyomatot. Ezt meg tudom oldnani, a gépemen UV sugárzásra kikeményedik a nyomdafesték.
Kéréd, tudtok -e erre ajánlani valami lakkozási megoldást - az ipari mázak kb ezer fokon készülnek, elszenesedik a festékem, az nem megoldás. Oldószeres, illetve UV száradású lakkra gondolok - segítsetek légyszíves. A nyerő tippadót szolíd ellentételezésben tudjuk részesiteni, amutómatrica, molinó, hasonló termékekkel. Köszi.
A hegeszthetőt mindig akkor amikor készül,a késöbb már nem látható helyekre és persze a hegesztések felületeire. Amikor kész a vas akkor teljes pucc,zsirtalanítás és megy rá a savas a fémtiszta felületre,majd alapozó és így a takaró anyag. ez a jelenlegi,eddig nem használtam a savasat. A most készülő darab majdani fényezője így javasolta.
Én 2 rétegbe szoktam felfújni az alapozót,arra tömitek majd jöhet a "rücsi",Nekem bevált a whürtnek a nagyobb kaucsuk tartalmú alvázvédője,azt jó vastagon fel tudom hordani.
Mint laikus szeretnek kerdezni toletek, most hogy a kocsim sorra fog kerulni, a fenyezes alapjairol. Automnak csak az alja lesz festve, a jelenlegi trutymot letakaritjuk es ujrafesti a fenyezo. A hozzavalokat viszont valoszinuleg nekem kell megvenni, ezert szeretnek kerdezni. Elso reteg epoxi- alapozo, ez utan jon a varrattomites. Eddig tiszta sor, a kerdesem hogy alapozo egy, vagy tobb retegben kell-e? Az alapozora rogton johet ra a rucsi, vagy pedig valami fedofestek is kell kozejuk? (egyebkent, van-e valami szakszeru megnevezese a rucsinek?) Vegul is a rucsi masik neve az alvazvedo?
A témában teljesen laikusként kérdezném, hogy valóban roncsolja-e a fényezést vagy a fémet az univerzális szilikon(ecetszagú,átlátszó)? 1 másik fórumon azt mondták, hogy idővel a szilikon a benne lévő ecetsav miatt úgymond "átrágja" magát a fényezésen és elkezdni rohasztani a fémet. Ha ez igaz, akkor ehhez a folyamathoz mennyi idő kell?
Igen ez jó ötlet, csak házilag nem tudom megoldani. ( számomra túl költséges, meg a kompresszorom nem tud annyit amennyi kellene. csak 170 litert) Homokszórók meg horribilis összeget mondtak rá sajnos. Ezért kérdeztem hát ha valaki tud valami jó módszert!
Üdv! Tud valaki esetleg egy jó rozsdaeltávolító technikát? A pacsmagolással, és a drótkorongból már tele van a micsodám! Lengőkarokat szeretnék fém tisztára varázsolni. Köszi!
Erre én is kíváncsi volnék, mármint a szakik véleményére e témával kapcsolatosan. Szóóval???
Mondjuk gondolom a fő különbség, hogy az egyik fényezhető, másik nem. A kátrány alapút oldja a gázolaj, a másikat pláne ha kap 2K-s fényezést még a nitro sem.
A kaucsuk alapú rozsdásodás elleni védelmet nem nyújt (a leírásból)
Sziasztok.Múltkor a festékboltban vitába szálltam az eladóval.A 2k festékek bekeveréséről tartottunk eszmecserét.A kérdésem az ,hogy van egy adott festékmennyiség mondjuk 1l ha 2:1ben kell edzőt tenni bele akkor 0.5l az edző.ezt beleteszem és a fő kérdés a hígító, amit a lakk arányához kell nézni, vagy a lakk és a beletett edző együttes arányához kell belerakni?
Üdv mindenkinek! Nem tudjátok, miféle festék lehet ez? Gondolom valami kétkomponensű cucc, de mitől lesz a felülete ilyen "érdes"? Igazából alumíniumot szeretnék vele festeni feketére, ami melegedik is (szelepfedél). kép1kép2kép3